Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (386)

Vierailija
381/386 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset ovat hankala juttu. Jos ei halua, että ne vanhentavat kasvoja, ne on syytä pitää kiinni. Tämä on usein se syy, miksi tietyssä iässä naiset lyhentävät hiuksiaan (ellei ole lyhennetty jo silloin kun on pieniä lapsia, kun on kiireistä ja lapset vetävät hiuksista).

Lyhyet hiukset vanhentavat AINA kantajaansa, joten hiusten leikkaaminen siksi että pitkät muka vanhentavat on hyvin ristiriitaista. 35v kun pätkäisee miestukan niin olemus vaihtuu 50veeksi.

No minä taas pätkäisin juuri viisikymppisenä noin polkkapituuteen, takaa vähän lyhyemmät ja sivuilta pidemmät. Nuorennuin kymmenen vuotta. Eivät pitkät hiukseni olleet erityisen huonokuntoiset, mutta valuivat yhdessä poskieni kanssa. Ajattelin, että kun olen rotevarakenteinen ja hieman ylipainoinenkin, lyhyet hiukset tekisivät päästäni vain lipputangon nupin, mutta halusin kokeilla. Etsin netistä kuvia, löysin mallin ja näytin kampaajalle. Sitten vielä permanentti ja en todellakaan ole mummo vaan sain ihan eri tavalla "ryhtiä". Samaan syssyyn uudet silmälasit sellaista mallia mitä en olisi osannut ajatellakaan. Tosi paljon olen saanut kehuja. Ei tämä yleispätevä ohje ole, mutta kannattaa kunkin rohkeasti miettiä vaihtoehtoja.

Vierailija
382/386 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä se hiuksensa lyhentänyt viisikymppinen. Hiusmalli on kiva, mutta se väri. Nuorempana olen värjäyttänyt hiukset vain pari kertaa huvikseni, sillä pidän omasta hiusväristäni tummanruskea punertavalla sävyllä. Mutta kun noita harmaita alkaa puskea ja ihan vaaleanharmaina todella erottuvat muusta hiusväristä. Joskus värjäytin hiukset ja hyvä tuli, mutta kun aiemmat värjäykseni olivat aika lähellä omaa väriä, niin nyt vasta törmäsin ilmiöön juurikasvu :( Kuinka usein te joudutte hiuksia värjäämään? Ei oikeasti olisi varaa ihan muutaman viikon välein käydä. Mutta en nyt riemuissani ole harmaistakaan... Ja haluaisin pitää koko lailla oman vanhan värini eli en halua vaaleampaa minkä kanssa juurikasvu näkyisi huonommin. Tyhmä kysymys, mutta itselleni uusi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/386 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Itseäni tässä ajattelen siltä kantilta myös. Kevään tulo on ihanaa, mutta se menee kanssa äkkiä ohi. Täytys yrittää olla freesi jotenkin nyt keväälläkin. Hyvälaatuiset takit ja housut ja leningit, ettei tulis heti ryppysiks. Hyvin laskeutuvat kankaat, ja kengät, väreihin sopivat, mielellään uudet. Ja samaten laukku. Parei on, että itse nauttii olostaan. Tukka hoidettu myös.

Vierailija
384/386 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kampaaja keksinyt keinon, miten saada naisellisuutta etsivät asiakkaiksi?

Vierailija
385/386 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei tee blogia tai vlogia jossa jaettaisiin aikuisille naisille pukeutumisneuvoja. Ja en kaipaa tyylineuvoja, vaan neuvoja siitä mistä näitä vaatteita voi ostaa. En löydä mistään muita kun näitä järkkyä nuorison trendivaatteita. Tarvitsisin tyylikkäitä ja edustavia, värikkäitä vaatteita edustamistilaisuuksiin.

Stockmann, Your face, Sokos, lindex, kappahl. Kivijalka tai nettikauppa.

Kekäle. Näiden somessa ja sivuilla myös pukeutumisvinkkejä.

Vierailija
386/386 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa otta vaikutteita Riikka Purrasta sekä Jorma Uotisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi