Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (379)

Vierailija
141/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisellista on pitkät, laineikkaat hiukset, kaunis, siisti meikki ja hillitysti koruja. Hyvä tuoksu ja maltilliset geelikynnet. Vaatetuksessa sellaiset materiaalit joita miehet eivät yleensä käytä eli silkki, pehmeän pörheät neuleet ym. Pienikin korko kengissä on minusta myös naisellista sekä kaunis käsilaukku.

Hei, kiitos paljon. Kuvailemasi asiat ovat juurikin niitä mitä haluan. :) Olen menossa kampaajalle, mutta en leikkauta lyhyttä hiusmallia vaan värjäytän itselleni sopivan väriset hiukset ja leikautan kuivat latvat pois, niin että pituus säilyy. Ap

Vierailija
142/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssasisar vieraalta maalta kirjoitti:

heippa AP!

sori en jaksanut lukea kaikkia kommenteja mutta hyvia vinkkeja taalla on jo jaettu.

Ymmarran hyvin murheesi, mulla on kanssa aika "jylhat" piirteet, harmaantuva tukka ja esim leveat hartiat. Vaaranlaisissa vaateissa naytan itaeruooppalaiselta painonnostajalta eika siina mitaan mutta en ehka ite halua silta nayttaa.

Olen kanssa kehitellyt hiljakseen tyyliani naisellisemmaksi ja mun vinkit on seuraavat

- tukkaan siisti leikkaus jossa viihdyt ja kiva vari jos oma ei miellyta. Kaikki vaalea antaa freesin vaikutelman (esim hunajaiset raidat) mutta se riippuu myos vahan ihonvarista. musta pitka polkka johon laittaa vawy laineet on tosi naisellinen ja se pehmentaa piirteita.

- Meikkia naammaan maltilla koska liiallinen sotamaalaus vanhentaa mutta esim kuuloisat huulipunat on hyvia ja helppoja kayttaa kun ei tartte rajauksia. Vahan BB creemia ja ripsivaria on hyva arkimeikki. Sitten voit lisata vahan jotain kajalia ylaluomelle nurkkaan, se tekee silmista kissamaisemmat ja se on aina naisellista.

- ehdoton must on oman ruumiinrakenteen mukaan pukeutuminen. Kaikissa meissa on kivoja yksityikohtia joita on mukava korostaa : vyotaro, pitkat jalat, siro kaula, ranteet, kaunis iho, uhkea povi... jne.

> vaatteiden pitaa korostaa oikeita paikkoja jotta nayttavat hyvalta. Netista loytyy kaikenlaisia tutoreita.

Jos sulla on esim leveat hartia niin vene-kaula aukko on hyva tai V-aukko kun taas o-aukko tai savupiippu korostaa miesmaisyytta.

- Korvakorut on hyvia kans ja huiveilla saa piristettya olemusta.

Tassa nain alkajaisiksi, tsemppia !

Hei, minulla ei ole ongelmia jylhien piirteiden kanssa, kun niitä ei ole mutta olin aiemmin tukevampi (en lihava). Laihdutin kiloja pois ja ainoa mikä jäi jäljellä oli tumma, maskuliininen tyyli ja väritys sekä homssuinen ja miehinen ulkonäkö, johtuen järkyttävistä vaatteista ja hiuksista. En jaksanut panostaa mutta nyt aion muuttaa tyyliäni harkiten. Kiitos vinkeistä. :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpee324 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteiden istuvuus on tosi tärkeää, samoin vartalolle sopiva leikkaus! Esim. minulle ei sovi ollenkaan paidat, joissa on pieni pääntie ja väljä helma, koska minulla on isot rinnat. Näytän paljon lihavammalta, jos laitan sellaisen päälleni. Marimekon vaatteet eivät esimerkiksi sovi siis ollenkaan minulle.

Vyötäröä kannattaa usein korostaa. Olen huomannut, että paita on hyvä työntää housujen tai hameen sisään ainakin osittain.

Asusteilla, esim. koruilla, saa helposti muutettua arkista tyyliä naisellisemmaksi. Esim. Samaskorulla on kivoja ja keveitä korviksia. Koruja ei tarvitse olla paljon, vaan jokin pieni katseenvangitsijakin riittää.

Joo isot tissit on aina hyvä... törkeetä kehua omilla AP:lle joka lauta.

Hoh ja hoh. Vain isorintaiset tietävät, miten hankalaa on löytää kunnolla istuvia vaatteita, etenkin jos ei ole hoikka vaan on myös vatsaa ja jenkkakahvat. Pointtihan oli juuri se, että etsii vaatteita, jotka istuvat hyvin. Harmi, että sinulla on pienet tissit etkä ole tyytyväinen itseesi.

Vierailija
144/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko netissä tutustunut vartalotyyppeihin ja mitkä vaatteet kullekin tyypille sopii? Ihan eri mallit sopii sen mukaan, onko X, V, H vai O- vartalotyyppi. Itse olen tasapaksu H ja olen saanut tosi paljon ideoita esim pinterestistä, miten voin korosraa hyviä puolia ja häivyttää huonoja ja mitä malleja kannattaa välttää.

Vierailija
145/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ja vaatteet tekee paljon, mutta ne on isoja muutoksia jotka tulee pitkällä aikavälillä hiljalleen. Kampaajalla voit tietysti käydä vaikka heti tänään mutta hiuksia pitää osata myös hoitaa ja laittaa että näyttävät kivalta. Pieniä ja helppoja muutoksia joiden vaikutus on iso, ovat esimerkiksi korut ja kynnet.

Osta sellaiset naiselliset mutta neutraalit korvakorut, joita voit pitää joka päivä. Esimerkiksi ihan tavalliset helmikorvakorut tuovat välittömästi naisellisuutta. Helppoja koruja ovat myös simppelit sormukset, jotka käyvät asuun kuin asuun.

Jos et halua rakennekynsiä, (jotka voivat myös olla pehmeän neutraalit ja helppohoitoiset) osta hempeän vaaleanpunainen kynsilakka ja ala käyttää sitä. Kerran viikossa tv:tä katsoessa otat vanhat pois ja lakkaat heti uudestaan.

Koruja minulla on jo entuudestaan, mutten aiemmin ole voinut pitää työn takia. Hopea- ja helmikoruja omistan ja niitä aionkin jatkossakin pitää maltillisesti. Pienet ja sirot korut sopivat minulle. Mitä kynsiin tulee, niin joku taisi täällä jo mainita geelilakkauksen. Ranskalainen kevyt ja naisellinen lakkaus voisi myös sopia minulle naiselliseen tyyliin. :) Ap

Vierailija
146/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteiden istuvuus on tosi tärkeää, samoin vartalolle sopiva leikkaus! Esim. minulle ei sovi ollenkaan paidat, joissa on pieni pääntie ja väljä helma, koska minulla on isot rinnat. Näytän paljon lihavammalta, jos laitan sellaisen päälleni. Marimekon vaatteet eivät esimerkiksi sovi siis ollenkaan minulle.

Vyötäröä kannattaa usein korostaa. Olen huomannut, että paita on hyvä työntää housujen tai hameen sisään ainakin osittain.

Asusteilla, esim. koruilla, saa helposti muutettua arkista tyyliä naisellisemmaksi. Esim. Samaskorulla on kivoja ja keveitä korviksia. Koruja ei tarvitse olla paljon, vaan jokin pieni katseenvangitsijakin riittää.

Hei, kiitoksia neuvoista. :) Vaatteiden istuvuuteen, materiaaleihin ja väreihin aion kiinnittää huomiota. Hopea- ja helmikoruja minulla on jo valmiina, mutta vasta nyt voin käyttää niitä vapaammin. Värikkäät ja isokuvioiset (levottomat) Marimekon kankaat (anteeksi, edelleen kaikella kunnioituksella!) eivät sovi minulle, vaikken olekaan isokokoinen mutten vaan koe niitä omakseni. Haluan pukeutua naisellisia ja siroja vaatteita päälleni. Sain lahjaksi Samaskorun korvikset, mutta nekin laitoin käyttämättöminä myyntiin, koska eivät sovi minulle. Väriltään ja kooltaan ovat liian massiiviset ja hallitsevat. Sopivat varmasti jollekin toiselle parimmin. :) Ap

Vierailija
147/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että yhdistät kulmikkuuden miehekkyyteen? Yritä hakea muotoihin pehmeyttä ja pyöreyttä, jos se edustaa sinulle naisellisuutta.

Älä leikkauta hiuksia suoriksi vaan joko pyydä kerrostusta (ei liikaa) tai opettele muotoilemaan hiuksiin pehmeää volyymia harjalla ja föönillä. Älä nypi kulmia liian ohuiksi ja suoriksi tai käytä liian tummaa kulmakynää. Opettele tekemään pehmeät varjostukset poskiin ja leukaan sinulle sopivilla sävyillä. Poskipuna auttaa pehmentämään piirteitä, jos sävy on valittu oikein. Usein tummanruskea ripsiväri on mustaa anteeksiantavampi, mutta vaikea sanoa tietämättä millaisia sävyjä edustat.

Jos sinulla ei ole luontaisia muotoja vartalossa, älä yritä tuoda muotoja esiin tiukoilla yläosilla. Väljälinjainen yläosa tai mekko vyötärölle kurottuna tekee illuusion tiimalasivartalosta (jos se siis on se mikä sinulle edustaa naisellisuutta). Älä pukeudu koviin sävyihin vaan hae murretumpaa palettia mieluummin sinisen ja ruskean sävyistä, jos mustaa haluat välttää. Naisellisuus ei tarkoita pastellisävyjä ja aika harvalle suomalaiselle ihonsävylle ne sopivatkaan. Kirkkaan valkoisen sijasta kannattaa myös kokeilla luonnonvalkoista/vaaleaa beigeä. Musta ja valkoinen yhdistelmänä on todella maskuliininen (etenkin musta alaosa ja valkea yläosa), yritä välttää tätä.

Peilikuvani järkytti niin valtavan paljon, kun huomasin että homssuinen hiustyyli kamalalla juurikasvulla yhdistettynä lintattuihin lenkkareihin, musta-harmaisiin collari-hupparityyliin tekee minusta niin miehisen ja kovan ettei saata uskoa ja tästä kaikesta haluan pois. Sen sijaan haluan pehmeyttä ja naisellisuutta, koska olen luonteeltanikin lempeä ja ystävällinen. Ap

Vierailija
148/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitukset voisi olla minun kirjoittamiani. Minulla on kaksi ongelmaa asian suhteen. Ensinnäkin inhoan vaatteiden ostamista ja hyvin harvoin löydän vaatteen, joka tuntuu ja näyttää hyvältä päällä. Esim. hyvin istuvia farkkuja en ole löytänyt vuosiin, aina on reisistä tiukat ja lantiolle jää pussi. Toinen on se, että jos laitan mekon tms, niin tunnen itseni ylipukeutuneeksi.

Höh, miksi ongelmiani alapeukutetaan... Kertokaa ennemmin hyviä, opiskelijabudjettiin sopivia vaatekauppoja.

Tässä muutamia hyviksi havaittuja vinkkejä niin opiskelijoille kuin muillekin. Välttele keinokuituja ja panosta muihin laadukkaisiin kangasmateriaaleihin, hyödynnä alennusmyynnit ja pukeudu oman vartalomallisi mukaisesti. Enemmän on vähemmän, niin vaatteissa kuin meikissä. Ohis

Vierailija
149/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti puhuen ja ihan omalta kohdaltani miettien: En ole koskaan miettinyt tyyliä. Pukeudun persoonallisesti ja minulle on rehellisesti sanottuna ihan sama, näytänkö naiselliselta vai enkö. Ehkä näyttäisin, jos olisin kaunis ja hoikka . Mutta kaikki eivät voi olla kauniita, hoikkia ja pitkäsäärisiä. Silloin pitää panostaa omaan tyyliin. Pukeutua sillä tavalla, mikä tuntuu omimmalta ja korostaa persoonaa.

Itse olen todennut kierrätystyylin parhaimmaksi . Saatan näyttää eläintarhasta karanneelta satukirjan mummelilta, mutta mitä sillä on oikeasti väliä? Jos haluan näyttää juuri sellaiselta kuin olen, silloinhan ihmiset, joiden kanssa en välitä olla tekemisissä, karttelevat minua ja pitävät sekopäisenä mummelina. Ne, jotka eivät, ovat sitten niitä samanhenkisiä, joiden kanssa voi oikeasti tulla toimeen.

Ole oma itsesi, se ei onnistu paremmin keneltäkään muulta kuin sinulta

Vierailija
150/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko netissä tutustunut vartalotyyppeihin ja mitkä vaatteet kullekin tyypille sopii? Ihan eri mallit sopii sen mukaan, onko X, V, H vai O- vartalotyyppi. Itse olen tasapaksu H ja olen saanut tosi paljon ideoita esim pinterestistä, miten voin korosraa hyviä puolia ja häivyttää huonoja ja mitä malleja kannattaa välttää.

Hei, olen tutustunut vartalotyyppeihin ja väreihin enemmän tänään. Ap

Vierailija
151/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko päälle ja runsaasti seksiä, kyllä se hehku sieltä alkaa löytymään.

Uuden mekon osto on edessä ja olen sinkku mutta haluan vakaan ja pysyvän suhteen, en irtosuhdetta.

Jotenkin mua alko naurattamaan tuo viimeinen lause.

Aloittajan pitäisi jättää pikkarit pois, pukeutua minihameeseen, korkeisiin korkoihin ja jättää yläosa lähes paljaaksi. Sitäkö haluat?

Vierailija
152/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihan tavalliselta suomalaiselta naiselta. Ehkä oleilu jossain toisessa maassa vähän aikaa auttaisi. Kun Suomessa on totuttu, että rumat ne vaatteilla koreilee (muusta puhumattakaan), niin voi olla vaikea muuttaa tyyliä tuosta vaan. Ehkä ensin ajatusmaailmalle ravistelu ja sitten tyyli.

Vierailija
153/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kampaajalla ja pyydä raikas, sinulle sopiva luonnollinen väri hiuksiin ja tasaa samalla latvat. Opettele meikkaamaan Youtubesta. Siellä on paljon hyviä vinkkejä kevyeen ja raikkaaseen meikkiin eri silmätyypeille ja kasvonpiirteille. Youtubesta löytyy myös tutorialeja helppoihin, yön aikana muotoutuviin kiharoihin sekä muihin kampauksiin.

Vaatteet ovat hankalimmat. Ehkä hyvä tapa on se, että jos alaosa on mustaa, yläosa olisi värikkäämpi. Valkoinen on minusta kiva yhdistää mustaan, jos pitää pelkistetystä linjasta. Yritä miettiä tyyliä, mistä pidät ja lähdet hiljalleen uusimaan vaatevarastoasi tai miettimään, millaisissa vaatteissa näytät naiselliselta. 

Ja kevennä ruokavaliota raikkailla voileivillä. Se piristää kummasti, tu raikkaus nimittäin.

Vierailija
154/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on jo hyviä vinkkejä. Lisäksi kannattaa käyttää kevyttä naisellista hajuvettä. Suomessa usein turhaan arkaillaan hajuvesien käyttöä, kun erilaiset tuoksuyliherkkyydet ovat kovasti muotia. Mutta ei siinä parfyymissä tarvitse uida. Olemme yllättävän tietoisia lähellämme olevien ihmisten tuoksuista, miellyttävä tuoksu on helppo tapa lisätä naisellisuutta.

Toinen vinkki on kiinnittää huomiota käsien hoitoon. Rakennekynnet ovat helpot, niiden ei tarvitse olla kirkuvan väriset ylipitkät "kotkankynnet", vaan niillä saa helposti huoliteltua hyvin naisellista ilmettä. Huolto kerran kuussa.

Onpas törkeän vähättelevä ja itsekäs kommentti.

Tuoksuherkkyys ei ole mikään muotitrendi, vaan vakava ongelma siitä kärsiville.

Tuoksun käyttäminen ei kenestäkään naisellisempaa tee, vaan on vain itsekästä ja typerää itsensä korostamista ja esille tuomista.

Ja tuoksupilvi yhdistettynä vielä rakennekynsiin saa naisen vaikuttamaan helpolta ja halvalta.

Vierailija
155/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on jo hyviä vinkkejä. Lisäksi kannattaa käyttää kevyttä naisellista hajuvettä. Suomessa usein turhaan arkaillaan hajuvesien käyttöä, kun erilaiset tuoksuyliherkkyydet ovat kovasti muotia. Mutta ei siinä parfyymissä tarvitse uida. Olemme yllättävän tietoisia lähellämme olevien ihmisten tuoksuista, miellyttävä tuoksu on helppo tapa lisätä naisellisuutta.

Toinen vinkki on kiinnittää huomiota käsien hoitoon. Rakennekynnet ovat helpot, niiden ei tarvitse olla kirkuvan väriset ylipitkät "kotkankynnet", vaan niillä saa helposti huoliteltua hyvin naisellista ilmettä. Huolto kerran kuussa.

Kädet on tekemistä varten. Ei irtokynsiä riesaksi.

Tuoksuyliherkkyys ei ole muotiasia! Se on oikea riesa ja jokainen siitä kärsivä antaisi sen vaivan mielellään pois. Hajusteiden kanssa pitääkin arkailla.

Rankkitynnyrit voivat mennä lemuamaan keskenään jonnekin.

Vierailija
156/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas törkeän vähättelevä ja itsekäs kommentti.

Tuoksuherkkyys ei ole mikään muotitrendi, vaan vakava ongelma siitä kärsiville.

Tuoksun käyttäminen ei kenestäkään naisellisempaa tee, vaan on vain itsekästä ja typerää itsensä korostamista ja esille tuomista.

Ja tuoksupilvi yhdistettynä vielä rakennekynsiin saa naisen vaikuttamaan helpolta ja halvalta.

Ja kovalta. Se ei ole naisellista.

Vierailija
157/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat, naisellistuminen on saletti.

Vierailija
158/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa ihan tavalliselta suomalaiselta naiselta. Ehkä oleilu jossain toisessa maassa vähän aikaa auttaisi. Kun Suomessa on totuttu, että rumat ne vaatteilla koreilee (muusta puhumattakaan), niin voi olla vaikea muuttaa tyyliä tuosta vaan. Ehkä ensin ajatusmaailmalle ravistelu ja sitten tyyli.

Keski -ja Etelä-Eurooppalaiset naiset ovat miehekkäitä. Sieltä en ainakaan mallia hakisi.

Vierailija
159/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen youtubettaja, jonka voisit tsekata, on Audrey Coyne. Hän on itse aika lyhyt ja siro, niin sen puolesta vinkit vois mätsätä ihan hyvin. Tyyliltään hän ei ole ultrafeminiininen, vaan ennemmin naisellisen elegantti.

Vierailija
160/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittele koruilla. Jotkut kauniit värikkäät korvakorut tai muutoin leikkisät, piristää tylsänkin asun. Jos olet miehekäs, vältä villakangastakkeja, jakkuja... Valitse takki joka freesaa eikä tee liian "asiallisen" näköiseksi. Hiuksiin olisi varmasti ihana saada joku ihon väriin sopivampi hiusväri ja esim olkapäiden kohdalle saakka pituutta tai miksi ei vähän yli tai alle, kuitenkin niin että kehystää kauniisti kasvoja. Naisellisuutta voi olla rennot neuleet, tunikat yms. Ei aina tarvi mekkoja yms. Jotain leikkisää lähtisin lisäämään tyyliisi ja sitten pari uutta kampausta hiuksiin tai sit joku nätti polkka jota ei ees ponnarille saa. Voi olla tosi elegantti sekin. Ja oon melko varma ettet näytä mieheltä. Olet vainoharhainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan