Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (379)

Vierailija
201/379 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee jo perusteista...

Nätti korsetti antaa hyvän ryhdin. ohuet sukat sääriin säihkettä

Vierailija
202/379 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kampaajalle, sopiva väri ja kampaua. Entä onko asiasi kunnossa, nimittäin tyytymättömyys näkyy ikävänä ilmeenä. 

MIksi pukeudut tummiin, kevennä vähän. Oko ystäviä, joiden kanssa voisit mennä vaateistoksille.

Sitten kosmetologi, ihonhoito ja oikea meikki. Kyllä se siitä pikkuhiljaa, jos itse haluat.

Elämässä on muuten kaikki ihan hyvin mutta ystäviä kaipaisin lisää. Mustaa olen tottunut käyttämään kun luo salaperäisen olon. Kaipa voin mustaa käyttää mutta en nykyisillä vaatteilla, koska tekevät minusta miehisen.

Vaatteiden ostoon ei tarvita hämmentäjiä mukaan. Jokainen kun näkee toisen yllä olevan vaatteen siten, että kelpaisiko se itselle ja pitääkö väristä ja mallista. Yksin on parasta ostaa omat tärkeät vaatteensa. Huomionhan pitää olla vaatteiden laadukkuuden tarkastamisessa eikä missään ajanvietossa muiden ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/379 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@Ap minkä väriset hiukset sinulla on jos tummia vaatteita olet tykännyt käyttää? omasta mielestäsi näytät mieheltä mutta onko kukaan mies ollut kiinnostunut? koska kauneus on aina katsojan silmissä ;)

Kävin kampaajalla ja nyt on uusi hiustyyli ja väri on ruskean sävy, ei musta. Silloin kun näytin enemmän mieheltä oli muutama mies kiinnostunut minusta, mutta en itse ollut kiinnostunut heistä. Ap

Vierailija
204/379 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sokos tai stokman  tavaratalot,on pukeutumisneuvoja! Varmasti Halonen sama?Kuka täällä sinua pystyy neuvomaan?Tarkemin saat hakukonelle kysely,missä liikeissä on pukeutumisneuvoja? Olisit laittanut fotos tekstiisi tänne.Huomioi  niin monta kun on vastaajaa,niin monta eri mielipidettä ja tyyli makua!

Minä puhu huono suomi änt mai inklis is olso veri pääd. Mitä sinä sanoa, kaikki pitsat on samoja.

Vierailija
205/379 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin myös olla naisellisempi mutta tarvisin ihonsiirron naamaan ja muutenkin leuka- ja nenäleikkauksen

Vierailija
206/379 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kampaajalla ja pyydä raikas, sinulle sopiva luonnollinen väri hiuksiin ja tasaa samalla latvat. Opettele meikkaamaan Youtubesta. Siellä on paljon hyviä vinkkejä kevyeen ja raikkaaseen meikkiin eri silmätyypeille ja kasvonpiirteille. Youtubesta löytyy myös tutorialeja helppoihin, yön aikana muotoutuviin kiharoihin sekä muihin kampauksiin.

Vaatteet ovat hankalimmat. Ehkä hyvä tapa on se, että jos alaosa on mustaa, yläosa olisi värikkäämpi. Valkoinen on minusta kiva yhdistää mustaan, jos pitää pelkistetystä linjasta. Yritä miettiä tyyliä, mistä pidät ja lähdet hiljalleen uusimaan vaatevarastoasi tai miettimään, millaisissa vaatteissa näytät naiselliselta. 

Itellä vaatteet on se helpoin osuus, mutta kun naama on kuin petolinnunperse ja tukka ohutta maantienharmaata lirua. Meikata en enää osaa oon jo kohta 50v. Enkä oo meikkaillut enää 10 vuoteen. Ihan menisin ulkonäköni puolesta miehestä ja rumasta sellaisesta. Nykyään kun voi valita mikä haluaa olla niin ajattelinkin, että pääsisin helpommalla ja halvemmalla, kun ajaisin hiukset kaljuksi, ostaisin miesten silmälasit ja vaatteet. Jotkut rökäleet. Tissitkin niin pienet, että jos jätän topatut rintsikat pois, niin niitä ei edes huomaa. Tätä ajatusta haudon päässäni aina silloin tällöin. Oikeasti haluaisin kyllä olla nainen, mikä luulin nuorempana olevankin, mutta kun alan näyttää mieheltä, kun en jaksa raskaan työn ohessa huolehtia itsestäni.

Vierailija
207/379 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu ja reidet hyvin esiin esimerkiksi minimekossa ja stay upeissa! Ohuita kireitä trikoita napapaidalla jne. Näin ihanuudet laittautuvat!

Vierailija
208/379 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ja vaatteet tekee paljon, mutta ne on isoja muutoksia jotka tulee pitkällä aikavälillä hiljalleen. Kampaajalla voit tietysti käydä vaikka heti tänään mutta hiuksia pitää osata myös hoitaa ja laittaa että näyttävät kivalta. Pieniä ja helppoja muutoksia joiden vaikutus on iso, ovat esimerkiksi korut ja kynnet.

Osta sellaiset naiselliset mutta neutraalit korvakorut, joita voit pitää joka päivä. Esimerkiksi ihan tavalliset helmikorvakorut tuovat välittömästi naisellisuutta. Helppoja koruja ovat myös simppelit sormukset, jotka käyvät asuun kuin asuun.

Jos et halua rakennekynsiä, (jotka voivat myös olla pehmeän neutraalit ja helppohoitoiset) osta hempeän vaaleanpunainen kynsilakka ja ala käyttää sitä. Kerran viikossa tv:tä katsoessa otat vanhat pois ja lakkaat heti uudestaan.

Koruja minulla on jo entuudestaan, mutten aiemmin ole voinut pitää työn takia. Hopea- ja helmikoruja omistan ja niitä aionkin jatkossakin pitää maltillisesti. Pienet ja sirot korut sopivat minulle. Mitä kynsiin tulee, niin joku taisi täällä jo mainita geelilakkauksen. Ranskalainen kevyt ja naisellinen lakkaus voisi myös sopia minulle naiselliseen tyyliin. :) Ap

Mitä työtä teet jos et voi koruja pitää?

Vierailija
209/379 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin myös olla naisellisempi mutta tarvisin ihonsiirron naamaan ja muutenkin leuka- ja nenäleikkauksen

Sellaisia ei tarvita, voit luoda naisellisen tyylin sisäisellä hyvällä ololla ja ulkoisella vaatetyyli, meikki- ja hiusmuutoksilla. Ei kaikki naisellisuus ole ulkoista, pitää tuntea olonsa myös sisäisesti hyväksi. Ap

Vierailija
210/379 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ja vaatteet tekee paljon, mutta ne on isoja muutoksia jotka tulee pitkällä aikavälillä hiljalleen. Kampaajalla voit tietysti käydä vaikka heti tänään mutta hiuksia pitää osata myös hoitaa ja laittaa että näyttävät kivalta. Pieniä ja helppoja muutoksia joiden vaikutus on iso, ovat esimerkiksi korut ja kynnet.

Osta sellaiset naiselliset mutta neutraalit korvakorut, joita voit pitää joka päivä. Esimerkiksi ihan tavalliset helmikorvakorut tuovat välittömästi naisellisuutta. Helppoja koruja ovat myös simppelit sormukset, jotka käyvät asuun kuin asuun.

Jos et halua rakennekynsiä, (jotka voivat myös olla pehmeän neutraalit ja helppohoitoiset) osta hempeän vaaleanpunainen kynsilakka ja ala käyttää sitä. Kerran viikossa tv:tä katsoessa otat vanhat pois ja lakkaat heti uudestaan.

Koruja minulla on jo entuudestaan, mutten aiemmin ole voinut pitää työn takia. Hopea- ja helmikoruja omistan ja niitä aionkin jatkossakin pitää maltillisesti. Pienet ja sirot korut sopivat minulle. Mitä kynsiin tulee, niin joku taisi täällä jo mainita geelilakkauksen. Ranskalainen kevyt ja naisellinen lakkaus voisi myös sopia minulle naiselliseen tyyliin. :) Ap

Mitä työtä teet jos et voi koruja pitää?

Olin töissä miehisellä alalla, mutta vaihdoin kokonaan alaa että työtä ja nykyisessä työssä voin pukeutua naisellisemmin. :) Ap

Vierailija
211/379 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsarimuijat on hikisinä kauniita. Nainen joka tienaa omat massit ja tekee kovasti töitä on aina kova ja kaunis muija!

Vierailija
212/379 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ei tarvita, voit luoda naisellisen tyylin sisäisellä hyvällä ololla ja ulkoisella vaatetyyli, meikki- ja hiusmuutoksilla. Ei kaikki naisellisuus ole ulkoista, pitää tuntea olonsa myös sisäisesti hyväksi. Ap

Ei vaan ole naisellista tai kaunista kun on huono iho ja meikki vain korostaa sitä.

Hiukset ohutta ja helposti hamppuuntuvaa.

Käytän aina kollareita ja huppareita koska tuntuu typerältä pukeutua hienosti kun naama ja hiukset on rumat.

Vierailija
213/379 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7434 kirjoitti:

Mihin tarvitset naisellista tyyliä?  Ole oma itsesi, äläkä näyttele jotain muuta, niin olet onnellisempi.

En koe oloani hyväksi saati kauniiksi miehisessä lookissa. Olen oma itseni enkä esitä muuta. Haluan panostaa itseeni ja voida hyvin niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Itseensä panostaminen ei tarkoita näyttelemistä.

Tulin vain kysymään, että mitä ihmettä? Miksi tietty väri tekisi naisesta "miehisen"? Eihän musta väri ole mitenkään miehinen, en ymmärrä ollenkaan. Saati meikkaamattomuus. En ymmärrä koko ketjusta mitään.

Vierailija
214/379 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene valtion virastoon tai puolueeseen johtotehtäviin. Stailaus ja kauneudenhoito tulevat luontaisetuina

Vierailija
215/379 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7434 kirjoitti:

Mihin tarvitset naisellista tyyliä?  Ole oma itsesi, äläkä näyttele jotain muuta, niin olet onnellisempi.

En koe oloani hyväksi saati kauniiksi miehisessä lookissa. Olen oma itseni enkä esitä muuta. Haluan panostaa itseeni ja voida hyvin niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Itseensä panostaminen ei tarkoita näyttelemistä.

Tulin vain kysymään, että mitä ihmettä? Miksi tietty väri tekisi naisesta "miehisen"? Eihän musta väri ole mitenkään miehinen, en ymmärrä ollenkaan. Saati meikkaamattomuus. En ymmärrä koko ketjusta mitään.

Samaa voisin kysyä sinulta, että mitä ihmettä? Ei pelkkä väri tee minusta miehistä, vaan kokonaisuus, jossa oli tummia, etupäässä paljon mustaa ja peittäviä, kuluneita vaatteita. Entinen tyylini oli todella miehinen, mutta nyt olen hiljalleen muuttanut sitä ja sillä tiellä ollaan. Meikillä haluan korostaa ja tuoda esille omia hyviä, naisellisia puolia. En piiloutua maskin taakse. Ap

Vierailija
216/379 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ole naisellista tai kaunista kun on huono iho ja meikki vain korostaa sitä.

Hiukset ohutta ja helposti hamppuuntuvaa.

Käytän aina kollareita ja huppareita koska tuntuu typerältä pukeutua hienosti kun naama ja hiukset on rumat.

Kosmetologi ja kampaajien hiushoido palvelut?

Vierailija
217/379 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etsi liike tai merkki josta pidät ja ala pukeutua sen vaatteisiin. Vain esimerkkinä vaikka Marimekko, Desigual, Masai. Tai käy jossakin kokeilemassa erilaisia mekkoja, niillä pääsee alkuun ja tyylejä on laidasta laitaan. Etsi henkilö jonka tyylistä pidät: bloggari, julkkis, näyttelijä tms ja ota häneltä vinkkejä. Itse olen käyttänyt näitä "menetelmiä".

Vierailija
218/379 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppu ja reidet hyvin esiin esimerkiksi minimekossa ja stay upeissa! Ohuita kireitä trikoita napapaidalla jne. Näin ihanuudet laittautuvat!

Ihanuus on kaukana, jos naisella on roteva ruumiinrakenne ja hän kävelee harppomalla. Leveitä hartioita ei saa kapeammiksi millään ilveellä.

Vierailija
219/379 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa oli nuori nainen, jolla oli aina tosi kivat ja hänennäköiset vaatteet päällä. Nainen sanoi löytäneen yhden vaatekaupan, jossa on hänelle mieleisiä vaatteita. Hän ei muualta vaatteita ostanutkaan. Omistaja saattoi jopa ilmoittaa hänelle, jos kauppaan oli tullut uutuksia, joista hän arveli naisen pitävän.

Vierailija
220/379 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, etsi liike tai merkki josta pidät ja ala pukeutua sen vaatteisiin. Vain esimerkkinä vaikka Marimekko, Desigual, Masai. Tai käy jossakin kokeilemassa erilaisia mekkoja, niillä pääsee alkuun ja tyylejä on laidasta laitaan. Etsi henkilö jonka tyylistä pidät: bloggari, julkkis, näyttelijä tms ja ota häneltä vinkkejä. Itse olen käyttänyt näitä "menetelmiä".

No älä ala ainakaan käyttämään Marimekon tanttavaatteita!

Naiselliset vaatteet ovat selkeälinjaisia, yksinkertaisia ja tyylikkäitä. Jos haluat enemmän tyttömäisyyttä, osta kepeitä vaatteita jos on vähän huojuvaa helmaa ja rypytyksiä jne.

Panosta laatuun ja mieti rajattu väripaletti. Minkä väriset vaatteet sopivat toistensa kanssa. Näin voit pitää vaatemääränkin maltillisena ja kaikki vaatteet käyvät kaikkien kanssa (ainakin melkein kaikki).