Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!
Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sokos tai stokman tavaratalot,on pukeutumisneuvoja! Varmasti Halonen sama?Kuka täällä sinua pystyy neuvomaan?Tarkemin saat hakukonelle kysely,missä liikeissä on pukeutumisneuvoja? Olisit laittanut fotos tekstiisi tänne.Huomioi niin monta kun on vastaajaa,niin monta eri mielipidettä ja tyyli makua!
Kuvailin nykyistä olemusta aloitukseen. Kuvia en jaa netissä enkä muuallakaan.
kuulostaa epänaiselliselta. eikös keskivertonainen jaa somessa noin 30 selfietä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset ovat hankala juttu. Jos ei halua, että ne vanhentavat kasvoja, ne on syytä pitää kiinni. Tämä on usein se syy, miksi tietyssä iässä naiset lyhentävät hiuksiaan (ellei ole lyhennetty jo silloin kun on pieniä lapsia, kun on kiireistä ja lapset vetävät hiuksista).
Lyhyet hiukset vanhentavat AINA kantajaansa, joten hiusten leikkaaminen siksi että pitkät muka vanhentavat on hyvin ristiriitaista. 35v kun pätkäisee miestukan niin olemus vaihtuu 50veeksi.
Tämä taas on kokonaan muodista kiinni. 1950-60-luvulla vanhoilla naisilla oli nutturat ja nuorilla lyhyt tukka permanentilla. Silloin pitkä tukka vanhensi kaikkien mielestä kaikkia.
Nyt eletään 2020-luvulla, ei 1950. Ihan sama mitä silloin on ajateltu vanhentavaksi.
Nutturaa pidettiin vanhentavana koska se oli mummojen tyyli, mutta lyhyet nuorilla ilmenisi moderniutta, siinä missä housuasuun pukeutuminenkin, pitkät hiukset olleet aina muodissa pariutumisikäisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset ovat hankala juttu. Jos ei halua, että ne vanhentavat kasvoja, ne on syytä pitää kiinni. Tämä on usein se syy, miksi tietyssä iässä naiset lyhentävät hiuksiaan (ellei ole lyhennetty jo silloin kun on pieniä lapsia, kun on kiireistä ja lapset vetävät hiuksista).
Lyhyet hiukset vanhentavat AINA kantajaansa, joten hiusten leikkaaminen siksi että pitkät muka vanhentavat on hyvin ristiriitaista. 35v kun pätkäisee miestukan niin olemus vaihtuu 50veeksi.
Tämä taas on kokonaan muodista kiinni. 1950-60-luvulla vanhoilla naisilla oli nutturat ja nuorilla lyhyt tukka permanentilla. Silloin pitkä tukka vanhensi kaikkien mielestä kaikkia.
Nyt eletään 2020-luvulla, ei 1950. Ihan sama mitä silloin on ajateltu vanhentavaksi.
Nutturaa pidettiin vanhentavana koska se oli mummojen tyyli, mutta lyhyet nuorilla ilmenisi moderniutta, siinä missä housuasuun pukeutuminenkin, pitkät hiukset olleet aina muodissa pariutumisikäisillä.
Mitä sitten? Ei kukaan kysynyt historian oppituntia. Nyt on nyt ja alkuperäinen postaaja elää nykyhetkessä (toisin kuin ilmeisesti eräät). Yhtä paljon hyödyttäisi kertoa kuinka 1500-luvulla rikkaat käyttivät peruukkia, joten ei kun vaan puuteroitu peruukki päähän jos haluaa statusta 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on murheet.
Ei ole mitään väärää panostaa itseensä ja tuntea sitä kautta olonsa kauniiksi ja naiselliseksi. Muutkin naiset voisivat ottaa aloittajasta mallia.
Miehet kans sais miettiä ulkoista habitusta huhhuh kun näkee epähygieenisen näköstä mieshomssua jokapuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kyllä nuorekkuus on muista tekijöistä riippuvainen. Toki lyhyt tukka voi näyttää epänaiselliselta joidenkin mielestä, makuasia.
Olipas kiva lukea tätä ketjua :) olis mielenkiintosta kuulla, mitä ap:lle kuuluu nykyään?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Älä ainakaan mene leikkaamaan itsellesi lyhyttä poikatukkaa. Jos on ylipainoa, niin sellainen tukka tekee naisesta jotenkin maskuliinisemman näköisen.
No mulle sanottiin olen naisellinen nainen.
Päälläni oli kesämekko, helmet, ja hiuksissa joku kukka.
Piristä itseäsi kampaamossa, hame päälle, talvisinkin pukeudu naisellisesti.
Olis kiva kuulla vinkkejä miten pikkulapsiarjessa pitää yllä naisellisuutta :) vinkkejä hyvistä ja helpoista tuotteista! Minulla ainakin on mustat silmän aluset jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä hanki Michael Korsin tai Guessin käsilaukkua ja rihkamakoruja.
No joo, jos et ole muuten perillä trendeistä. Osa Guessin 2000-luvun alun mallistosta löytyvät baguette-malliset pikkulaukut menevät nyt kuumille kiville. Jos omman tyylisilmään ei trendit sovi ja kaapin pohjalla kököttää vanhoja guesseja, voi niitä myydä netissä ihan kivaan hintaan. Ja AP:n kysymykseen voin vastata latteasti, että naisellisuus lähtee käytöksestä ja olemuksesta. Huomasin itse muuttuneeni ns naisellisemmaksi kahdenkympin jälkeen kun olin tullut paremmin kosketuksiin oman herkkyyteni ja lempeän puoleni kanssa. Ymmärsin, ettei minun tarvitse olla kuin mies ollakseni uskottava tai kyvykäs.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
:D hieno homma Fabio. Mutta oikeasti, kiva että olet tyytyväinen ulkonäköösi.
M46j kirjoitti:
Tummanpunainen huulipuna, tiukat ohuet legginsit korkkareilla ja lyhyt paita, jotta pakarat hyvin esillä! Tällainen on unelmieni nainen ja tuleva vaimoni.
Ota flamingo.
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on mukavuudenhalu. On paljon mukavempaa olla kollareissa ja huppareissa kuin farkuissa ja tyköistuvassa paidassa. Korostuu varsinkin nyt ollessani hoitovapaalla kun aika kuluu leikkipuistossa. Yli 10v vanha takki päällä, väri haalistunut, saumat ratkenneet, vetoketjut rikki, kenkien päällikangas revennyt. Sormikkaatkaan eivät ole ehjät. Näytän oikeasti spurgulta :D mutta jotenkaan en raaski ostaa uusiakaan kun mietin että sitten ei pystyisi samanlailla liikkua ja harmittaisi jos vaatteet menisi sotkuun. Mutta on tääkin kyllä ihan järkyttävää.
Sepä se. Kaikki naisellinen on niin epämukavaa, epäkäytännöllistä ja jopa kivuliasta. Ja kallista. Olen muutenkin aina ollut enemmän luonnonlapsi ja käytännönläheinen. En ole äijämäinen, en kiroile tai käyttäydy miesmäisesti, mutta onhan tää ulkonäkö kyllä niin harmaavarpunen. Jostain syystä pelkään värejä myös, varsinkin jotain vaaleanpunaista. Pelkään, että minuun kiinnitetään huomiota jos käytän värejä. En ole yhtään huomionhakuinen. Haluaisin silti olla naisellisempi. En huomion takia, vaan oman itseni takia. Tykkään katsella videoita joissa tubettajat meikkaa ja kaunistautuu ja se on niin ihailtavaa kuinka se kaikki tulee heillä ihan luonnostaan. Miksen saa itseäni kiinnostumaan siitä samalla tavalla? Välillä innostun meikkaamaan ja kaunistautumaan, mutta motivaationi siihen loppuu nopeasti. Sen pitäisi tulla rutiinina, ettei sitä ja siihen kuluvaa aikaa, vaivaa ja rahaa koe niin turhaksi.
Tukka Nuttu, essu päälle ja hellan ääreen niin Johan alkaa kiihottamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, ettet ole enää aivan nuori. Leikkauta pitkä tukkasi klassiseen polkkamittaan ja ota siihen ihosi sävyyn sopiva, kiiltävä väri. Pitkä tukka vetää ilmettä alaspäin ja lisää kasvoille ikävuosia viimeistään kaikilla yli 50-vuotiailla. Jos pitää pitkiä hiuksia vanhemmiten, ne tulisi pitää kiinni esim. tyylikkäällä nutturalla tai palmikkokampauksella. Ponnari on teinityttöjen kampaus. Lyhytkin tukka näyttää todella naiselliselta ja seksikkäältä, kun se on oikein leikattu. Leveälahkeiset housut ja kauniit, hyvin istuvat yläosat näyttäisivät todennäköisesti kivoilta ylläsi. Mekkoon ei ole pakko pukeutua, jotta näyttäisi naiselta.
Olen eri mieltä tuosta tukasta. Hyväkuntoinen ja kauniisti leikattu ja laitettu pitkä tukka on kaunis myös yli 50v naisella. Ei sen pidäkään olla lättänä ja suorakaan ei ehkä enää imartele. Mutta kasvot eivät siitä kiristy, vaikka kuinka polkkaa pitäisi, niin miksi ei nauttisi edes kauniista hiuksista.
Töissä voivatkin olla nutturalla tai lettikampauksilla. Netissä on kivoja tutoriaaleja. Vapaalla mieheni tykkää hiuksista auki, ja ne ovat hänestä kovinkin naiselliset. Kannattaa miettiä, kenen silmille haluaa olla naisellinen. Nuori ihminen voi pitää sivusta naurettavana sitä, mitä samanikäinen oma mies pitää oikeinkin hyvänä.
Ne joilla on hyväkuntoiset pitkät hiukset, eivät niitä yleensä leikkaakaan lyhyeksi. Helppo esimerkiksi Riitta Väisäsen on pitää pitkää tukkaa kun hänellä on sellainen leijonanharja ihan luonnostaan. Tämä nykyajan ihanne pitkistä hiuksista kaiken ikäisille perustuu siihen, että nykyään on niin aidon näköisiä ja hyviä hiuslisäkkeitä ja naisia vaaditaan hommaamaan niitä leikkaamisen sijaan. Se on kuitenkin kallista. Itse aion pitää pitkät hiukset vanhanakin, mutta jos ne menee kerrassaan huonoon kuntoon niin pakko ne on leikata. Huonokuntoiset ohuet päänmyötäiset naruhiukset naisella saa näyttämään pikemminkin joltain puliukolta, entistäkin miesmäisemmältä siis. Mieluummin polkkatukka, jota on helppo pöyhiä vähän ilmavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sokos tai stokman tavaratalot,on pukeutumisneuvoja! Varmasti Halonen sama?Kuka täällä sinua pystyy neuvomaan?Tarkemin saat hakukonelle kysely,missä liikeissä on pukeutumisneuvoja? Olisit laittanut fotos tekstiisi tänne.Huomioi niin monta kun on vastaajaa,niin monta eri mielipidettä ja tyyli makua!
Kuvailin nykyistä olemusta aloitukseen. Kuvia en jaa netissä enkä muuallakaan.
kuulostaa epänaiselliselta. eikös keskivertonainen jaa somessa noin 30 selfietä päivittäin.
En muista tiedä, mutta selfieistä en pidä ja jos otan kuvia, niin ne otan oikealla kameralla. Muutenkin kuvaan mielelläni luontoa kuin itseäni. Ap
Pyydä kampaajalta jotain naisellista, kivaa tyyliä hiuksiin, esim. lyhyehköt, kivasti värjätyt ja vaikka hiukan kiharat houkset vois muuttaa jo paljon. Kulmien siistiminen ja sekä niiden että ripsien värjääminen varmaan olisi myös hyvät sulle. Naamaan sipaiset hiukan meikkivoidetta, puuteria ja huulipunaa. Ja päälle jotain hyvin istuvaa, keväisen värikästä, jalkaan jotain muuta kuin lenkkarit tai muut raskaannäköiset kengät. Korviin kivat korut. Ja iloinen hymy pelastaa paljon!
Vaatekaupoissa on niitä asusteneuvojia. Varaa aika.