Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (379)

Vierailija
341/379 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva kuulla vinkkejä miten pikkulapsiarjessa pitää yllä naisellisuutta :) vinkkejä hyvistä ja helpoista tuotteista! Minulla ainakin on mustat silmän aluset jatkuvasti.

Onko sinulla helppoa ja nopeaa kauneudenhoitorutiinia aamuin illoin? Ellei, niin kannattaa ainakin pestä kasvot öljyputsarilla, lisätä silmänympärysvoide, kosteusvoide ja aurinkorasva. Muista pestä nämä pois. Punaa huulet ja lisää ripsaria hymyä unohtamatta. :)

Vaatteiden suhteen kannattaa olla myös yksinkertainen ja simppeli asukokonaisuus, niin arkeen kuin juhlaan.

Vierailija
342/379 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on mukavuudenhalu. On paljon mukavempaa olla kollareissa ja huppareissa kuin farkuissa ja tyköistuvassa paidassa. Korostuu varsinkin nyt ollessani hoitovapaalla kun aika kuluu leikkipuistossa. Yli 10v vanha takki päällä, väri haalistunut, saumat ratkenneet, vetoketjut rikki, kenkien päällikangas revennyt. Sormikkaatkaan eivät ole ehjät. Näytän oikeasti spurgulta :D mutta jotenkaan en raaski ostaa uusiakaan kun mietin että sitten ei pystyisi samanlailla liikkua ja harmittaisi jos vaatteet menisi sotkuun. Mutta on tääkin kyllä ihan järkyttävää.

Sepä se. Kaikki naisellinen on niin epämukavaa, epäkäytännöllistä ja jopa kivuliasta. Ja kallista. Olen muutenkin aina ollut enemmän luonnonlapsi ja käytännönläheinen. En ole äijämäinen, en kiroile tai käyttäydy miesmäisesti, mutta onhan tää ulkonäkö kyllä niin harmaavarpunen. Jostain syystä pelkään värejä myös, varsinkin jotain vaaleanpunaista. Pelkään, että minuun kiinnitetään huomiota jos käytän värejä. En ole yhtään huomionhakuinen. Haluaisin silti olla naisellisempi. En huomion takia, vaan oman itseni takia. Tykkään katsella videoita joissa tubettajat meikkaa ja kaunistautuu ja se on niin ihailtavaa kuinka se kaikki tulee heillä ihan luonnostaan. Miksen saa itseäni kiinnostumaan siitä samalla tavalla? Välillä innostun meikkaamaan ja kaunistautumaan, mutta motivaationi siihen loppuu nopeasti. Sen pitäisi tulla rutiinina, ettei sitä ja siihen kuluvaa aikaa, vaivaa ja rahaa koe niin turhaksi.

Olet aivan metsässä jos oikeasti harhakuvittelet, että naisellisuus ja naiselliset kauniit vaatteet ovat kalliita, epämukavia ja epäkäytännöllisiä. Eivät ole. Olet tapojesi orja, kun et uskalla pukeutua ja olla sellainen kuin olet. Jos väreihin pukeutuminen kiinnostaa, niin miksi et sitten ole rohkea ja tee niin kuin itse haluat? Suosittelen lopettamaan muiden miellyttämisen, kun se ei johda mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/379 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kevät ja kesä tulevat, niin kova toivo on, että naiset opettelisivat pukeutumaan oikein. Ei liian paljastavia eikä liian pieniä vaatteita, ei tatskoja eikä muita hirvittäviä lävistyksiä. Kauniit hillityt korvakorut ovat sallitut.

Vierailija
344/379 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kevät ja kesä tulevat, niin kova toivo on, että naiset opettelisivat pukeutumaan oikein. Ei liian paljastavia eikä liian pieniä vaatteita, ei tatskoja eikä muita hirvittäviä lävistyksiä. Kauniit hillityt korvakorut ovat sallitut.

Toivokaamme parasta :'D

Vierailija
345/379 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli onni löytää juuri tämä ketju, koska olen miettinyt samoja asioita. Valitettavasti näytän perseestä revityltä ja olen ruma että näkymätön. Olo on sisäisesti että ulkoisesti karsea. :(

oletko myös köyhä ja tyhmä?

Vierailija
346/379 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli onni löytää juuri tämä ketju, koska olen miettinyt samoja asioita. Valitettavasti näytän perseestä revityltä ja olen ruma että näkymätön. Olo on sisäisesti että ulkoisesti karsea. :(

oletko myös köyhä ja tyhmä?

Lähde ukrainsan ja olo paranee jo rajalla

terkuin

Jone nikkilä

Vierailija
347/379 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Voi, näitä ihan saman näköisiä naisia on Tinder pullollaan. Ei mitään tyylitajua, ei osata meikata jne.

olen pienen vaateliikkeen yrittäjä.

Suomalainen nainen ei huoli apua tyylin luomiseksi

Tai jos huolii niin kertoo miettivänsä yön yli.

Kyllä eumilla ja lihavillakin on lapsia.

Kaikki naiset saavat seksiä

Tarvitset vaan jonkun auttamaan, jolla on hyvä tyylitaju.

Vierailija
348/379 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ovat oikein sallitut? Annatko sakot lävistetyille?

Vierailija
349/379 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei tee blogia tai vlogia jossa jaettaisiin aikuisille naisille pukeutumisneuvoja. Ja en kaipaa tyylineuvoja, vaan neuvoja siitä mistä näitä vaatteita voi ostaa. En löydä mistään muita kun näitä järkkyä nuorison trendivaatteita. Tarvitsisin tyylikkäitä ja edustavia, värikkäitä vaatteita edustamistilaisuuksiin.

Vierailija
350/379 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei tee blogia tai vlogia jossa jaettaisiin aikuisille naisille pukeutumisneuvoja. Ja en kaipaa tyylineuvoja, vaan neuvoja siitä mistä näitä vaatteita voi ostaa. En löydä mistään muita kun näitä järkkyä nuorison trendivaatteita. Tarvitsisin tyylikkäitä ja edustavia, värikkäitä vaatteita edustamistilaisuuksiin.

Stockmann, Your face, Sokos, lindex, kappahl. Kivijalka tai nettikauppa.

Vierailija
351/379 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, ettet ole enää aivan nuori. Leikkauta pitkä tukkasi klassiseen polkkamittaan ja ota siihen ihosi sävyyn sopiva, kiiltävä väri. Pitkä tukka vetää ilmettä alaspäin ja lisää kasvoille ikävuosia viimeistään kaikilla yli 50-vuotiailla. Jos pitää pitkiä hiuksia vanhemmiten, ne tulisi pitää kiinni esim. tyylikkäällä nutturalla tai palmikkokampauksella. Ponnari on teinityttöjen kampaus. Lyhytkin tukka näyttää todella naiselliselta ja seksikkäältä, kun se on oikein leikattu. Leveälahkeiset housut ja kauniit, hyvin istuvat yläosat näyttäisivät todennäköisesti kivoilta ylläsi. Mekkoon ei ole pakko pukeutua, jotta näyttäisi naiselta.

Ei missään nimessä pitkää polkkaa lyhyempää tukkaa. Kyllä pitkät hiukset käy kaiken ikäisille ja on naiselliset, ne voi leikata eri tavoin ettei vedä piirteitä alaspäin.

Vierailija
352/379 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitokaisten kesämuodissa ei ole kehumista mutta muutama onnistunut kokonaisuus on tullut vastaan.

Vierailija
353/379 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä toimi ylimääräisten löllyköiden laihduttaminen sekä etenkin keskivartalon ryhtilihaksien ahkera jumppaaminen.

Aloin näyttää taas naiselta vaikka ei mulle mikään jumppa tiimalasikroppaa saa aikaan. 

Vierailija
354/379 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy värianalyysissä

Vierailija
355/379 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onki ongelma. Suomessa näyttää enimmäkseen olevan myynnissä vaatteita teineille ja alle 25-vuotiaille, ja sitten sellaisia mummo-Nansoja. Siihen väliin jää aika paljon eri-ikäisiä, -muotoisia, -kokoisia, ja -tyylisiä naisia, joille ei oikein löydy mitään.

Lisäksi olen huomannut itsekin aikuistuessani että sitä alkaa arvostaa laatua ja kestävyyttä vaatteissa. Harvaa enää kiinnostaa ostaa halvahko rätti, jota voi käyttää pari kertaa, mutta se on tosi trendikäs. Useimmat aikuiset naiset kaipaavat hyvin istuvia, laadukkaita, käytännöllisiä vaatteita, joissa on kuitenkin jotain pientä persoonallista. Mutta siis sellaisia, jotka kestävät pesusta pesuun ja joita voi käyttää vielä 5 vuoden päästä ja yhdistää johonkin silloiseen muotiin. Monia eivät myöskään kiinnosta ostaa just syksyn 2022 muotiväriä, vaan aikuisena on jo tajunnut mitkä värit itselle käyvät, mitkä eivät. Ei ole tarvetta päivittää omaa tyyliään jatkuvalla syötöllä.

Oma kokemukseni on se, että on vaikea löytää mitään sopivaa Suomessa kaupoista, eikä usein ulkomailtakaan verkkokaupoista. Varsinkaan sellaista kauppaa tai merkkiä ei ole, josta voisi aina löytää niitä itselleen sopivia vaatteita. Jos olen löytänyt yhden kivan vaatteen kaupasta X, niin tämän jälkeen voin käydä siellä vaikka 100 kertaa, enkä löydä enää mitään yhtä kivaa ja laadukasta. Valitettavasti näin on usein. Siksi on vaikea suositella mitään merkkiä tai liikettä, koska se mikä on hyvää ja sopivaa minulle, ei ole sitä jollekin toiselle, ja lisäksi kun vaihtelevuus laadussa ja tyylissä on suurta, mitään takuita ei voi antaa.

Mulla ei ole siis enää yhtäkään takuumerkkiä tai -kauppaa mistä löydän sopivan vaatteen. Joka kerta kun tarvitsen jotain, joudun aloittamaan helkatinmoisen etsimisen, ensin netistä sitten paikanpäältä ellen netistä löydä.

Sori, että vastaukseni oli näin surkea, mutta tämä on tätä todellisuutta tänään.

Vierailija
356/379 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on mukavuudenhalu. On paljon mukavempaa olla kollareissa ja huppareissa kuin farkuissa ja tyköistuvassa paidassa. Korostuu varsinkin nyt ollessani hoitovapaalla kun aika kuluu leikkipuistossa. Yli 10v vanha takki päällä, väri haalistunut, saumat ratkenneet, vetoketjut rikki, kenkien päällikangas revennyt. Sormikkaatkaan eivät ole ehjät. Näytän oikeasti spurgulta :D mutta jotenkaan en raaski ostaa uusiakaan kun mietin että sitten ei pystyisi samanlailla liikkua ja harmittaisi jos vaatteet menisi sotkuun. Mutta on tääkin kyllä ihan järkyttävää.

Sepä se. Kaikki naisellinen on niin epämukavaa, epäkäytännöllistä ja jopa kivuliasta. Ja kallista. Olen muutenkin aina ollut enemmän luonnonlapsi ja käytännönläheinen. En ole äijämäinen, en kiroile tai käyttäydy miesmäisesti, mutta onhan tää ulkonäkö kyllä niin harmaavarpunen. Jostain syystä pelkään värejä myös, varsinkin jotain vaaleanpunaista. Pelkään, että minuun kiinnitetään huomiota jos käytän värejä. En ole yhtään huomionhakuinen. Haluaisin silti olla naisellisempi. En huomion takia, vaan oman itseni takia. Tykkään katsella videoita joissa tubettajat meikkaa ja kaunistautuu ja se on niin ihailtavaa kuinka se kaikki tulee heillä ihan luonnostaan. Miksen saa itseäni kiinnostumaan siitä samalla tavalla? Välillä innostun meikkaamaan ja kaunistautumaan, mutta motivaationi siihen loppuu nopeasti. Sen pitäisi tulla rutiinina, ettei sitä ja siihen kuluvaa aikaa, vaivaa ja rahaa koe niin turhaksi.

Olet aivan metsässä jos oikeasti harhakuvittelet, että naisellisuus ja naiselliset kauniit vaatteet ovat kalliita, epämukavia ja epäkäytännöllisiä. Eivät ole. Olet tapojesi orja, kun et uskalla pukeutua ja olla sellainen kuin olet. Jos väreihin pukeutuminen kiinnostaa, niin miksi et sitten ole rohkea ja tee niin kuin itse haluat? Suosittelen lopettamaan muiden miellyttämisen, kun se ei johda mihinkään.

Jep. Minä pukeudun kauniisiin ja naisellisiin vaatteisiin, vailla arvostankin mukavuutta ja käytännöllisyyttä. Käytän paljon mekkoja ja hameita, pehmeitä luonnonmateriaalia olevia ja sillä tavoin leikattuja että vyötärö erottuu, mutta eivät ole tiukkoja. Sirot mukavat matalat kengät. Mekot on tosi mukavia varsinkin näin kesähelteellä! Riittävän isot hyvää materiaalia olevat sukkahousutkin on mukavia, mutta myös ohuiden leggingsien kanssa voi mekkoja käyttää jos ei siedä sukkahousuja. Kaikkialla ne mekot ei tietty ole käytännöllisiä joten urheilua ja ulkoilua varten on sitten eri vaatteet. Nekin naisten mitoituksella eli istuvia mutta ei liian tiukkoja. Kevyt meikki ei vie paljon aikaa eikä hiusten laitto. Sirot korut ja sopiva käsilaukku taikka reppu tarpeiden mukaan.

Vierailija
357/379 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva kuulla vinkkejä miten pikkulapsiarjessa pitää yllä naisellisuutta :) vinkkejä hyvistä ja helpoista tuotteista! Minulla ainakin on mustat silmän aluset jatkuvasti.

Valokynä ja silmänympärysvoide. Minä ihan silloin vauvavuosinakin meikkasin ainakin kevyesti ennen kuin lähdin ihmisten ilmoille ja laitoin nätit vaatteet. Mun arkimeikin teossa menee semmoinen 3-5min, eli ei ole ajasta kiinni. Kävin kyllä aika paljon kaupungilla jne., jos olisin vaan kotona niin äkkiä sitä homssuuntuisi, ei minun tule silloin tehtyä itselleni mitään.. Nyt olen jo töissä ja onneksi käyn parina päivänä viikossa toimistolla taas tulee laitettua ne nätit vaatteet ja kevyt meikki. Kyllä se piristää omaa mielialaakin kun laittautuu ja näkee ihmisiä. Ainakin minulla.

Vierailija
358/379 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy värianalyysissä

Mistä löytyisi hyvä värianalyysi? Kiinnostaisi käydä. Tyyliä ei ole ja näytän pahemmalta kuin ap.

Vierailija
359/379 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onki ongelma. Suomessa näyttää enimmäkseen olevan myynnissä vaatteita teineille ja alle 25-vuotiaille, ja sitten sellaisia mummo-Nansoja. Siihen väliin jää aika paljon eri-ikäisiä, -muotoisia, -kokoisia, ja -tyylisiä naisia, joille ei oikein löydy mitään.

Lisäksi olen huomannut itsekin aikuistuessani että sitä alkaa arvostaa laatua ja kestävyyttä vaatteissa. Harvaa enää kiinnostaa ostaa halvahko rätti, jota voi käyttää pari kertaa, mutta se on tosi trendikäs. Useimmat aikuiset naiset kaipaavat hyvin istuvia, laadukkaita, käytännöllisiä vaatteita, joissa on kuitenkin jotain pientä persoonallista. Mutta siis sellaisia, jotka kestävät pesusta pesuun ja joita voi käyttää vielä 5 vuoden päästä ja yhdistää johonkin silloiseen muotiin. Monia eivät myöskään kiinnosta ostaa just syksyn 2022 muotiväriä, vaan aikuisena on jo tajunnut mitkä värit itselle käyvät, mitkä eivät. Ei ole tarvetta päivittää omaa tyyliään jatkuvalla syötöllä.

Oma kokemukseni on se, että on vaikea löytää mitään sopivaa Suomessa kaupoista, eikä usein ulkomailtakaan verkkokaupoista. Varsinkaan sellaista kauppaa tai merkkiä ei ole, josta voisi aina löytää niitä itselleen sopivia vaatteita. Jos olen löytänyt yhden kivan vaatteen kaupasta X, niin tämän jälkeen voin käydä siellä vaikka 100 kertaa, enkä löydä enää mitään yhtä kivaa ja laadukasta. Valitettavasti näin on usein. Siksi on vaikea suositella mitään merkkiä tai liikettä, koska se mikä on hyvää ja sopivaa minulle, ei ole sitä jollekin toiselle, ja lisäksi kun vaihtelevuus laadussa ja tyylissä on suurta, mitään takuita ei voi antaa.

Mulla ei ole siis enää yhtäkään takuumerkkiä tai -kauppaa mistä löydän sopivan vaatteen. Joka kerta kun tarvitsen jotain, joudun aloittamaan helkatinmoisen etsimisen, ensin netistä sitten paikanpäältä ellen netistä löydä.

Sori, että vastaukseni oli näin surkea, mutta tämä on tätä todellisuutta tänään.

Voisin auttaa teitä ja tehdä tällaisen mutta miten tehdä ettei haukuta typeräksi kanaksi tai ylimieliseksi? En halua tulla haukutuksi hyvien neuvojen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä