Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (379)

Vierailija
281/379 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli onni löytää juuri tämä ketju, koska olen miettinyt samoja asioita. Valitettavasti näytän perseestä revityltä ja olen ruma että näkymätön. Olo on sisäisesti että ulkoisesti karsea. :(

Vierailija
282/379 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Voi, näitä ihan saman näköisiä naisia on Tinder pullollaan. Ei mitään tyylitajua, ei osata meikata jne.

Tarvitset vaan jonkun auttamaan, jolla on hyvä tyylitaju.

Tietty kivat vaatteet ja kampaajalla käynti maksaa, ilmaiseksi ei kaikkea saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/379 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli onni löytää juuri tämä ketju, koska olen miettinyt samoja asioita. Valitettavasti näytän perseestä revityltä ja olen ruma että näkymätön. Olo on sisäisesti että ulkoisesti karsea. :(

Kohtalosisar täällä. Mä olen aloittanut ryhdin parantamisella (kokeile joogavenytyksiä 10 min päivässä, tulokset alkavat näkyä nopeasti, yllättävän nopeasti) ja ostamalla sopivan kokoisia vaatteita. Ihan vain perusfarkkuja ja neuleita, t-paitoja, ei mitään överiä. Ja linttaan astuttuja kenkiä en käytä kuin pihatöissä. Tukkaa vähän siistimmäksi, ripsaria, sävyttävä huulirasva. Mä menen pienin askelin.

Mutta kun vatsamakkara ei enää tursua farkkujen vyötärön yli, niin se auttaa jo paljon. Vaikka vaatekoko onkin suurempi.

Ai niin, virttyneet alkkarit ja repsottavat rintsikat pistin roskiin. Nekin ovat nyt ainakin oikeaa kokoa.

Vierailija
284/379 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku julkkis joka on sun näköinen ja jolla on kiva tyyli ja kopioi sen staili.

Vierailija
285/379 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat vinkit.

Vierailija
286/379 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan lähtee ryhdistä ja tavasta liikkua. Katsokaa Joanna Lumleyn matkaohjelmia ja ottakaa oppia, miten vanhempikin nainen näyttää kauniilta ja tyylikkäältä, vaikka reissussa vähän rähjääntyiskin.

Sitten minun tapaukseni on toivoton 😢

Vierailija
287/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu ja reidet hyvin esiin esimerkiksi minimekossa ja stay upeissa! Ohuita kireitä trikoita napapaidalla jne. Näin ihanuudet laittautuvat!

Ihanuus on kaukana, jos naisella on roteva ruumiinrakenne ja hän kävelee harppomalla. Leveitä hartioita ei saa kapeammiksi millään ilveellä.

Ei pidä keskittyä moittimaan itseään, meillä kaikilla on jonkin sortin vartalo ja sitä pitää osata pukea oikein. Kävelytyyliä voi ainakin muuttaa naisellisemmaksi kuka tahansa nainen. Leveä harteinen on kai vartalomalliltaan kärkikolmio, jolloin ylävartalon vaatteet saisivat olla niukkalinjaisia ja alapuolella ylirunsaita. Suosi ranglan hihoja, syvään uurrettuja ja v-päänteitä, ohuita pehmeitä kankaita ja lantiolle paljon yksityiskohtia, esim. taskut ja laskokset. A-mallin takit ja hameet, olkalaukkuja ja poikkiraitaisia kuviota puseron alaraidassa.

Vältä kapeita lahkeita ja kapeita hameita, suurikuviollisia kankaita, olkapäitä korostavia kaarrokkeita ja olkatoppauksia, runsaita yksityiskohtia yläosassa (ei rintataskuja eikä suuria kauluksia). Toivottavasti tästä oli apua sinulle ja muille samasta asiasta pohtiville. :)

Ei, kaikki eivät todellakaan voi muuttaa kävelytyyliään naisellisemmaksi.

Vierailija
288/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, näitä ihan saman näköisiä naisia on Tinder pullollaan. Ei mitään tyylitajua, ei osata meikata jne.

Tarvitset vaan jonkun auttamaan, jolla on hyvä tyylitaju.

Tietty kivat vaatteet ja kampaajalla käynti maksaa, ilmaiseksi ei kaikkea saa.

Minun piti tehdä muodonmuutos, mutta se tyssäsi juuri siihen rahapuoleen. En ymmärrä kuinka joillain naisilla on varaa niihin asioihin? Naisten kauneus on ihan törkeän kallista. Ei mun pienellä palkalla sellasta makseta. Jos ostan jonkun kivan mekon tai paidan, niin siitä jo menee budjetti sekaisin pitkäksi aikaa.

Vierailija
289/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain kuten suomalaiset naiset yleensä ovat.

Vierailija
290/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hanki mekko, se riittää!" ---- no olipa helppoa!!!! ,,,,,,,ja pue mekon lisäksi ne repsottavat lenkkarit ja collegehuppari. Värjää tukka markettivärillä ja laita ripsaria. Eikun baanalle!!!! ,,,,,,huokaus.

Vierailija
291/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti kotelomekkoa. Kotelomekkoa käytetään noin kerran vuodessa.

Vierailija
292/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti kotelomekkoa. Kotelomekkoa käytetään noin kerran vuodessa.

Kotelomekkoa käytettään just niin usein kuin halutaan.

Vierailija
293/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on mukavuudenhalu. On paljon mukavempaa olla kollareissa ja huppareissa kuin farkuissa ja tyköistuvassa paidassa. Korostuu varsinkin nyt ollessani hoitovapaalla kun aika kuluu leikkipuistossa. Yli 10v vanha takki päällä, väri haalistunut, saumat ratkenneet, vetoketjut rikki, kenkien päällikangas revennyt. Sormikkaatkaan eivät ole ehjät. Näytän oikeasti spurgulta :D mutta jotenkaan en raaski ostaa uusiakaan kun mietin että sitten ei pystyisi samanlailla liikkua ja harmittaisi jos vaatteet menisi sotkuun. Mutta on tääkin kyllä ihan järkyttävää.

Vierailija
294/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies ja perusta perhe. Äitiys muuttaa arvoja. Raskauden aikana koko olemus muuttuu..tulee muotoja. Alat hehkumaan naiseutta. Olin ennen kovan jätkän näköinen, mutta raskauden edetessä oli pakkokin hankkia uusia vaatteita ja sain putiikkien naisilta tyylivinkkejä mm. meikkiin ja hiuksiin. No jos et kuitenkaan halua perhettä niin kulmat on yksi, mikä tekee jo ihmeitä kasvoille. Silmien rajaus tekee ihmisestä kuin ihmisestä kauniin jopa komean. Sopii miehillekin. Ripsiväriä kevyesti myös. Sävyttävät voiteet ovat helppoja levittää ja parempia herkälle iholle kuin paksut perinteiset meikkivoiteet. Kyllä sä saat tyylivinkkejä kuitenkaan persoonallista tyyliäsi menettämättä, mutta hiukan freesaamalla. Äläkä annan kenenkään kajota pitkiin hiuksiisi. Itse kasvatan pitkiä ja on jo puoleen selkään, mutta ponnarilla pidän, kun muuten vauveli repii niitä joka välissä.

Vierailija
295/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on mukavuudenhalu. On paljon mukavempaa olla kollareissa ja huppareissa kuin farkuissa ja tyköistuvassa paidassa. Korostuu varsinkin nyt ollessani hoitovapaalla kun aika kuluu leikkipuistossa. Yli 10v vanha takki päällä, väri haalistunut, saumat ratkenneet, vetoketjut rikki, kenkien päällikangas revennyt. Sormikkaatkaan eivät ole ehjät. Näytän oikeasti spurgulta :D mutta jotenkaan en raaski ostaa uusiakaan kun mietin että sitten ei pystyisi samanlailla liikkua ja harmittaisi jos vaatteet menisi sotkuun. Mutta on tääkin kyllä ihan järkyttävää.

Minun tyylini muuttui vahingossa todella naiselliseksi ja tyylikkääksi, kun tajusin että hameet ovat miljoona kertaa mukavampia päällä kuin kiristävät ja huonosti istuvat farkut tai oikeastaan mitkä tahansa housut. Automaattisesti mukaan tulivat myös nylon-sukkikset minkä kanssa lähes mitkä tahansa kengät näyttävät paremmilta (myös lenkkarit). Jotta hame ei helmuaisi tuulessa, hankin itselleni pidemmän villakangastakin mikä peittää myös pyllyn ja estää viuhahtelun tuulisella säällä. Paidan laitan luonnostaan hameen sisään, mutta myös päällä retkottava neule näyttää ihan hyvältä. Tadaa!

Niin ja lähes kaikki vaatteeni ovat kirpparilta nyloneja lukuun ottamatta. Helppoa ja halpaa. :)

Vierailija
296/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisellisuuteen tulee, niin nimenomaan muodottomana hoikkana pötkylänä tunsin itseni epänaiselliseksi. Kun sitten tuli vähän kiloja rintoihin ja reisiin niin siitä asti olen tuntenut itseni naiseksi. Eli jos olet hyvin hoikka niin suosittelisin, että lihottaisit itseäsi maltillisesti.

Miten onnistuit lihomalla hankitut kilot kohdistamaan rintoihin ja reisiin?

Yleensähän lihonut kilot tulevat keskivartalolle ja jakautuvat sitten edelleen. Eli lihoessa paisuu vyötärö, vatsa, rinnat, reidet, peppu. Eikö tulos ole yleensä se sama pötkylä, mutta paksumpana. Ja useimmiten pötkylästä lihoessa tulee omenanmallinen.

Vierailija
297/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku kiva huulipuna (ei tarvitse olla se räikein punainen) ja siihen mätsäävä huultenrajauskynä. Ja sit se ripsari käyttöön. Itse käytän myös kevyesti persikansävyistä poskipunaa, se tuo vähän väriä kalpeille kasvoille ja luo "tyttömäisemmän" ilmeen.

Sitten suosittelen hankkimaan siistin tekonahkaisen tai nahkaisen käsilaukun, ne oikein henkii naisellisuutta. Kaikenlaiset pussit, reput ja nyssykät antaa römppäisen ilmeen (vaikka itsekin pidän niistä enemmän).

Loppu on kiinni asenteesta. Naisellisuus tulee eleistä, itsevarmuudesta, ryhdistä ja tavasta kohdata muut ihmiset. Nainen voi olla niin monella tapaa, tärkeintä että itse viihtyy omassa kehossaan (mikä ilmeisesti ei nyt kohdallasi toteudu?)

Vierailija
298/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu ja reidet hyvin esiin esimerkiksi minimekossa ja stay upeissa! Ohuita kireitä trikoita napapaidalla jne. Näin ihanuudet laittautuvat!

Ihanuus on kaukana, jos naisella on roteva ruumiinrakenne ja hän kävelee harppomalla. Leveitä hartioita ei saa kapeammiksi millään ilveellä.

Ei pidä keskittyä moittimaan itseään, meillä kaikilla on jonkin sortin vartalo ja sitä pitää osata pukea oikein. Kävelytyyliä voi ainakin muuttaa naisellisemmaksi kuka tahansa nainen. Leveä harteinen on kai vartalomalliltaan kärkikolmio, jolloin ylävartalon vaatteet saisivat olla niukkalinjaisia ja alapuolella ylirunsaita. Suosi ranglan hihoja, syvään uurrettuja ja v-päänteitä, ohuita pehmeitä kankaita ja lantiolle paljon yksityiskohtia, esim. taskut ja laskokset. A-mallin takit ja hameet, olkalaukkuja ja poikkiraitaisia kuviota puseron alaraidassa.

Vältä kapeita lahkeita ja kapeita hameita, suurikuviollisia kankaita, olkapäitä korostavia kaarrokkeita ja olkatoppauksia, runsaita yksityiskohtia yläosassa (ei rintataskuja eikä suuria kauluksia). Toivottavasti tästä oli apua sinulle ja muille samasta asiasta pohtiville. :)

Toki voi. Tanssi tekee hyvää itsensä kantamiselle kaikella lailla, sekä ryhdille, askeltamiselle, jalkojen ja lantion asennolle, sille naiselliselle keinuvalle käynnille.

Kävely on vain liikerata siinä kuin muutkin, sitä voi harjoitella ja muokata ja toistaa. Jos ihmiset voivat opetella hiihtämisen ja juoksemisen uusiksi, tai jonkun uuden lain kuten taekwondo, niin kävelyn opettelu on täysin mahdollista.

Vierailija
299/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hanki mekko, se riittää!" ---- no olipa helppoa!!!! ,,,,,,,ja pue mekon lisäksi ne repsottavat lenkkarit ja collegehuppari. Värjää tukka markettivärillä ja laita ripsaria. Eikun baanalle!!!! ,,,,,,huokaus.

Olisikin niin, että ongelma ratkeaisi nätin mekon ostamisella ja pukemisella :-( Itseasiassa tuollainen laadukas ja kaunis mekko vaan korostaa sitä, ettei kehonhallinta eikä etenkään ryhti ole kunnossa eikä osaa kantaa itseään (kauniisti). Ja tuo "kantaa itseään" oli pitkään/nuorempana ainakin mulle ihan hepreaa oleva ilmaisu, jota piti lähinnä jonain typeränä mantrana mitä monet vaan sanoo kun pitää sanoa jotain "fiksua" omasta/muiden pukeutumisesta.

Noh, nyt se sitten näin +40-vuotiaana on valjennut itsellekin miten tärkeää se on. Se ero on ihan hurja kun vertaa ikänsä liikkuneen ihmisen ihan vaan kävelytyyliä ihmiseen joka yleensä on lenkit ja jumpat skipannut. Etenkin se keskivartalon "korsetti" on todella tärkeä ja jonka puuttumista ei paikkaa millään mekolla, tukalla tai pakkelilla.

Eikä lohduta yhtään että tämä ei ole vain naisten ongelma vaan nähtävissä myös miehissä. Välillä oikeasti naurattaa kun katsoo ihmisten kroppia (joo ei saisi ja varsinkin kun oma peilikuva lähinnä sitten itkettääkin samasta syystä) että ihmisiltä esim katoaa koko takamus jonnekin ja housunpersaus lepattaa tyhjänä. Samaan aikaan pötsi pullahtaa housunliitingin päälle ja kävelytyylistä tulee jotenkin vaappuvaa. Siis että se koko ihminen on hassussa etukenomutkassa keskikropastaan ja muistuttaa sivusta lähinnä banaania..

Vierailija
300/379 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voi. Tanssi tekee hyvää itsensä kantamiselle kaikella lailla, sekä ryhdille, askeltamiselle, jalkojen ja lantion asennolle, sille naiselliselle keinuvalle käynnille.

Kävely on vain liikerata siinä kuin muutkin, sitä voi harjoitella ja muokata ja toistaa. Jos ihmiset voivat opetella hiihtämisen ja juoksemisen uusiksi, tai jonkun uuden lain kuten taekwondo, niin kävelyn opettelu on täysin mahdollista.

Totta kai tekee, mutta ei sekään ihmisiin pysty. Ei kapealanteinen ja tasapaksun kropan omaava voi millään tanssilla(kaan) muuttaa ruumiinrakennettaan ja saada naisellisen keinuvaa lantiota kävelytyyleineen.

Itsensä kyllä todennäköisesti kantaa jatkossa paremmin ja se on tärkeää. Ihan siis jo siksikin että vahvat, kroppaa tukevat syvät lihakset estää monta terveysmurhetta. Ja tokihan ihminen näyttääkin silloin paremmalta kuin silloin jos ei huolehdi syvien lihasten kunnosta.

Se kuuluisa lihaskorsetti on hurjan tärkeä ja se perusta mille kaikki muu rakentuu eli oma tyyli meikkeineen ja vaatteineen. Ja toisaalta jos kroppa on kuosissa ja itsensä kantaa kauniisti niin silloin näyttää hyvältä ja naiselliselta vaikka pottusäkkiin kietoutuneena ja meikittä. 

Samaa vaikutusta ei ole hiuslisäkkeillä, irtoripsillä ja -kynsillä ym mitkä on toki tuohon nähden helposti saatavilla. Voipi hyvinkin olla, ettei monellakaan olisi edes halua/tarvetta moisille enää sen jälkeen kun oman kropan olisi saanut kuosiin. Ei se tietenkään yhtään lisäripseä kasvata, mutta hyvinkin se peilikuva saattaisi miellyttää aiempaa enemmän ilmankin. Jopa enemmän kuin se lisäkarvoilla sakeutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme