Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (379)

Vierailija
241/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle, kosmetologille nyt ensin. Kaunis kampaus, huolitellut kynnet ja kevyt meikki.

Mekot on naisellisia ja ihania kesällä.

Nuo pukeutumisneuvojat on ihan ok, mutta saattavat joskus ehdotella vähän tanttamaisia vaatteita.

Hyvä myyjä tai vaikka kaveri mukaan kauppaa.

Vierailija
242/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy kampaajalla ja pyydä raikas, sinulle sopiva luonnollinen väri hiuksiin ja tasaa samalla latvat. Opettele meikkaamaan Youtubesta. Siellä on paljon hyviä vinkkejä kevyeen ja raikkaaseen meikkiin eri silmätyypeille ja kasvonpiirteille. Youtubesta löytyy myös tutorialeja helppoihin, yön aikana muotoutuviin kiharoihin sekä muihin kampauksiin.

Vaatteet ovat hankalimmat. Ehkä hyvä tapa on se, että jos alaosa on mustaa, yläosa olisi värikkäämpi. Valkoinen on minusta kiva yhdistää mustaan, jos pitää pelkistetystä linjasta. Yritä miettiä tyyliä, mistä pidät ja lähdet hiljalleen uusimaan vaatevarastoasi tai miettimään, millaisissa vaatteissa näytät naiselliselta. 

Vaatteet on helpot, jos niitä vain onnistuu löytämään jostain.

Naisellisuutta saa röyhelöillä, mekoilla, pitseillä, korkokengillä, olkihatuilla, romanttisilla kuoseilla, herkillä pastelliväreillä, kukkakuoseilla, avarilla päänteillä ja pienillä sievillä yksityiskohdilla.

Korut, meikit ja kiharat siihen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu ja reidet hyvin esiin esimerkiksi minimekossa ja stay upeissa! Ohuita kireitä trikoita napapaidalla jne. Näin ihanuudet laittautuvat!

Ihanuus on kaukana, jos naisella on roteva ruumiinrakenne ja hän kävelee harppomalla. Leveitä hartioita ei saa kapeammiksi millään ilveellä.

Ei pidä keskittyä moittimaan itseään, meillä kaikilla on jonkin sortin vartalo ja sitä pitää osata pukea oikein. Kävelytyyliä voi ainakin muuttaa naisellisemmaksi kuka tahansa nainen. Leveä harteinen on kai vartalomalliltaan kärkikolmio, jolloin ylävartalon vaatteet saisivat olla niukkalinjaisia ja alapuolella ylirunsaita. Suosi ranglan hihoja, syvään uurrettuja ja v-päänteitä, ohuita pehmeitä kankaita ja lantiolle paljon yksityiskohtia, esim. taskut ja laskokset. A-mallin takit ja hameet, olkalaukkuja ja poikkiraitaisia kuviota puseron alaraidassa.

Vältä kapeita lahkeita ja kapeita hameita, suurikuviollisia kankaita, olkapäitä korostavia kaarrokkeita ja olkatoppauksia, runsaita yksityiskohtia yläosassa (ei rintataskuja eikä suuria kauluksia). Toivottavasti tästä oli apua sinulle ja muille samasta asiasta pohtiville. :)

Tässä oli paljon virheitä. Korjaan nyt muutaman.

Leveät hartiat näyttävät sirommilta jos löytää vaatteen missä on kepeät röyhelöt juuri oikeassa kohdassa. Alaosaa/lantiota ei kannata suurentamalla suurentaa, kun se on vartalon ainoa siro kohta. Syvään uurretut pääntiet ja hillityt kuosit/yksivärisyys/sävy sävyyn tekstuuri saavat pisteet täältäkin. Yläosaan ei kannata laittaa mitään miesmäisiä yksityiskohtia.

Vierailija
244/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu ja reidet hyvin esiin esimerkiksi minimekossa ja stay upeissa! Ohuita kireitä trikoita napapaidalla jne. Näin ihanuudet laittautuvat!

Ihanuus on kaukana, jos naisella on roteva ruumiinrakenne ja hän kävelee harppomalla. Leveitä hartioita ei saa kapeammiksi millään ilveellä.

Saa, pukeutumalla ja huijaamalla silmää.

Vierailija
245/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin me saadaan nähdä ennen ja jälkeen -kuvat aloittajasta?

Hei, ennen kuvia ei ole (säästän teidät järkytykseltä) ja jälkeen kuvia on mutta salaisissa kansioissa :) Ap

Vierailija
246/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla sama ongelma ollut ja oon tajunnut keinoja, miten oon saanut poistettua miehistä tunnetta:

- TIUKAT VAATTEET, niin että ne on vielä kuitenkin mukavia pitää päällä. tää on mulle ollut tosi tärkee. pussimaiset ja löysät vaatteet luo ällön tunnelman mulla.

- paksu nuttura tai kiharainen ponnari, lättänät hiukset pilaa mun itsevarmuuden.

- värjää hiukset? hiukset vaikuttaa koko ulkonäköön. pidä myös hyvää huolta hiuksista.

- hajuvesi

- hyvä kasvojenhoito, puhdas iho luo itsevarmuutta.

- pitkät lakatut kynnet

- koruja, mutta ei tietenkään liikaa

- ei liian pitkiä paitoja tai huppareita, vaan niin että jää alaselkään/lantion keskikohtaan maksimissaan

Vähän samoilla linjoilla kanssasi, mutta itse en käytä koruja, enkä hajuvettä, ja kynnet ovat aina lyhyet ja lakkaamattomat. Näytän kauhelta joissakin isoissa ja väljissä vaatteissa, ja tosiaankin paidat on aina korkeintaan lanteille. Vaatteiden täytyy olla mukavia, ja "muotoon" ommeltuja. Hiukset hyvin tärkeät, aina puhtaat ja "laitetut". Kasvot aina meikittömät, hyvä ja puhdas iho.

Vierailija
247/379 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä hanki Michael Korsin tai Guessin käsilaukkua ja rihkamakoruja.

Vierailija
248/379 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi ap! Kuulostaa osittain samalta oireyhtymältä, josta itsekin kärsin - paitsi että olen kaiken lisäksi vähän ylipainoinen. Epämääräiset maantienväriset hiukset joita värjään itse kun muistan, mukavat ja "järkevät " vaatteet, kulahtaneet mustat farkut ja lättäpohjaiset kengät, en jaksa katsoa peiliin tai meikata. Tästä yritän päästä eroon!

Muutama yksityiskohta jotka parantavat ulkonäköä ja oloa:

- kulmakarvat! älä anna niiden rehottaa, jos et osaa nyppiä niin käy ainakin kerran kosmetologilla

- hiuksiin hyvä malli! leikkaus on kaiken perusta, väri täydentää sitä

- nätit kengät! unohda ne maiharit paitsi talvikelillä; käytä ballerinoja ja matalakantaisia kenkiä jos et korkokengillä osaa kävellä

- tarkista että liivisi ovat oikean kokoiset! ammattiliike neuvoo jos et löydä itse sopivia. hyvin tukevat liivit tekevät tosi paljon

- kokeile minkälaisista koruista tykkäät. ei tarvitse liiotella mutta kivoilla koruilla tekee jo paljon

- ripsiväri tuo silmät esiin, itse en vaalearipsisenä käy edes viemässä roskia ilman ripsiväriä ;)

- älä pukeudu löysiin, epämääräisiin yläosiin jotka häivyttävät vartalon muodot. korosta kroppasi parhaita puolia

Tsemppiä!

Hyvät ja realistiset neuvot, tsempin kera!!

Vierailija
249/379 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

AP miten menee?? Joko on löytynyt naisellinen tyyli?

Vierailija
250/379 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain vaatekaupoissa on pukeutumisneuvojia, olisikohan sellaisesta apua. Omalle tyylille sokeutuu niin helposti että on vaike alkaa muuttamaan yhtäkkiä

Vierailija
251/379 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloittaja mies joka haluaa pukeutua naiseksi? Vinkkejä kaipailee puuhailuun.

Vierailija
252/379 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

AP miten menee?? Joko on löytynyt naisellinen tyyli?

Hei,

hyvin menee. Olen saanut kehitettyä tyyliäni naisellisemmaksi. Kynsissä on ranskalainen geelilakkaus, hiukset on kiharrettu tai nätisti kammattu, uusin vaatevarastoa ja nyt on päällä naisellinen ja hyvin istuva mekko. Meikkaamista olen opetellut ja kävin meikkaajalla ottamassa oppia. :) Ap

Vierailija
253/379 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin tänään ihanan mekon 🙂

Vierailija
254/379 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan aloittaja mies joka haluaa pukeutua naiseksi? Vinkkejä kaipailee puuhailuun.

Ei epäilystäkään sukupuolestani, sillä olen nainen mutta näytin aivan liian miehiseltä vielä jokin aika sitten. :) Ap

Vierailija
255/379 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisen tyylin saat helposti, kun käytät aikaa peilin edessänsä katsot, minkälaiset vaatteet korostavat sinun vartalosi parhaita piirteitä. Esimerkiksi itse korostan kauniita jalkoja käyttämällä tiukkoja housuja, jolloin yläosa voi olla väljä ja jää korostamaan naisellista vartaloa. Tähän käy oikein loistavasti myös mustat vaatteet, jos paita / toppi on muuten tiukka, mutta levenee vyötärölle.

Hiusten kihartaminen / suoristaminen toimii aina, roikkuva ja ei laitettu ei yhtä hyvin.

Jostakin syystä täällä on ehdotettu, että meikkiä ei tarvita. Itse en ihan tuohon lähtisi, jos tarkoitus on näyttää hemaisevalta. Valitset vaan värit oikein. Esimerkiksi omissa silmissäni ruskea eyeliner näyttää pehmeämmältä kuin musta, ja silti korostaa kauniisti. Ehdottomasti kannattaa käydä kokeilemassa muutamaa ammattimeikkaajaa, jos yhtään kokee että siitä voisi olla apua. Vaikka olen itse aloittanut meikkaamaan jo teininä ja olen taitava, käyn silti välillä hakemassa vinkkejä myös ammattilaisilta.

Joskus vinkit toimivat, kaikki eivät, mutta suosittelisin olemaan avoin ja testaamaan kaikenlaista, niin että oma upea tyyli löytyy ! :)

Vierailija
256/379 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

hyvin menee. Olen saanut kehitettyä tyyliäni naisellisemmaksi. Kynsissä on ranskalainen geelilakkaus, hiukset on kiharrettu tai nätisti kammattu, uusin vaatevarastoa ja nyt on päällä naisellinen ja hyvin istuva mekko. Meikkaamista olen opetellut ja kävin meikkaajalla ottamassa oppia. :) Ap

Tosi hienoa! Näkisinpä millaiset kädet sinulla on, tykkään kovasti naisten huolitelluista käsistä ja kynsistä. Niiden katseleminen saa minut hyvälle mielelle.

Vierailija
257/379 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, ettet ole enää aivan nuori. Leikkauta pitkä tukkasi klassiseen polkkamittaan ja ota siihen ihosi sävyyn sopiva, kiiltävä väri. Pitkä tukka vetää ilmettä alaspäin ja lisää kasvoille ikävuosia viimeistään kaikilla yli 50-vuotiailla. Jos pitää pitkiä hiuksia vanhemmiten, ne tulisi pitää kiinni esim. tyylikkäällä nutturalla tai palmikkokampauksella. Ponnari on teinityttöjen kampaus. Lyhytkin tukka näyttää todella naiselliselta ja seksikkäältä, kun se on oikein leikattu. Leveälahkeiset housut ja kauniit, hyvin istuvat yläosat näyttäisivät todennäköisesti kivoilta ylläsi. Mekkoon ei ole pakko pukeutua, jotta näyttäisi naiselta.

Vierailija
258/379 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rakastunut brändiin Bypias ! Otan sieltä vinkkejä pukeutumiseen sekä vaatteiden yhdistelyyn. Vaatteet on melko hinnakkaita siellä. Yhden lepakkohihaisen neuleen ostin ja nyt neulon itse siitä mallia ottaen puseron. Olen ostanut milloin kirppareilta, milloin tarjouksesta samantyylisiä vaatteita.

Suosittelen tutustumaan !

Vierailija
259/379 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämä on naisellista:

-pitkät hiukset ja luonnollinenn sävy

- meikki

- vaatteissa korostetaan vartalolla niitä paikkoja jotka kauniita

-kiva tuoksu

-iloinen ilme

-eleet ja ilmeet naisellisia, ei esim röhönaurua tai kovaäänistä puhetta

-ei tatuointeja

-ei tupakanpolttoa

Vierailija
260/379 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö kuitenkin väreistä? Voi naisellisen tyylin rakentaa mustankin värin varaan, mutta ehkä löytäisit jotain muitakin sopivia värejä.

Kirkkaat värit eivät ole minun juttuni, mutta neutraaleista ja hempeistä väreistä pidän. Vaatekaappiin on eksinyt paljon mustaa ja harmaata, koska niillä on helppo luoda salaperäinen kuva. Värien ja kankaiden pitää olla yhdessä persoonaani.

Mutta siis suomalaiselle kalpeanaamalle ei sovi musta. Eri asia, jos on luonnostaan mustatukkainen ja iho on tummempi. Tunnen muutaman sinnikkäästi mustaan pukeutuvan ja todellakin kasvoja vasten sopisi paremmin joku muu väri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan