Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (379)

Vierailija
221/379 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu ja reidet hyvin esiin esimerkiksi minimekossa ja stay upeissa! Ohuita kireitä trikoita napapaidalla jne. Näin ihanuudet laittautuvat!

Ihanuus on kaukana, jos naisella on roteva ruumiinrakenne ja hän kävelee harppomalla. Leveitä hartioita ei saa kapeammiksi millään ilveellä.

Ei pidä keskittyä moittimaan itseään, meillä kaikilla on jonkin sortin vartalo ja sitä pitää osata pukea oikein. Kävelytyyliä voi ainakin muuttaa naisellisemmaksi kuka tahansa nainen. Leveä harteinen on kai vartalomalliltaan kärkikolmio, jolloin ylävartalon vaatteet saisivat olla niukkalinjaisia ja alapuolella ylirunsaita. Suosi ranglan hihoja, syvään uurrettuja ja v-päänteitä, ohuita pehmeitä kankaita ja lantiolle paljon yksityiskohtia, esim. taskut ja laskokset. A-mallin takit ja hameet, olkalaukkuja ja poikkiraitaisia kuviota puseron alaraidassa.

Vältä kapeita lahkeita ja kapeita hameita, suurikuviollisia kankaita, olkapäitä korostavia kaarrokkeita ja olkatoppauksia, runsaita yksityiskohtia yläosassa (ei rintataskuja eikä suuria kauluksia). Toivottavasti tästä oli apua sinulle ja muille samasta asiasta pohtiville. :)

Vierailija
222/379 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä työpaikassa oli nuori nainen, jolla oli aina tosi kivat ja hänennäköiset vaatteet päällä. Nainen sanoi löytäneen yhden vaatekaupan, jossa on hänelle mieleisiä vaatteita. Hän ei muualta vaatteita ostanutkaan. Omistaja saattoi jopa ilmoittaa hänelle, jos kauppaan oli tullut uutuksia, joista hän arveli naisen pitävän.

Hei, ihana kuulla. Tiedätkö mikä liike kyseessä? :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/379 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, etsi liike tai merkki josta pidät ja ala pukeutua sen vaatteisiin. Vain esimerkkinä vaikka Marimekko, Desigual, Masai. Tai käy jossakin kokeilemassa erilaisia mekkoja, niillä pääsee alkuun ja tyylejä on laidasta laitaan. Etsi henkilö jonka tyylistä pidät: bloggari, julkkis, näyttelijä tms ja ota häneltä vinkkejä. Itse olen käyttänyt näitä "menetelmiä".

No älä ala ainakaan käyttämään Marimekon tanttavaatteita!

Naiselliset vaatteet ovat selkeälinjaisia, yksinkertaisia ja tyylikkäitä. Jos haluat enemmän tyttömäisyyttä, osta kepeitä vaatteita jos on vähän huojuvaa helmaa ja rypytyksiä jne.

Panosta laatuun ja mieti rajattu väripaletti. Minkä väriset vaatteet sopivat toistensa kanssa. Näin voit pitää vaatemääränkin maltillisena ja kaikki vaatteet käyvät kaikkien kanssa (ainakin melkein kaikki).

Hei, Marimekon vaatteet eivät ole makuuni (vaikka suosin kotimaisuutta muuten) ja vartaloni ei pääse oikeuksiin Marimekon vaatteissa eikä kankaissa. Taisin tästä mainita ketjun alussa. Aion panostaa laatuun ja olen jo miettinyt väripalettia sekä vartalomalliani. Kiitos neuvoista! :) Ap

Vierailija
224/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin lookin luo kaunis kevyt ja siisti ”meikki”, huulirasvan ja kertomasi mukaan. Tällä saisit itsestäsi siistimmän kun siistit kasvosi ja tämän jälkeen myös hiuksesi. Esim varaa aika monivärjäykseen eli siel tuunataan hiukset joita ei ole tuunattu hetkeen mitenkään. Ja otetaan vanhat latvat pois ja leikataan siistiksi.

Meikkaukseen neuvoisin esim kevyt meikkipohja(jokin suht vaalea meikkivoide Ja siihen puuteria päälle), sen lisäksi ripsaria ripsiin sekä kajalia.. lopuksi ja vähäsen aurinkopuuteria poskiin.

Vierailija
225/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiseen suosittelen Gina tricot T paitoja, HM vaatteita, ja uusia kenkiä ja topattuja rintaliivejä.

Vierailija
226/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

New yorker ja Zaran ja mango vaatekaupan vaatteet ON best! :)

Vierailija
227/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi tuttu joka on aina erittäin homssuinen. 

Reikäset, kulahtaneet vaatteet jossa on koiran karvoja

Kengät astuttu lyttyyn

Laittamaton tukka

Jos noi on niin siihen ei meikit ja hajuvedet auta.

Osta uudet kengät ja siihen suoja-ainetta niin kestää pidempään. Hiukset harjaa siistiksi ja käy vaikka leikkauttaan kampaajalla ens hätään.. vaatteet karvoista otan aina itse pois jos on niin sillä vaate tarrarullalla.

Vierailija
228/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kampaajalle, sopiva väri ja kampaua. Entä onko asiasi kunnossa, nimittäin tyytymättömyys näkyy ikävänä ilmeenä. 

MIksi pukeudut tummiin, kevennä vähän. Oko ystäviä, joiden kanssa voisit mennä vaateistoksille.

Sitten kosmetologi, ihonhoito ja oikea meikki. Kyllä se siitä pikkuhiljaa, jos itse haluat.

helppoa kampausta kevään arkeen ja juhlaan

https://www.youtube.com/watch?v=E0ybocWibDg

Vierailija
229/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kukkapaitaa päälle, luulisi näyttävän naiselliselta.

Vierailija
230/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viera6ilija kirjoitti:

Yhdessä työpaikassa oli nuori nainen, jolla oli aina tosi kivat ja hänennäköiset vaatteet päällä. Nainen sanoi löytäneen yhden vaatekaupan, jossa on hänelle mieleisiä vaatteita. Hän ei muualta vaatteita ostanutkaan. Omistaja saattoi jopa ilmoittaa hänelle, jos kauppaan oli tullut uutuksia, joista hän arveli naisen pitävän.

Bypias.

Vierailija
231/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viera6ilija kirjoitti:

Bypias.

Ai, tää olikin mainos… :p

232/379 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin Lauren by Ralph Laurenin mekkoja. Niissä yhdistyvät täydellisesti tyylikkyys, naisellisuus, kauniit leikkaukset, romanttisuus ja sopivasti myös seksikkyys. Tyrkkyyden kuitenkin loistaen poissaolollaan. Kivijalkamyymälöissä niitä myy ainakin Kekäle ja Stockamann, netissä myy Zalando ja Boozt.com. Polo Ralph Lauren on urheilullisempi ja hieman hintavampi kuin Lauren-mallisto.

Lisäksi suosittelen googlaamaan: Brigitte Macron style. Kyseinen rouva ei ole kovin muodokas vaan melko suoravartaloinen ja ylävartalopainotteinen. Hän kuitenkin pukeutuu kivan naisellisesti ja simppelisti, näyttämättä koskaan tantalta. Ranskalaisnaiset sen osaa :) 

Korkkareiden sijaan voi esim. kesällä käyttää siroja sandaaleita (terveyssandaalit ym. voi jättää kauppaan) ja ballerinoihin. Talvella taas naisellisiin nilkkureihin ja saappaisiin.

Itse suosin kapeakärkisiä kenkiä pyöreäkärkisten sijaan. Kapeat kärjet saavat jalat näyttämään sirommilta ja sääret pidemmiltä. Kapeakärkiset kengät luovat saman efektin kuin v-pääntie mutta kaulan sijaan jaloille. 

Toivottavasti näistä neuvoista oli jotain apua Ap:lle tai kelle tahansa.

Vierailija
233/379 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39437 kirjoitti:

Itse suosittelisin Lauren by Ralph Laurenin mekkoja. Niissä yhdistyvät täydellisesti tyylikkyys, naisellisuus, kauniit leikkaukset, romanttisuus ja sopivasti myös seksikkyys. Tyrkkyyden kuitenkin loistaen poissaolollaan. Kivijalkamyymälöissä niitä myy ainakin Kekäle ja Stockamann, netissä myy Zalando ja Boozt.com. Polo Ralph Lauren on urheilullisempi ja hieman hintavampi kuin Lauren-mallisto.

Lisäksi suosittelen googlaamaan: Brigitte Macron style. Kyseinen rouva ei ole kovin muodokas vaan melko suoravartaloinen ja ylävartalopainotteinen. Hän kuitenkin pukeutuu kivan naisellisesti ja simppelisti, näyttämättä koskaan tantalta. Ranskalaisnaiset sen osaa :) 

Korkkareiden sijaan voi esim. kesällä käyttää siroja sandaaleita (terveyssandaalit ym. voi jättää kauppaan) ja ballerinoihin. Talvella taas naisellisiin nilkkureihin ja saappaisiin.

Itse suosin kapeakärkisiä kenkiä pyöreäkärkisten sijaan. Kapeat kärjet saavat jalat näyttämään sirommilta ja sääret pidemmiltä. Kapeakärkiset kengät luovat saman efektin kuin v-pääntie mutta kaulan sijaan jaloille. 

Apua, tätityyliä :D En tiedä kauheampaa tyylimallia kuin rouva Macron. Hän näyttää tärkätyltä pankkineidiltä.

Vierailija
234/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumiseen suosittelen Gina tricot T paitoja, HM vaatteita, ja uusia kenkiä ja topattuja rintaliivejä.

Näistä olen pyrkinyt eroon ja topattuja rintsikoita en ole ikinä käyttänyt. Ap

Vierailija
235/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New yorker ja Zaran ja mango vaatekaupan vaatteet ON best! :)

Ehkä jollekin toiselle mutta ei minulle. Zarasta ja Mangosta voi tehdä löytöjä, mutta kannattaa olla tarkka kankaan laadusta ja vaatemallista. Ap

Vierailija
236/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39437 kirjoitti:

Hei, kiitos vinkeistä. Ranskalaisista puheen ollen seuraan youtubessa Justine Leconten kanavaa. Hänellä on hyviä vinkkejä puketumiseen ja muotiin. :) Terveyssandaaleja en omista mutta ostin kesän alussa uudet avokkaat.

Vierailija
237/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki imartelevia mekkoja, koruja. Etsi nainen joka on kropalta kaltaisesi, sitten etsi hän joka kantaa itsensä upeasti ja on naisellinen.

Vierailija
238/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kampaajalla värjäämässä hiukset kivalla värillä ja kysyt kampaajalta suosituksen siitä kuinka usein pitää käydä, että pysyy hyvänä. Mietitte yhdessä myös leikkauksen tai pyydät opettamaan pari helppoa, mutta nättiä kampusta pitkiin hiuksiin.

Jos rahaa löytyy niin meikkaukset saat kätevästi hoidettua niin, että ensinnäkin käyt ammattilaisella joka muotoilee ja värjää kulmat(tai vaihtoehtoisesti microblanding tai kulmien kestopigmentointi). Ripsiin voit ottaa klassiset ripsenpidennykset(saa myös suht luonnollisen näköisinä). Sitten riittää hyvä ihonhoito, ripsien ja kulmien harjaus ja vaikka kiva huulipuna. Eikä tarkoita, että pitäisi olla mikään bimbo ja kaikki överiksi(niinkuin jotkut tuntuvat tällaisista ajattelevan) vaan helppoutta arkeen sellaiselle, joka ei tykkää/osaa meikata.

Toinen vaihtoehto on yksinkertaisesti opetella meikkaamaan. Siihenkin saa ammattilaisten opastusta.

Vaatteiden osalta menet johonkin vähän parempaa kauppaan ja pyydät myyjältä apua. Tai vaihtoehtoisesti jos menee liian kalliiksi niin sovittelet itse rohkeasti erilaisia vaatteita ja otat vaikka makutuomarin mukaan :)

Vierailija
239/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin me saadaan nähdä ennen ja jälkeen -kuvat aloittajasta?

Vierailija
240/379 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelma ollut ja oon tajunnut keinoja, miten oon saanut poistettua miehistä tunnetta:

- TIUKAT VAATTEET, niin että ne on vielä kuitenkin mukavia pitää päällä. tää on mulle ollut tosi tärkee. pussimaiset ja löysät vaatteet luo ällön tunnelman mulla.

- paksu nuttura tai kiharainen ponnari, lättänät hiukset pilaa mun itsevarmuuden.

- värjää hiukset? hiukset vaikuttaa koko ulkonäköön. pidä myös hyvää huolta hiuksista.

- hajuvesi

- hyvä kasvojenhoito, puhdas iho luo itsevarmuutta.

- pitkät lakatut kynnet

- koruja, mutta ei tietenkään liikaa

- ei liian pitkiä paitoja tai huppareita, vaan niin että jää alaselkään/lantion keskikohtaan maksimissaan