Onko ok jos mies pesee hampaansa vain kerran päivässä ja käy suihkussa vain joka toinen päivä?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Ihme uskonto tämä, että suihkussa pitäisi joka päivä käydä. Mulla ei ainakaan iho kestä jatkuvaa kovalla vedellä lotraamista. Joka toinen päivä on hyvä.
Itse en kyllä luopuisi hampaiden pesusta aamuin illoin, koska kyllä omat hampaat ainakin sen tarpeessa ovat. Mutta jos toisen henki ei haise eivätkä hampaat näytä likaisilta, mitäpä se minulle kuuluu, kuinka usein muut pesevät?
No alkaahan se jo persekin haista ja pää on rasvainen päivän jälkeen. Totta hitossa joka päivä käydään. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok. Inhoan haisevia ihmisiä.
Ja minä inhoan koirien hajua. Pitäisikö kaikki koirat lopettaa sen vuoksi? Vai enkö vain tunge koirien lähelle? Kumpi lie järkevämpää?
Suihku lahden päivän välein on sopiva, mutta hampaat kannattaa pestä suositusten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme uskonto tämä, että suihkussa pitäisi joka päivä käydä. Mulla ei ainakaan iho kestä jatkuvaa kovalla vedellä lotraamista. Joka toinen päivä on hyvä.
Itse en kyllä luopuisi hampaiden pesusta aamuin illoin, koska kyllä omat hampaat ainakin sen tarpeessa ovat. Mutta jos toisen henki ei haise eivätkä hampaat näytä likaisilta, mitäpä se minulle kuuluu, kuinka usein muut pesevät?
No alkaahan se jo persekin haista ja pää on rasvainen päivän jälkeen. Totta hitossa joka päivä käydään. Mies 36v
Koko ukko haisee melkein heti suihkun jälkeen, jos riittävän tarkkaan haistelee. Tarviiko niin tarkkaan haistella? Ei joka paikkaan kannata nokkaansa työntää! M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku ei pese hampaitaan aamuin, illoin? Ei vie kauan aikaa. Suihkussa käyminen joka toinen päivä menettelee, jos ei ole hikoillut tai likaantunut esim. töissään.
Fluorin käyttö kalkkiuttaa käpyrauhasta. Jos reikiä ei tule silloin, kun pesee kerran päivässä, niin on turha pestä kahdesti.
Aamuisin voi pestä fluorittomalla tahnalla. Kahdesti päivässä on ehdoton minimi, optimaalinen hammaspesujen määrä on kolme kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Eroaako mies naisista tässä asiassa jotenkin vai miksi olet kohdistanut kysymyksen koskemaan vain miehiä? Herätteletkö vähän taas palstalla vellovaa m i e s v i h a a ?
T. Haiseva uuuli kaljanhajuisesta hikikomerostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseen voi pestä sillä näppärällä pikku suihkulla joka löytynee jokaisen vessan lavuaarin yhteydestä. Ei tarvi edes pöntöltä nousta. Ja jos pesisin rasvoittumisen mukaan hiukset, pesisin ne vain kerran viikossa.
M41
Pesen hampaat samalla kun käyn suihkussa, ja suihkussa käyn kerran päivässä tai joka toinen päivä. Yhden päivän aikana alkaa jo tukka näyttää melko rasvaiselta, kainalot haisee ja boksereissa alkaa tuntua ns. munan haju. Silti joskus menisi suihkussa käyminen liian myöhälle (kerrostalossa asun), enkä viitsi häiritä naapureita enää puolen yön maissa suihkun lotrauksella. Sitten on vaan kärvisteltävä seuraavaan päivään laittaen ekstradeodoranttia molempiin päihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ukko haisee melkein heti suihkun jälkeen, jos riittävän tarkkaan haistelee. Tarviiko niin tarkkaan haistella? Ei joka paikkaan kannata nokkaansa työntää! M36
Varmasti haiseekin, jos esim. vain seisot suihkun alla, et käytä minkäänlaista pesuainetta ja/tai suihkun jälkeen vedät likaiset vaatteet takaisin päälle. Näitä kaikkia on tullut nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok. Inhoan haisevia ihmisiä.
Ja minä inhoan koirien hajua. Pitäisikö kaikki koirat lopettaa sen vuoksi? Vai enkö vain tunge koirien lähelle? Kumpi lie järkevämpää?
Valitettavasti ei tarvii mennä kovin lähelle haistaakseen. Voi olla, että koko ihminen on jo poistunut tilasta ja jättänyt vaan hajun jälkeensä.
Mutta nainen, suihkussa käynyt, ehkä hajustellut, tuoksuu suihkushampoolta, hajuvesiltä, ym kemikaaleilta. Mutta oottekopa haistelleet naista, joka tuoksuu naiselta? Se se on jotain, aah! Hiuksista, naiselta, kainaloista, naiselta jne. Koittakaapa, ilman hajuvesiä ja shampoita, muutama päivä. M36
Vierailija kirjoitti:
Pesen hampaat samalla kun käyn suihkussa, ja suihkussa käyn kerran päivässä tai joka toinen päivä. Yhden päivän aikana alkaa jo tukka näyttää melko rasvaiselta, kainalot haisee ja boksereissa alkaa tuntua ns. munan haju. Silti joskus menisi suihkussa käyminen liian myöhälle (kerrostalossa asun), enkä viitsi häiritä naapureita enää puolen yön maissa suihkun lotrauksella. Sitten on vaan kärvisteltävä seuraavaan päivään laittaen ekstradeodoranttia molempiin päihin.
Suihkussa saa käydä mihin vuorokauden aikaan tahansa myös kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen vesipesu ja rasvaus ovat parasta hoitoa kuivalle iholle.
https://www.apu.fi/artikkelit/kuiva-iho-kaipaa-pesua-ja-rasvaa
Eli iho ensin kuivatetaan vedellä ja sitten rasvataan rasvalla? Mitäs järkeä tuossa on? En ole mies, mutta en vaatisi haisematonta miestä pesemään itseään turhan päiten vain siitä ilosta että sitten joutuisi istumaan kannon nokassa mihinkään koskematta odottaessaan ihorasvan imeytymistä pari tuntia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa saisi käydä mutta siitä ei pidetä. Naapurit kostaa aina tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli iho ensin kuivatetaan vedellä ja sitten rasvataan rasvalla? Mitäs järkeä tuossa on? En ole mies, mutta en vaatisi haisematonta miestä pesemään itseään turhan päiten vain siitä ilosta että sitten joutuisi istumaan kannon nokassa mihinkään koskematta odottaessaan ihorasvan imeytymistä pari tuntia.
-eri
Minkä voiteen kuivuminen kestää pari tuntia? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa saisi käydä mutta siitä ei pidetä. Naapurit kostaa aina tavalla tai toisella.
Suosittelen muuttamaan johonkin normaalien ihmisten keskuuteen.
On kyllä kesäinen juustonaksujen haju haaroissa jos jättää suihkun väliin.