Naiset: millainen tinderkuva saisi sinut swaippaamaan oikealle? Esimerkkejä kiitos
Linkkaa tähän kuva jonka perusteella voisit swaipata oikealle, olettaen että profiili on ok.
Kuvassa siis olisi riittävän komea mies ja kuva olisi riittävän hyvä.
Jos on pituusvaatimus tms, mainitse ne myös.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi saatu kaksi kuvaa.
Molemmat top 5% tasoisia miehiä jotka tippuisivat just ja just mallikalenterista (ensimmäinen liian vanha miesmalliksi, toisella ei ihan täydellisiä piirteitä).
Toinen kuva ei ole esimerkki ulkonäöstä vaan siitä millainen kuva on hyvä ihan tavalliselle tallukalle
Miksi kuvaesimerkissä ei sitten ole tavallista tallukkaa, vaan hyvin komea mies?
Vierailija kirjoitti:
Ööö....mitä oikealle pyyhkäisy tarkoittaa? Kyllä vai ei🙄
En tiedä, en edes pyyhkäise ikinä vaan painan sydäntä tai ruksia. Ei tule vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat top 5% tasoisia miehiä jotka tippuisivat just ja just mallikalenterista (ensimmäinen liian vanha miesmalliksi, toisella ei ihan täydellisiä piirteitä).
Toinen kuva ei ole esimerkki ulkonäöstä vaan siitä millainen kuva on hyvä ihan tavalliselle tallukalle
Miksi kuvaesimerkissä ei sitten ole tavallista tallukkaa, vaan hyvin komea mies?
Siteeraan itseäni: "No kun ei tänne voi kenenkään yksityishenkilöiden kuvia linkitellä"
Minäkin haluaisin esimerkkejä niistä kuvista joissa tavallinen mies on 10% parhaimmistoa.
Esimerkkinä joku oikeasti keskivertojantteri, tai keskiverron alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että olet rasittava. Tänne ei voi laittaa tavallisista miehistä kuvia joita on tinderissä kun Googlen Kuvahaku on ainoa lähde. Mene itse tinderiin ja katsele kuvia miehistä niin näet. Luonne sinussa on vikana jos näin vastaat ainokaisille mätseille.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit mitkä kuvat naisia miellyttäisi. Luulitko että tulee paljonkin linkkejä kaljamahaisiin pottunokkiin vai? Emme me naiset sokeita ole, vaikka yritätte saada meidät tykkäämään kaiken maailman junttieinareista hehkuttamalla, että naiset eivät ole pinnallisia. Kyllä olemme ja arvostamme hyvän näköisiä miehiä. Ja ei, meille ei tule mitään kauheita seurauksia sen vuoksi.
Hymyilevä mies harrastuksen parissa. Tai lemmikin kanssa
En oikein usko tuohon väitteeseen että ilme ratkaisee.
Jos vaikka on luihut piirteet ja epäsymmetriset kasvot niin se hymy näyttää creepyltä naisille.
Tein joskus palstalle äänestyksen jossa netistä löytämäni "smug man" (omahyväinen mies) poseerasi v-ttumaisella ilmeellä arskat naamalla. Naiset äänestivät että normaali ilme.
Mies oli tietty komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso kameraan. Hymyile.
Älä irvistä. Ota aurinkolasit pois.
Luontevat tilannekuvat myös ok. Rajaa tai peitä toisten kasvot.
Jos pystyt tähän, olet automaattisesti top kympissä.
Kuvaesimerkkejä näistä top kympin miehistä, kiitos.
Ihan oikeasti.
Mene Tinderiin. Valitse ”näytä minulle miehiä”. Selaa miehiä.
Punakkaa alakulmakuvaa arskoilla ja irvistyksellä on 90%. Sitä on garneerattu auto-, talo-, kalastus- ja skimbauskuvilla, joissa kaikissa punoitus ja aurinkolasit. Ehkä myös irvistys.
Usko nyt, jos ei ole noita ja sen sijaan on kunnon kasvokuva, jossa silmät näkyvillä, olet 10 prosentin parhaimmistossa.
Uskon kun postaat pari esimerkkikuvaa.
En tietenkään laita kumppanin, veljen tai ystävän kuvaa.
Mene Prismaan. Katso miehiä siellä. Ajattele, olisiko kuva heistä Tinderissä parempi keskisormella, kaljalla, irvistyksellä vai ilman.
Ja selaa niitä miehiä Tinderissä. Valtaosan kuvat ovat ihan hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso kameraan. Hymyile.
Ihan oikeasti.
Punakkaa alakulmakuvaa arskoilla ja irvistyksellä on 90%. Sitä on garneerattu auto-, talo-, kalastus- ja skimbauskuvilla, joissa kaikissa punoitus ja aurinkolasit. Ehkä myös irvistys.
Usko nyt, jos ei ole noita ja sen sijaan on kunnon kasvokuva, jossa silmät näkyvillä, olet 10 prosentin parhaimmistossa.
Kuulostaa aika epäuskottavalta, kun tuon perusteella minä olisin ollut 10 prosentin parhaimmistossa, ja silti mätsejä tuli vain n. 1 kpl / kuukausi.
En kyllä osaa sanoa mikä kuva muhun vetoaa, mutta ilman paitaa pullistelu tai peilinkautta selfiet ei sytytä. Yleensäkkin selfiet miehellä täytyy olla jotain toimintaa kuvaavia ei mitään poseerauksia, koska jälkimmäisistä tulee itserakas ja neitimäinen vaikutelma.
Treenaava, hyvätuloinen, extempore, pitkä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko tuohon väitteeseen että ilme ratkaisee.
Jos vaikka on luihut piirteet ja epäsymmetriset kasvot niin se hymy näyttää creepyltä naisille.
Tein joskus palstalle äänestyksen jossa netistä löytämäni "smug man" (omahyväinen mies) poseerasi v-ttumaisella ilmeellä arskat naamalla. Naiset äänestivät että normaali ilme.
Mies oli tietty komea.
No pitääkö se nyt ratakiskosta vääntää sinulle? Tottakai miehen pitää olla miellyttävä ulkonäöltään! Kuvitteletko että jos joku näyttää vastenmieliseltä, nainen kirmaa treffeille jos mies vain vääntää hymyn naamalleen?
Täältäkö pitäisi tulla joka miehelle sopivat patenttiratkaisut treffeille pääsemiseen tai rahat takaisin? Ei niitä patenttiratkaisuja ole. Vinkkejä saatte jotka auttavat asiaa - ehkä.
Yritä ajatella estetiikan kannalta. Kuvaaminen on oikeasti hankalaa hommaa ja on paljon kuvauksen kohteen ulkopuolisia tekijöitä jotka voi pilata koko homman. Oon esim. huomannut, että jos laittaa toriin myyntikuvia, niin ihan oikeasti kannattaa miettiä sitä valaistusta jossa tavaran esittelee, sitä miten sen esittelee (esim. myin rinkan joku aika sitten ja sulloin sen täyteen tyynyjä, että sain kuvan jossa se on "täynnä"), sekä tietenkin taustan kannattaa olla siisti ja selkeä. Sama pätee ihmisen markkinointiin.
Eli laita kivat ja siistit vaatteet. Ei välttämättä mitään kovin asenteellista, ellet ole etsimässä asenteellista naista. Mutta sellaiset suhteellisen nykymuodin mukaiset ja kohtuullisen tyylikkäät. Laita hiukset kuntoon ja siisti naamasi (parta, kulmat, iho). Ota kuvia itsestäsi eri kuvakulmissa ja yritä löytää se kulma, jossa olet parhaimman itsesi näköinen. Jos kuvassa näkyy nenäkarvat, poista se. Huomioi tausta. Taustalla mielellään joku kaunis maisema tai vaikka näin toukokuussa voisi toimia terassilla otettu kuva tms. Huomioi auringinvalo, silmien siristely ei sovi kenellekään. Käytä tarvittaessa filtteriä. Ei siis tarvi muokata sinua itseäsi, mutta vaikka värimaisemaa tai sitten sitä taustaa voi blurrata jos on hyvä kuva muuten mutta huono tausta. Ja yritä näyttää ystävälliseltä ja helpostilähestyttävältä ihmiseltä.
Ja seuraavat ovat vahvoja suosituksia:
-max 1 kuva arskoilla (olettaen, etttä on ainakin 2 muuta kuvaa)
-max 1 kuva ilveily-hassuttelukuva (jos on vähintään 4 muuta kuvaa)
-max 1 koirakuva (ei ainoaksi kuvaksi)
-jos kuvassa näkyy alkoholia, niin sen pitää olla lasissa ja mieluiten ravitsemusliikkeessä ja vain 1 kuvassa.
-tuoreet kuvat. Älä laita sitä kuvaa Thaimaan matkalta 10v sitten, vaikka se näyttäisi hyvältä. Se oli 10v sitten. Voit kertoa siitä matkasta vaikka sitten treffeillä, mutta pidä kuvat mielellään alle 2v vanhoina.
-laita vähintään 1, mielellään useampi kuva (ei samasta sarjasta),joissa sinä näyt kunnolla ja kokonaan.
Naisia ei kiinnosta kuvissa ollenkaan:
-Kuolleet eläimet. Itse en edes vastusta esim. metsästämistä, mutta mua ei kiinnosta kuva kuolleesta hirvestä. Mä harrastan kutomista. Kuinka paljon miehet innostuisivat minusta ylpeänä poseeraamassa juuri valmistuneen islanninvillapaidan kanssa? Ai ei paljon? Niinpä. Harrastuken voi kuitata biossa.
-Nähdä 5 kuvaa sinusta urheilemassa eri lajeja. Itseä ei kiinnosta edes se yksi. Ota mielummin kokovartalokuva siistit normivaatteet päällä, näen kyllä siitä oletko tarpeeksi kovassa kunnossa mun tarpeisiini. Harrastukset voi kuitata biossa.
-Autot. Mua ei kiinnosta sun Toyotasi. Mua ei kiinnosta edes sun Audisi. Usko, että vaikka sulla olisi oma Ferrari, mua ei kiinnostaisi siltikään. Jos mua taas kovasti kiinnostaisi sun Ferrarisi, niin en ehkä olisi sellainen nainen jota etsit?
En muista yhdenkään mätchin profiilikuvaa. Ei ne kai erikoisia ollut.
Tähän mennessä siis:
- hymy
- ei arskoja/keskaria/röökiä
- vähintään top 5-10% ulkonäkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso kameraan. Hymyile.
Ihan oikeasti.
Kuulostaa aika epäuskottavalta, kun tuon perusteella minä olisin ollut 10 prosentin parhaimmistossa, ja silti mätsejä tuli vain n. 1 kpl / kuukausi.
Siis vain yksi sinusta kiinnostunut ihminen kuukaudessa! Vain yksi! Hirveää! Se tekee mitättömät 12 potentiaalista kumppania vuodessa. Kyllä jokainen tarvitsee ainakin 500.
Vierailija kirjoitti:
No vaikkapa tällainen
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2020-06/Tommi-thumb4.jpg
Tangokuningas Tommi Soidinmäki?
Olisi varmasti suosittu Tinderissä. Tumma ja komea mies.
Uskon kun postaat pari esimerkkikuvaa.