Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kommentoi jatkuvasti painoani

Läskipallero?
17.05.2021 |

Tänäänkin "vitsillä" tokaisi: jos kuolisin niin mun vikat sanat sulle olisi "oot läski". Mitä hauskaa tuossa on? Itku tuli kun tuon kuulin. Ja itkuja on paljon aiemminkin tullut tästä aiheesta.
Miehen mielestä olen läski, koska mulla on pieni vatsapömppö eikä vatsalihaksia näkyvillä. Olen normaalipainoinen 162cm/54kg. Nykyään piilottelen vatsaani jatkuvasti enkä kehtaa olla alasti miehen nähden koska tulee kuitenkin kohta jotain kommenttia. Olen aika paljon sietävä ihminen ja suhteemme muuten toimii, mutta tuo läskiksi haukkuminen, vatsamakkaroiden puristelu ja tahalteen irvistely kun näkee minut alasti alkaa käydä hermoille. Onko muuta keinoa kuin erota? Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaikka toteamaan "Oi, kiitti kohteliaisuudesta" tai "Niin oonki läski, so what? Mitäs siitä?" tai "vitsi sä oot ihana" ja toi sellaisella lauseenpainolla, että hän ei siis ole ihana (tiiät mitä tarkotan).

Ja älä missään nimessä näytä eleillä, että hänen sanansa satuttaisivat sua! Nimittäin jos hän ei saa susta mitään reaktioo ulos, hänellä ei oo ikäänkuin mitään motiivia haukkua sua.

Vierailija
42/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä vatsa normaalipainoisela naisella on nimenomaan normaalia. Kovaakin harjoittelevat naiset saavat harvoin vatsalihaksensa kunnolla näkyviin, vain ne joilla on sellaisen mahdollistava vartalotyyppi, eivät siis todellakaan kaikki - eikä tarvitsekaan, se kun ei kerro mitään kyseisen naisen terveydestä tai fyysisestä kunnosta. Miehiä ja naisia ei voi mitenkään verrata tässä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on piiloh*mo jos ei kestä yhtään naisellisia muotoja. Tuossa painossa et mitenkään voi olla läski. Lähde pois.

Vierailija
44/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on piiloh*mo jos ei kestä yhtään naisellisia muotoja. Tuossa painossa et mitenkään voi olla läski. Lähde pois.

Naisellisista muodoista mies koko ajan puhuu, isoista lantioista ja isoista pepuista, tiimalasi-vartalosta... Kaikkea mitä mulla ei ole.  Sanoo heti mulle jos ollaan yhdessä kävelyllä ja ohi kävelee isolantioinen ja -perseinen nainen. 

Vierailija
45/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kommentoinut yhdenkään naisen, jonka kanssa olen ollut tekemisissä, painoa hänelle negatiivisesti. Vaikka seurustelukumppanille olisi välillä kertynyt syystä tai toisesta vähän ekstraa, kerron aina vain, että hyvältä näyttää ja ei kyllä näy mitään ylimääräistä.

Nuo on minusta normaaleja käytöstapoja ja jos nuo puuttuu parisuhteessa, se on minusta todella huono merkki. En itsekään kuuntelisi painoni tai ulkonäköni haukkumista (ei tosin ole tullut vastaankaan), joten en odota muidenkaan kuuntelevan sellaista minulta.

M30

Vierailija
46/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei pidä susta sen näköisenä/kokoisena kuin olet ja siks heittää loukkaavia piikkejä, jotta muuttuisit.

Onko tommonen suhde oikeesti sellanen, missä haluat elää?

Vierailija
47/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin todennut heti tuohon ensimmäiseen hymyillen että "niin. Kunpa kuolisitkin".

Ja seuraavaan läskikuittailuun "no minäpä kerään huomenna kamani ja vierin näine hyllyvine läskeineni ulko-ovesta lopullisesti ulos niin ei tarvitse katsella enää".

Vierailija
48/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kommentoinut yhdenkään naisen, jonka kanssa olen ollut tekemisissä, painoa hänelle negatiivisesti. Vaikka seurustelukumppanille olisi välillä kertynyt syystä tai toisesta vähän ekstraa, kerron aina vain, että hyvältä näyttää ja ei kyllä näy mitään ylimääräistä.

Nuo on minusta normaaleja käytöstapoja ja jos nuo puuttuu parisuhteessa, se on minusta todella huono merkki. En itsekään kuuntelisi painoni tai ulkonäköni haukkumista (ei tosin ole tullut vastaankaan), joten en odota muidenkaan kuuntelevan sellaista minulta.

M30

Mies on aina perustellut läskittelyä sillä, että haluaisi mun rupeavan urheilemaan enemmän, jotta vatsa kiinteytyisi ja pömppö häviäisi sekä perse kasvaisi. Haukkuminen on oikeastaan vain nostanut enemmän kynnystä lähteä urheilemaan.

Vierailija
49/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipallero? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Mies on aina perustellut läskittelyä sillä, että haluaisi mun rupeavan urheilemaan enemmän, jotta vatsa kiinteytyisi ja pömppö häviäisi sekä perse kasvaisi. Haukkuminen on oikeastaan vain nostanut enemmän kynnystä lähteä urheilemaan.

Miehesi on idiootti.

Ala haukkua hänen munaansa pieneksi ja sano että olet vain rehellinen ja satut pitämään isommista munista ja eikö hänkin voisi mennä johonkin leikkaukseen tekemään katkaravulleen jotain.

Lainaamasi

Vierailija
50/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireät lonkankoukistajat voivat aiheuttaa pömppövatsaa hoikallekin (mitä todellakin olet!).

https://kuntoplus.fi/laihdutus/littea-vatsa/4-harjoitetta-lonkankoukist…

Treenaa massu kuntoon ja hölkkää sitten kauas pois miehesi luota.

Vierailija
52/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kokeilisin vielä ennen eroa sen yhden vakavan keskustelun jossa tiukasti kertoisin, että toisen mollaaminen, haukkuminen ja vartalon arvostelu (varsinkin kun se ei edes pidä paikkaansa) ei ole koskaan eikä missään tilanteessa hyväksyttävää eikä sitä voi peitellä vitsiksi. Jokaisella kerralla kun puhuu sinulle alentuvasti hän loukkaa tunteitasi eikä niin tehdä ihmiselle jota väittää rakastavansa. Sitten kertoisin myös että mikäli tuo ei lopu samantien niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero eikä miehen kannata kokeilla kepillä jäätä vaan se on sitten kerrasta poikki. 

Jos hän rakastaa sinua oikeasti niin miksi haluaa että tunnet oloksi huonoksi ja haluaa varta vasten loukata sinua. Ei se ole rakkautta.

Vierailija
53/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä väkivaltaa. Väkivallassa monesti lämpö ja väkivalta vaihtelee. Olen itse elänyt samanlaisessa suhteessa, jossa minua kutsuttiin läskiksi. Olen nykyään turvakodin työntekijä ja tiedän, että olen itse elänyt aiemmin henkIsesti väkivaltaisessa suhteessa.

Vierailija
54/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sen miehen saisikin tukkimaan suunsa antamalla samalla mitalla takaisin, niin luulenpa että se ajattelee samoin kuitenkin. Joten miksi vaivautua ja hukata enää hetkeäkään tuollaisen kanssa?

Vierailija
55/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on niin herkkiä. Itku tuollaisesta. Hanki vähän itsetuntoa.

Menepäs kasvattamaan sitä pippeliäs. Ai.et osaa vai? Kyllä miehet on avuttomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi