Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kommentoi jatkuvasti painoani

Läskipallero?
17.05.2021 |

Tänäänkin "vitsillä" tokaisi: jos kuolisin niin mun vikat sanat sulle olisi "oot läski". Mitä hauskaa tuossa on? Itku tuli kun tuon kuulin. Ja itkuja on paljon aiemminkin tullut tästä aiheesta.
Miehen mielestä olen läski, koska mulla on pieni vatsapömppö eikä vatsalihaksia näkyvillä. Olen normaalipainoinen 162cm/54kg. Nykyään piilottelen vatsaani jatkuvasti enkä kehtaa olla alasti miehen nähden koska tulee kuitenkin kohta jotain kommenttia. Olen aika paljon sietävä ihminen ja suhteemme muuten toimii, mutta tuo läskiksi haukkuminen, vatsamakkaroiden puristelu ja tahalteen irvistely kun näkee minut alasti alkaa käydä hermoille. Onko muuta keinoa kuin erota? Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli yhtä huono kuin ne aikaisemmatkin.

Vierailija
22/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muuttuu läskittelijäksi, älä ole hiljaa, vaan anna saman tien ihan samalla tyylillä takaisin!

Käytä vaikka ihan samoja lauseita, matki sitä. Ja läski sanan tilalla voit käyttää läskiä myös tai esim. sitä, että sillä ei oo esim. tarpeeks lihaksia.

Älä ole hiljaa itkua tihrustaen vaan saman tien lataat ihan samalla tyylillä takaisin.

Esim. tohon "mun vikat sanat sulle, jos kuolisin, olis "oot läski".

Oisit reteesti kommentoinu, että "tiedätkö mitä, siis mä sanoisin ihan samat sanat sulle! Ei vitsi!"

Kokeile ihan ekana tuota sanomista takaisin sillä samalla sekunnilla, käyttäen samoja lauseita jopa. Ja yritä olla viilee ja kylmä, niin ettei sen sanat sua satuta tai älä näytä sitä.

Ei tollasen mulkun kanssa kannata mitää syvällisiä puhua.

Sitten voit alkaa katella jo omaa kämppää ja valmistella eroa.

Mies on hyvässä kunnossa fyysisesti ja hänellä näkyy jopa ne hänen ihannoimat vatsalihaksetkin. Ehkä siksi halveksii mun vatsaa, josta ei erotu lihakset ja on pömppö :( Muutto eri paikkakunnalle tulossa töiden vuoksi ja muutan yksin.. Saa nähdä tarviiko avainta miehelle edes antaakaan.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies sitten itse ihan täydellinen ulkoisesti? Itse varmaan alkaisin kuittailemaan takaisin jostain. Vaikka eihän sekään ehkä fiksua ole, mutta saattaisi ukko itsekin tajuta miltä se tuntuu. Ero olisi varmaan paras, miksi olla tuollaisen kanssa. Itse en ikinä, jos toinen ei edes seksiä halua.

Vierailija
24/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipallero? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et todellakaan ole lihava pätkääkään. Minusta tuo olisi jo peruste miehelle joutu pysyvästi rukkaskuurille - jos kerran kumppani on muka ruma, miksi se siltä seksiä ruinaa?

Tuo on oikeasti henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. Ei siitä tarvitse "vakavasti jutella" - kus.pää mikä kus.pää, ei kukaan päästään kondiksessa oleva hauku vaimonsa ulkonäköä - ihan sama onko aihetta vai ei (sulla ei todellakaan edes ole)!

No eipä mies oikeen seksiä ruinaakaan.. Ehkä kerran kaksi kuukaudessa. Kerran sanoi suoraan, että ei kiihota toi vatsa. Ei kuitenkaan halua jättää mua. Taitaa mies oikeasti syttyä vain olympia-tason atleeteille.... 

Nää, tyypillinen narsistipiirteinen mies, selittelee itselleen impotenssiongelmia sillä, että vika on sun rumassa kropassa muka.

Oikeasti, tajuat kai, että tuo ei ole miehessä tervettä, haluaa loukata ja mobata sun itsetuntoa. Se haluaa, että nöyristelet ja pidät itseäsi huonona hänelle, niin se voi kohdella sua rumasti.

Vierailija
25/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut nähdä täydellisen miehen ja sinulla ilmeisesti on sellainen. 

Voisitko laittaa hänestä kuvan palstalle?

PS Eroa.

Vierailija
26/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipallero? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muuttuu läskittelijäksi, älä ole hiljaa, vaan anna saman tien ihan samalla tyylillä takaisin!

Käytä vaikka ihan samoja lauseita, matki sitä. Ja läski sanan tilalla voit käyttää läskiä myös tai esim. sitä, että sillä ei oo esim. tarpeeks lihaksia.

Älä ole hiljaa itkua tihrustaen vaan saman tien lataat ihan samalla tyylillä takaisin.

Oisit reteesti kommentoinu, että "tiedätkö mitä, siis mä sanoisin ihan samat sanat sulle! Ei vitsi!"

Kokeile ihan ekana tuota sanomista takaisin sillä samalla sekunnilla, käyttäen samoja lauseita jopa. Ja yritä olla viilee ja kylmä, niin ettei sen sanat sua satuta tai älä näytä sitä.

Mies on hyvässä kunnossa fyysisesti ja hänellä näkyy jopa ne hänen ihannoimat vatsalihaksetkin. Ehkä siksi halveksii mun vatsaa, josta ei erotu lihakset ja on pömppö :( Muutto eri paikkakunnalle tulossa töiden vuoksi ja muutan yksin.. Saa nähdä tarviiko avainta miehelle edes antaakaan.....

Pienestä munasta voi aina huomauttaa. Vaikka se ei olisikaan ihan pieni. Sanoisin varmaan, että "Makella" oli kyllä isompi.

Vierailija
27/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienestä munasta voi aina huomauttaa. Vaikka se ei olisikaan ihan pieni. Sanoisin varmaan, että "Makella" oli kyllä isompi.

Mun on vaikea tehdä mitään vertauksia muihin miehiin, kun tämä mies on mun ensimmäinen. Eikä ole pieni munakaan ja mies hyvin tietää sen itsekin. En haluaisi alentua samalle tasolle, vaikka mies käyttäytyykin ääliömäisesti. 

Vierailija
28/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti vaan. Ei tuo miksikään paremmaksi muutu. Voit tietenkin valittaa lähtiessäsi pienestä munasta, niin saat ainakin vähän annettua takaisinkin.

Vierailija
29/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voisit saada vatsasi timmiin kuntoon treenillä.  Mutta mitä mies voisi tehdä huonolle käytökselleen ?

Vierailija
30/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua liiallista lättävatsan ihannointia naisen kehossa. Se on huomattavasti vaikeampi saavuttaa kuin miehellä, kuten nyt huomaa jo siitäkin että mitoilla 162/54 pieni vatsakumpu on silti. Se kertoo vain naisellisuudesta. 

Naisen keho tykkää säilyttää rasvaa mahdollisimman hyvin ja tasaisesti, joten jos rupeaa hankkiutumaan eroon pienestä vatsarasvasta, siinä voi samalla mennä ne "hyvissä paikoissa" olevat rasvatkin, mutta eipä sekään monelle kelpaa vaihtoehdoksi.

Vierailija
31/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin herkkiä. Itku tuollaisesta. Hanki vähän itsetuntoa.

Vierailija
32/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipallero? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good for YOU!!! hyvä sauma ottaa ero, et sä oikeasti tarvitse tuollaista itsetunnon tuhoajaa. Ja vielä huono panokaverikin, jos kerran tai kaksi kuussa kiinnostaa seksi. Hyh.

Vierailija
33/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onnistuu parhaiten, kun nostaa pihalle k-pään miehen.

Vierailija
34/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tutun kuuloista. Yksi eksäni haukkui hoikkien naisten alleja ja minun pientä vatsakumpuani. Itselläänkään ei ollut näkyviä vatsalihaksia, mikä olisi vastine naisen täysin litteälle vatsalle, ei suinkaan niin että naisen on yhtä helppo saada litteä vatsa kuin miehen ja olisivat siksi "samalla tasolla". Mutta sellaista se on kun ei ymmärrä mitään ja haluaa sen kusipäisesti vielä näyttääkin.

Yksi toinen mies haukkui naisten "isoja reisiä", eli hoikkien naisten reisiä jotka ovat normaalilla tavalla naiselliset. En tiedä onko näiden ihmisten ongelma sitten se, etteivät oikeasti edes pidä naisista, eivät vain ole sitä vielä tajunneet.

Vierailija
35/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipallero? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kuittaile hänen ihanasta luonteesta sitten joka ikinen kerta.

Älä ole hiljaa nyhverönä hissukkana, vaan sano kylmän rauhallisesti hänen luonteenpiirteistä jotain - joka ikinen kerta. Ei huutaen, vain todeten. Voit myös sanoa sarkastisesti tyyliin:

"Oi hitsi, kun sä oot aina niin kohtelias"

"Sullaki on niin hyvä luonne"

"Oot hyvä kehumaan"

Ja sit ku missään ei tuntuis, jatkat ruuan hämmentämistä lieden ääressä tai mitä ikinä ootkaan tekemässä.

Älä nujerru. Älä alistu. Älä näytä, että tuntuu missään.

Silloin se ei saa susta henkistä ylivaltaa, ei pysty alistamaan sua.

Ja älä anna niitä avaimia.

Ero on ratkaisu.

Vierailija
36/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin "vitsillä" tokaisi: jos kuolisin niin mun vikat sanat sulle olisi "oot läski". Mitä hauskaa tuossa on? Itku tuli kun tuon kuulin.

^^ 20.5 BMI ei ole läski. Joko on todella roisi huumorintaju hänellä tai sitten on vain pottapää.

Vierailija
37/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hanki itsetuntoa" kun se mukamas läheisin ihminen haukkuu, ei saisi edes olla siitä pahoillaan?

Ei se itsetunto kummoiseksi kasva tuollaisen seurassa, mutta siitä eroon päästyä voi kyseisen projektin aloittaa.

Vierailija
38/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa päästäisi tuollaista miestä enää lähelleni. Miten voit nauttia esim. seksistä hänen kanssaan? Hyi yök mikä tyyppi.

Vierailija
39/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa päästäisi tuollaista miestä enää lähelleni. Miten voit nauttia esim. seksistä hänen kanssaan? Hyi yök mikä tyyppi.

En nautikaan, kun koko ajan mietin miten vatsani varmaan hyllyy siinä samalla. Olen ehkä kerran tässä 7 vuoden aikana aidosti nauttinut seksistä ja silloinkaan en tullut ":D"

Vierailija
40/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En haluaisi alentua samalle tasolle, vaikka mies käyttäytyykin ääliömäisesti."

Todellakin sanot takaisin, täysin samalla tyylillä kuin hän. Älä missään nimessä ole hiljaa ja alistu tohon. Huh huh. Ei nyt mistään munasta ja sen pienuudesta sentäs tartte puhua, mutta hänen heikko kohtansa on huono luonne. Joten kuittaile siitä. Pahinta on, että sä oot hiljaa itkua tuhertaen ja mahdollistat ton kus ipään käytöksen. Huh huh.

Ei tartte haukkua eikä huutaa, ei edes korottaa ääntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi