Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kommentoi jatkuvasti painoani

Läskipallero?
17.05.2021 |

Tänäänkin "vitsillä" tokaisi: jos kuolisin niin mun vikat sanat sulle olisi "oot läski". Mitä hauskaa tuossa on? Itku tuli kun tuon kuulin. Ja itkuja on paljon aiemminkin tullut tästä aiheesta.
Miehen mielestä olen läski, koska mulla on pieni vatsapömppö eikä vatsalihaksia näkyvillä. Olen normaalipainoinen 162cm/54kg. Nykyään piilottelen vatsaani jatkuvasti enkä kehtaa olla alasti miehen nähden koska tulee kuitenkin kohta jotain kommenttia. Olen aika paljon sietävä ihminen ja suhteemme muuten toimii, mutta tuo läskiksi haukkuminen, vatsamakkaroiden puristelu ja tahalteen irvistely kun näkee minut alasti alkaa käydä hermoille. Onko muuta keinoa kuin erota? Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et olet todellakaan läski.

Suorittelen eroamaan, tuo tulee nimittäin vain pahenemaan.

Sanoinko jo että eroa. Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Eroa.

Vierailija
2/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli. Älä vaan ala uskoa miehen sanoihin. Kyllä mä eroaisin jos mies ei vakavan keskustelun jälkeen ymmärtäisi lopettaa. Mitä se sanois jos saisit joskus lisää painoa? Vai jättäis sut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis irvistelee kun näkee sut alasti? Oon vaan huolissani mitä noin paskamainen käytös tekee sun kehonkuvalle. Etsi joku joka arvostaa sua.

Vierailija
4/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot moisen pellen kanssa? Kerro pari syytä.

Vierailija
5/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti tai ammu kovilla takaisin. Mies on ääliö.

Itse olen viime vuodet taistellut bed:n kanssa, joka on suoraa seurausta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja sen aikana miehen "kannustavista" kommenteista, kun kroppa ei palannut vanhaan kuosiin parissa kuukaudessa.

Vierailija
6/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saakeli. Älä vaan ala uskoa miehen sanoihin. Kyllä mä eroaisin jos mies ei vakavan keskustelun jälkeen ymmärtäisi lopettaa. Mitä se sanois jos saisit joskus lisää painoa? Vai jättäis sut?

Pitää ottaa vakavasti puheeksi, aiemminkin olen useasti maininnut asiasta mutta tuntuu että on ottanut leikillä vaan koko aiheen. 

Vierailija
7/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sitten laihduta?

Vierailija
8/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siedät tuollaista? Mielestäni tuollainen käytös on järkyttävää. Todennäköisesti arvostelu ja kontrollointi laajenee vähitellen myös muihin osa-alueisiin kuin vain sun ulkonäön arvosteluun.

Vierailija
9/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että miehellä on kaksi moodia, läskittely ja normaali elo. Normaalilla moodilla yhteisolo on ihanaa, meillä on yhteisiä intressejä ja teemme yhdessä kaikenlaista. Sitten yhtäkkiä saattaa muuttua tuoksi läskittelijäksi, tätä ei edes tapahdu joka päivä mutta sitten kun tuo kommentointi alkaa niin tekisi mieli ottaa fiskarsit käteen ja leikata vatsapömppö irti...

Vierailija
10/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet ilkeää ja henkisesti väkivaltaista alistavaa miestä?

Lähde heti!

Vierailija
11/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et todellakaan ole lihava pätkääkään. Minusta tuo olisi jo peruste miehelle joutu pysyvästi rukkaskuurille - jos kerran kumppani on muka ruma, miksi se siltä seksiä ruinaa?

Tuo on oikeasti henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. Ei siitä tarvitse "vakavasti jutella" - kus.pää mikä kus.pää, ei kukaan päästään kondiksessa oleva hauku vaimonsa ulkonäköä - ihan sama onko aihetta vai ei (sulla ei todellakaan edes ole)!

Vierailija
12/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo mies.

Sun mitat on terveet, olet hoikka, jopa ihanteellinen.

Älä vaan anna sen lannistaa. Jos ei tajua pitää turpaansa kiinni niin laita pihalle, moni arvostaisi sinua ja pitäisi täydellisenä.

Tuo on oikeasti todella moukkamaista ja loukkaavaa, ei sitä pidä kestää. Pidä puhuttelu tuolle urpolle ja jos se vielä jatkaa, niin tiedät viimeistään siitä että se ei arvosta sua pätkääkään.

Vierailija
13/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko salaa? Kuulostaa nimittäin siltä, jos väliin käyttäytyy toisin

Vierailija
14/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipallero? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että miehellä on kaksi moodia, läskittely ja normaali elo. Normaalilla moodilla yhteisolo on ihanaa, meillä on yhteisiä intressejä ja teemme yhdessä kaikenlaista. Sitten yhtäkkiä saattaa muuttua tuoksi läskittelijäksi, tätä ei edes tapahdu joka päivä mutta sitten kun tuo kommentointi alkaa niin tekisi mieli ottaa fiskarsit käteen ja leikata vatsapömppö irti...

Tuo on väkivaltainen parisuhde. Sellaisissa "hyvät" ja "huonot" ajat tyypillisesti vuorottelevat. Kukaan hakkaajakaan ei hakkaa non stop, vaan välissä on noita ihania hyvittelyjaksoja.

Vierailija
15/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea erota tollasista ihmisistä? Kauhea valitus mutta ei itse tehdä mitään

Vierailija
16/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa.ei arvosta eikä kunnioita sinua. Eikä omaa positiivista kehonkuvaa kenestäkään. Mulk ku.

Vierailija
17/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et todellakaan ole lihava pätkääkään. Minusta tuo olisi jo peruste miehelle joutu pysyvästi rukkaskuurille - jos kerran kumppani on muka ruma, miksi se siltä seksiä ruinaa?

Tuo on oikeasti henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. Ei siitä tarvitse "vakavasti jutella" - kus.pää mikä kus.pää, ei kukaan päästään kondiksessa oleva hauku vaimonsa ulkonäköä - ihan sama onko aihetta vai ei (sulla ei todellakaan edes ole)!

No eipä mies oikeen seksiä ruinaakaan.. Ehkä kerran kaksi kuukaudessa. Kerran sanoi suoraan, että ei kiihota toi vatsa. Ei kuitenkaan halua jättää mua. Taitaa mies oikeasti syttyä vain olympia-tason atleeteille.... 

Vierailija
18/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muuttuu läskittelijäksi, älä ole hiljaa, vaan anna saman tien ihan samalla tyylillä takaisin!

Käytä vaikka ihan samoja lauseita, matki sitä. Ja läski sanan tilalla voit käyttää läskiä myös tai esim. sitä, että sillä ei oo esim. tarpeeks lihaksia.

Älä ole hiljaa itkua tihrustaen vaan saman tien lataat ihan samalla tyylillä takaisin.

Esim. tohon "mun vikat sanat sulle, jos kuolisin, olis "oot läski".

Oisit reteesti kommentoinu, että "tiedätkö mitä, siis mä sanoisin ihan samat sanat sulle! Ei vitsi!"

Kokeile ihan ekana tuota sanomista takaisin sillä samalla sekunnilla, käyttäen samoja lauseita jopa. Ja yritä olla viilee ja kylmä, niin ettei sen sanat sua satuta tai älä näytä sitä.

Ei tollasen mulkun kanssa kannata mitää syvällisiä puhua.

Sitten voit alkaa katella jo omaa kämppää ja valmistella eroa.

Vierailija
19/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoko salaa? Kuulostaa nimittäin siltä, jos väliin käyttäytyy toisin

Ei juo. Tämän tiedän varmuudella.

Vierailija
20/55 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu sulle noin, koska sä mahdollistat sen.

Sano suoraan takaisin samalla tavalla! Rohkeesti!

Joka ikinen kerta kun mollaa sua, sanot samalla tavalla takaisin.

Rauhallisesti, kylmän viileesti, kuin ei tuntuisi missään.

Ja sitten jatkat arkisia puuhiasi niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

Älä anna sen nujertaa sua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän