Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "itsestään huolehtiva nainen" synonyymi laihalle?

Vierailija
17.05.2021 |

Tässä Tinderissä ja deittipalstoilla liikkuvana huomaa, että monella miehellä on kriteerinä "olethan itsestäsi huolta pitävä" ja "haussa itsestään huolta pitävä.." nainen.

Tarkoittaako tuo oikeasti laihaa?

Kun eikös me nyt suurin osa ihmisistä käydä suihkussa, pestä vaatteemme ja kammata hiuksemme päivittäin?
Vai tarkoittaako tuo sitä, että ylipainoinen = ei pidä itsestään huolta, vaikka olisi fitti fätti? Eli olisi sporttinen, mutta silti vaikkapa runsasmuotoinen.

Ja juu, itse olen normaalipainoinen, joten ei kalikka kalahtanut siltä osin :D

Kommentit (191)

Vierailija
41/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kirjoittanut, niin tarkoittaa hoikkaa ja kaunista. Koska jos kirjoittaa hoikka ja kaunis, niin hoikan ja kauniit suuttuu ja ei vastaa viesteihin.

Vierailija
42/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan samaahan ne naisetkin käyttää kun haluavat atleettisen ja raamikkaan miehen eikä mitään kynänörttiä.

Varmaan ne naiset, jotka ovat itsekin atleettisia ja hyväkroppaisia. En usko että kovinkaan moni ylipainoinen, ei-urheilullinen nainen on tuollaista miestä vailla, vai onko?

Oletko edes itse sinkku ja tinderissä nykyisenä vuonna?

et ainakaan tiedä siitä selvästikään yhtään mitään 

Olen sinkku mutten tällä hetkellä tinderissä, sen enempää kuin muissakaan deittisovelluksissa. Olen kyllä ollut siellä muutama vuosi sitten.

Kerro ihmeessä millainen meininki siellä nyt sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitä tuolla haetaan.

Olin Tinderissä pariin otteeseen 2018-20 enkä toivottavasti ikinä enää.

Olen pyöreä tiimalasi (168/80), harrastan liikuntaa. Minulla oli selkeät kokovartalokuvat, myös bikineissä. Sain palautetta treffeillä, että kiva kun näytän kuviltani.

Muutama henkilö, jolla oli toiveena tuo ”itsestään huolen pitäminen”, oli pyyhkäissyt minut oikealle. (Näin tykkäykset.)

Laitoin itse heidät vasemmalle, en erityisemmin välittänyt heidän profiileistaan. En pidä vaatimuksista, täytin ne taikka en, enkä myöskään kuluneista kiertoilmauksista. Arvostan verbaalista lahjakkuutta ja sosiaalista älykkyyttä :) Olen aina löytänyt viehättävää seuraa.

Vierailija
44/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä turhaa laittaa tuollainen kriteeri, koska kuvastahan sen aika pitkälle näkee, miltä ihminen näyttää, ja voi itse swaipata vasemmalle kaikki, jotka eivät sovi omiin toiveisiin.

Yhdellä naisella sadasta on totuutta vastaava kuva Tinderissä, ja siihen vielä meikit päälle 

Jos joku huijaa valokuvissa, niin miksi hän olisi rehellinen siinä, onko riittävästi "itsestään huolta pitävä"? Ja aika usein se "itsestään huolta pitävä" tulkitaan tarkoittavan myös meikkaamista ja hiusten laittamista, joten mikäli sillä haetaan meikkaamatonta ja laittautumatonta, niin onhan sitä täysin mahdoton tulkita ja arvata. Mutta jos kerran meikit on se ongelma, niin eikö voi vaan swaipata meikatut naiset vasemmalle, etenkin jos mukana ei ole yhtään meikitöntä kuvaa? Vai mikä ongelma tämä sitten olisi - ettekö tunnista kuvista, kenellä on meikkiä?

En edes ymmärrä mitä  koitat kommentillasi sanoa.

Naiset  kusettavat kuvissaan, se oli ainoa toteamukseni, loppu on ihan omaa horinaasi 

Edelleen sanon: jos meikki on kusetusta, niin swaippaa meikatut vasemmalle? Se, jos kuva on valheellinen, on tietenkin asia, jota ei voi nähdä etukäteen - ja ikävää, jos sellainen osuu kohdalle. Mutta jos treffeille tulee ihan erinäköinen tyyppi, niin aina voi keskeyttää homman siihen. Mitä tarkoitat valheellisilla kuvilla?

älä esitä typerää. 

ilmeisesti koko ulkonäkösi perustuu valheelle, kun noin koville ottaa

Vierailija
45/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, ettei sillä tarkoiteta jatkuvaa itsensä sivistämistä, ihmisenä kasvamista ja ammatillisen kasvun ja kehittämisen työstämistä ja ylläpitoa ainakaan.

Ja näitäkö se teillä naisilla sitten tarkoittaa miesten kohdalla? 

Ei, vaan sitä se merkitsee eniten omalla kohdallani.

Ja ilmaisetko sen suoraan? Et. Naiset ei osaa olla rehellisiä. MOT 

Vierailija
46/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyöreä tiimalasi (168/80), harrastan liikuntaa. Minulla oli selkeät kokovartalokuvat, myös bikineissä. Sain palautetta treffeillä, että kiva kun näytän kuviltani.

Muutama henkilö, jolla oli toiveena tuo ”itsestään huolen pitäminen”, oli pyyhkäissyt minut oikealle. (Näin tykkäykset.)

Laitoin itse heidät vasemmalle, en erityisemmin välittänyt heidän profiileistaan. En pidä vaatimuksista, täytin ne taikka en, enkä myöskään kuluneista kiertoilmauksista. Arvostan verbaalista lahjakkuutta ja sosiaalista älykkyyttä :) Olen aina löytänyt viehättävää seuraa.

Ja silti ottaa vieläkin noin koville. 

Syö pari pullaa, kyllä se siitä 

Vierailija
47/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehopositiivinen... ja hei....huolehdin itsestäni.

Ja hei...kannan itseni pirun ylpeästi.

Vierailija
48/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, miehet. Mene ja tiedä mitä tarkoittavat, so what? En minä ainakaan tavoittele miestä joka ei minusta pidä, olkoot.

Vierailija
49/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, ettei sillä tarkoiteta jatkuvaa itsensä sivistämistä, ihmisenä kasvamista ja ammatillisen kasvun ja kehittämisen työstämistä ja ylläpitoa ainakaan.

Totta, en kyllä ole tainnut koskaan sanoa puolisollenikaan tuota, hän on ymmärtääkseni ihan itse huomannut sen, että opiskelen jatkuvasti uutta ja kehitän itseäni ja pidän sitä todella tärkeänä asiana. Oletan ainakin, että tässä väitöskirjaa aloitellessani hän on viimeistään huomannut asian.

Vierailija
50/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kirjoittanut, niin tarkoittaa hoikkaa ja kaunista. Koska jos kirjoittaa hoikka ja kaunis, niin hoikan ja kauniit suuttuu ja ei vastaa viesteihin.

Eikö olisi fiksumpaa itse karsia kuvien perusteella ne, jotka eivät ole hoikkia ja kauniita? Ei ruma ja lihava niin paljon pysty kuvilla huijaamaan. Jos ilmoituksessa lukee "itsestään huiolta pitävä", se on niin tulkinnanvarainen ilmaus, etteivät kaikki välttämättä osaa arvata, mitä sillä haetaan. Joku voi luulla, että haetaan jotain överilaittautunutta, vaikka juuri sitä ei haettaisi.

Vierailija
51/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, en kyllä ole tainnut koskaan sanoa puolisollenikaan tuota, hän on ymmärtääkseni ihan itse huomannut sen, että opiskelen jatkuvasti uutta ja kehitän itseäni ja pidän sitä todella tärkeänä asiana. Oletan ainakin, että tässä väitöskirjaa aloitellessani hän on viimeistään huomannut asian.

Eli olet varattu, etkä ole Tinderissä. Ok. 

Vierailija
52/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi fiksumpaa itse karsia kuvien perusteella ne, jotka eivät ole hoikkia ja kauniita? Ei ruma ja lihava niin paljon pysty kuvilla huijaamaan. Jos ilmoituksessa lukee "itsestään huiolta pitävä", se on niin tulkinnanvarainen ilmaus, etteivät kaikki välttämättä osaa arvata, mitä sillä haetaan. Joku voi luulla, että haetaan jotain överilaittautunutta, vaikka juuri sitä ei haettaisi.

Vain hyvin harva mies etsii sitä silikonibimboa.

Teillä naisilla on ihmeelliset harhat miehistä. 

-eri 

Vierailija
53/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvin harva mies etsii sitä silikonibimboa.

Teillä naisilla on ihmeelliset harhat miehistä. 

-eri 

Ei ollut mielessäni silikonibimbo. Pointtini oli se, että tuolla ilmaisulla voi tarkoittaa useaa eri asiaa.

Vierailija
54/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä on hyvä esimerkki siitä, miten tietyntyyppistä miestä vituttaa, kun ylipainoinen nainen löytää hyvän ihmissuhteen 😙

Luultavasti myös käsitys naisten koosta on hukassa. Moni luulee, ettei painoiseni nainen mahdu ovesta. Totuus on aika lailla toinen, kun sattuu olemaan myös aika paljon lihasta. Harrastan juoksemista 5 krt/vko.

En muuten syö pullaa.

Vierailija
55/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarkoittavat itsestään huolehtivalla yleensä sitä, että käy paljon kosmeettisissa hoidoissa, laitattaa teko- ja irtojuttuja, ehkä täytettä huuliin jne. sekä meikkaa paljon. En tiedä, mitä miehet tarkoittavat sillä.

Vierailija
56/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet varattu, etkä ole Tinderissä. Ok. 

Jep, en ole enää, koska onnistuin nettideittailussa kymmenisen vuotta sitten jo. Tinder on sinällään vieras, mutta ei se voi olla Suomi24-treffejä pahempi suo.

Vierailija
57/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä sitten kelpaa hoikkuudeksikaan? Onko vaikka yksi vatsamakkara jo luokkaa lihava?

Välittävätkö miehet siitä, että naisilla on luontaisesti enemmän rasvaa ja siksi monelle vaikka se täysin litteä vatsa on aikamoisen kurin ja jatkuvan työn takana?

Netissä on välillä kiertänyt se kuva jossa on hoikka, litteävatsainen nainen ja siinä lukee jotain "naisille on ihan helppoa olla tällainen, ei vain syö kuin sika" ja mietin vain, ettei miehillä ole kyllä mitään käryä mitä sellainen kroppa monelle vaatii. Vaikka tarkkailen jatkuvasti syömisiä enkä paina paljon, niin se yksi veen vatsamakkara kyllä vain on ja pysyy.

Vierailija
58/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tarkoittavat itsestään huolehtivalla yleensä sitä, että käy paljon kosmeettisissa hoidoissa, laitattaa teko- ja irtojuttuja, ehkä täytettä huuliin jne. sekä meikkaa paljon. En tiedä, mitä miehet tarkoittavat sillä.

Nämä ei kiinnosta miehiä yhtään.

Siinä mielessä kiinnostaa, että monesti pitävät lopputuloksesta, mutta eivät ymmärrä, mitä sen eteen on tehty.

Meikkaaminen mielletään suunnilleen drag-meikiksi ja täysin meikittömiä pidetään sairaan tai väsyneen näköisinä.

Vierailija
59/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä sitten kelpaa hoikkuudeksikaan? Onko vaikka yksi vatsamakkara jo luokkaa lihava?

Välittävätkö miehet siitä, että naisilla on luontaisesti enemmän rasvaa ja siksi monelle vaikka se täysin litteä vatsa on aikamoisen kurin ja jatkuvan työn takana?

Netissä on välillä kiertänyt se kuva jossa on hoikka, litteävatsainen nainen ja siinä lukee jotain "naisille on ihan helppoa olla tällainen, ei vain syö kuin sika" ja mietin vain, ettei miehillä ole kyllä mitään käryä mitä sellainen kroppa monelle vaatii. Vaikka tarkkailen jatkuvasti syömisiä enkä paina paljon, niin se yksi veen vatsamakkara kyllä vain on ja pysyy.

Se on kyllä yksilöstä kiinni. Eli en ole samaa mieltä sinun enkä tuon iljettävän meemikuvan levittäjien kanssa. Joillain läskiä ja kiloja kertyy hyvin helposti. Toisilla ei sitten millään.

Mä olen aina syönyt ihan, miten huvittaa. En ole fyysisesti aktiivinen. Mulla ei ole yhtään ylimääräistä rasvaa ja olen aina ollut alipainoinen. Jopa raskaana on tosi vaikea saada kiloja, vaikka on jatkuvasti lappaamassa ruokaa suuhun. Mutta tiedän, että kaikilla naisilla se ei ole yhtä yksinkertaista. Fysiologisia eroja.

Vierailija
60/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä on hyvä esimerkki siitä, miten tietyntyyppistä miestä vituttaa, kun ylipainoinen nainen löytää hyvän ihmissuhteen 😙

Luultavasti myös käsitys naisten koosta on hukassa. Moni luulee, ettei painoiseni nainen mahdu ovesta. Totuus on aika lailla toinen, kun sattuu olemaan myös aika paljon lihasta. Harrastan juoksemista 5 krt/vko.

En muuten syö pullaa.

sinähän tuossa itkit kun sait pakkeja miehiltä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi