Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ajattelee heti, että heitä vanhempi mies ajattelee heistä vain seksuaalisesti?

Vierailija
16.05.2021 |

Olen nelikymppinen mies ja huomannut varsinkin työelämässä selkeän piirteen. Nuoret naiset ajattelevat ilmeisesti, että nelikymppiseen mieheen pitää ottaa etäisyyttä ja se on heidän peräänsä kuolaava irstas tyyppi. Olen erittäin pidetty persoona työyhteisössä ja kaikki tulevat kanssani toimeen, ja yli viisikymppiset muoritkin aina iloisesti ottavat minut vastaan kun törmätään. Sama juttu miesten kohdalla.
Nämä nuoret parikymppiset naiset tekevät sitten poikkeuksen. He ovat usein todella etäisiä ja eivät kommunikoi juuri mitään. Jotain saattavat kysyä jos on ihan pakko. Onko kaikilla nuorilla naisilla joku sisäinen metoo-kampanja menossa, jossa jo ennalta ajatellaan että mies näkee heidät seksiobjektina? 15 vuotta nuorempien naisten kanssa tämä ilmiö on toistuvaa, mutta esim 15 vuotta vanhempien kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikka olen molempien suhteen "eri sukupolvea".

Kommentit (257)

Vierailija
161/257 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten. kun hoitaa vaan duuninsa hyvin ja ei ole tippaakaan kiinnostunut nuorten naisduunareiden kotkotuksista tai edes "vilkaise" heidän peräänsä, niin ollaan naamat kurtussa keimailemassa.

Mikään ei ole rasittavampaa kuin voimaantujalauma pätemässä. Pysyn mieluusti kaukana.

M44

Niin, eli nuoren naisduunarin on välttämätöntä olla nuiva/aggre sinua kohtaan. Muuten hämmentynyt mulkkusi olisi 100% varma että tyttöparan elekieli on silkkaa keimailua. Auta armias, jos tyttö erehtyisi hymyilemään ystävällisesti joku kerta... Mutta onneksi ei erehdy. Työpaikalla pysyy edes jokin tasapaino.

Vierailija
162/257 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55 kirjoitti:

Jonkun sorttinen ongelma kun sedän pitäs opastaa uralla alkuun, mutta tytöt luulee pärjäävänsä omin voimin. Karu totuus selviää seuraavan vuoden kehityskeskustelussa, kun tavoitteet ja käytännön osaaminen ja tulokset ei kohtaa. Monen varmaan hyvän tyypin ura on ollut ns kanan lento ja aputytön hommat odottaa. Sääli. Ja kyse on asiantuntija-työstä.

Toisin sanoen setämiestenkin etu olisi jo ihan taloudellisessa mielessä se että opettelisitte käyttäytymään niin että nuoret naiset uskaltaisivat antaa teidän opastaa ilman pelkoa että tilanteesta kehkeytyy hitonmoinen ongelma. En pidättele hengitystäni sitä odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/257 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ennakkoluulot ja -asenteet perustuvat kokemuksiin. Ainakin itselläni on lukemattomia kokemuksia miesten täysin asiattomasta, jopa aggressiivisesta käyttäytymisestä ja iholle tunkemisesta. Kyllä siinä varovaiseksi tulee.

Vierailija
164/257 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä työpaikalla pitäisi ottaa kontaktia jos ei ole mitään työhön liittyvää asiaa? En minä ainakaan jaksa olla jatkuvasti heittämässä jotain tyhjänpäiväistä läppää, vaan mielummin teen työt tehokkaasti ja lähden ajoissa kotiin.

Vierailija
165/257 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies35v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies35v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johtuu ihan kokemuksesta. Itse ainakin saan enemmän seksualissävytteisiä lähestymisiä kaikenikäisiltä miehiltä, kuin vain ihan aitoa vilpitöntä keskustelunhalua.

Miksi hitossa heteromies haluaisi vain keskustella jos voisi myös panna?

Kukaan ei halua panna yli 40v ukkoja......... :DD

Eikä myöskään yli 40v akkoja....... 8DD

Aika monikin haluaa, koska nainen on nainen ja kelpaa aina!!!

Kun naisen lisääntymistä on ohi, miesten seksuaaliohjelmointi ilmoittaa ettei se enää ole panemisen arvoinen. Toki poikkeuksia on, mutta harvoja.

Tämä on kyllä totta. Vaikka kuinka haluaisi ajatella että, se ei niin ole, itsekin juttelen paljon mieluummin 20v neitosten kanssa kuin 50v marttojen. Niiden marttojen kanssa puhutaan vain välttämättömät työjutut mutta nuorten tyttöjen kanssa tekee usein mieli jutella vähän pidemminkin, vaikka tiedän ettei ne ole minusta kiinnostuneita. Lisääntymisvaisto vain käskee lähestymään nuoria ja hedelmällisiä. Muuta on turha tässä asiassa väittää.

Nuorten naisten lisääntymisvaisto käskee lähestymään hyväkuntoisia terveitä nuoria miehiä. Nuore miehen sperma on laadukkainta. ja nainen saa parhaan jälkeläisen nuorelta mieheltä

Sekin pitää paikkansa, mutta koska mies on lisääntymimskykyinen paljon pidempään, kuin nainen, vanhemman miehen hyvä asema tai paksu lompakko voi myös olla etu naisen jälkeläisille.

Erityislapsiin, sairauksiin ja vammaisuuteen on suurempi riski vanhan miehen reliikkispermalla. Luontoa ja biologiaa ei vaan voi huijata eikä ostaa mieleisekseen vaikka kuinka olisi rahaa (tai muita sirkustemppuja).

Vierailija
166/257 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena naisena koen työympäristön, jossa naisia on enemmän, turvallisempana ja viihtyisämpänä. Nuoret miehet eri asia tietenkin kuin vanhat. Nuoria mielellään työporukkaan!

Naisvaltasessa työpaikassa on todella huono työilmapiiri.Naiset pitää toista naista aina uhkana ja selkäänpuukottaminen on jatkuvaa.En suosittele.

Nuoren naisen pitää (rangaistukseksi nuoruudestaan) sietää joko selkäänpuukotus tai seniilisetien ahdistelu?

Asiallisuutta/korrektia käytöstä/suhtautumista ei voi nuori nainen (alistettu objekti) odottaa itseään kohtaan.

Vierailija
167/257 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niin se asia ihan helvetin usein on :D

T. Nuori nainen

Ei usein vaan aina.

T. vanhempi mies

Vierailija
168/257 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä työpaikalla pitäisi ottaa kontaktia jos ei ole mitään työhön liittyvää asiaa? En minä ainakaan jaksa olla jatkuvasti heittämässä jotain tyhjänpäiväistä läppää, vaan mielummin teen työt tehokkaasti ja lähden ajoissa kotiin.

Syy, miksi miesvaltaisella alalla palkkaan vain miehiä. Naisista ei ole puhaltamaan yhteen hiileen eikä tiimipelaajaksi. Poikain kanssa ollaan joskus pitkä viikonloppu jossain lapin mökillä, käydään afterworkeilla, pikkujouluissa jne. Jos palkkaisin samanikäisen naisen eli noin 25-35 vuotiaan, niin eihän se tuollaisiin lähtisi. Jäisi taatusti melko ulkopuoliseksi työyhteisössä.

M36

Vierailija
169/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalikka kalahtaa ap älähtää. Paljastat heti todelliset likaiset karvasi kiukuttelemalla, uhriutumalla ja "VAIN" lipsautuksillasi.

Vierailija
170/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonakohtainen ero, muhun keski-ikäiseen kolmen lapsen isään nuoret naiset työpaikalla ottavat hyvin tuttavallisesti kontaktia.

Syy on yksinkertainen, kohtelen kaikkia työkavereita iloisesti ja kohteliaasti enkä ikinä heitä sovinistista herjaa. Sen takia kaikilla on turvallinen ja mukava olo mun kanssa.

Kiusallisia tilanteita on ne, jolloin joku naistyökaveri rupeaa liian läheiseen kontaktiin. Ne on kiusallisia tilanteita, mutta yleensä niistä selviää juttelemalla.

Vierailija
171/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy, miksi miesvaltaisella alalla palkkaan vain miehiä. Naisista ei ole puhaltamaan yhteen hiileen eikä tiimipelaajaksi. Poikain kanssa ollaan joskus pitkä viikonloppu jossain lapin mökillä, käydään afterworkeilla, pikkujouluissa jne. Jos palkkaisin samanikäisen naisen eli noin 25-35 vuotiaan, niin eihän se tuollaisiin lähtisi. Jäisi taatusti melko ulkopuoliseksi työyhteisössä.

M36

Cool story, bro. Ja hieman erikoinen toi sun käsitys samanikäisestä naisesta :DDDD.

Vierailija
172/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tässä aloituksessa on jotain lievästi creepyä. Miksi ap:lla on tarve vakuutella, ettei hän ajattele nuorista naisista seksuaalisesti?

Sinulla ap ei ole mitään yhteistä noiden nuorten naisten kanssa. Anna heidän olla!

Nuorilla naisilla on oma elämänsä ja omat kaverinsa. Anna heidän olla!

Kokemustensa takia nuoret naiset ovat oppineet suhtautumaan itseään vanhempiin miehiin varauksella. Siispä: ANNA HEIDÄN OLLA!

Ap:sta tulee mieleen mies, joka lyöttäytyy baarissa seuraan nahkiaisen tavoin, käyttäytyy tungettelevasti ja samaan aikaan vakuuttelee: "mä vain haluun jutella sun kanssa, tutustua, olla sun kaveri!"

Vierailija
173/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M55 kirjoitti:

Jonkun sorttinen ongelma kun sedän pitäs opastaa uralla alkuun, mutta tytöt luulee pärjäävänsä omin voimin. Karu totuus selviää seuraavan vuoden kehityskeskustelussa, kun tavoitteet ja käytännön osaaminen ja tulokset ei kohtaa. Monen varmaan hyvän tyypin ura on ollut ns kanan lento ja aputytön hommat odottaa. Sääli. Ja kyse on asiantuntija-työstä.

Toisin sanoen setämiestenkin etu olisi jo ihan taloudellisessa mielessä se että opettelisitte käyttäytymään niin että nuoret naiset uskaltaisivat antaa teidän opastaa ilman pelkoa että tilanteesta kehkeytyy hitonmoinen ongelma. En pidättele hengitystäni sitä odotellessa.

Ei se sinänsä mua haittaa, mutta ei tunnu kivalta jos DI nykertää jotain yksinkertaista kun samaan aikaan aloittaneet pojat tekee jo ihan oikeeta suunnittelua. Ja mä en voi sille mitään jos mulle ei suostuta puhumaan.

Vierailija
174/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus opettaa naiset varovaisiksi. 

Muutosvastarintainen, harhainen täti kommentoi.

Vierailija
175/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla varovaisia. Ehkä on muu syy miksi eivät halua olla tekemisissä ihan kaikkien kanssa läheisesti. Eivät tunne sinua (tai vaimoasi) tai halua liikaa ihmisiä elämäänsä. Haluavat omaa tilaa, elää omaa elämää kenties ja etsivät muita kontakteja. Varmasti osa kokenut ahdistelua tai ehdottelua monen taholta tai somessa. Keski-ikäinen taas ehtii jutella joidenkin kanssa, mutta tuskin hekään kaikkien kanssa. Ikäero vaikuttaa myös.

Vierailija
176/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koska asia vain on niin usein että vanha mies kuolaa nuorempien likkojen perään. Minäkin olen ollut ala-aste ikäinen kun aloin saamaa huomiota vanhemmilta miehiltä ja yhtä jouduin juoksemaan kotiini karkuun ja hän seurasi minua pihaani asti hyi vit... Sellane vinkki että jätä ne nuoret naiset vaan rauhaan.

Vierailija
177/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne miehen aivot on yhä siellä alapäässä.

Vierailija
178/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55 kirjoitti:

Ei se sinänsä mua haittaa, mutta ei tunnu kivalta jos DI nykertää jotain yksinkertaista kun samaan aikaan aloittaneet pojat tekee jo ihan oikeeta suunnittelua. Ja mä en voi sille mitään jos mulle ei suostuta puhumaan.

En ihan usko että olet niin viaton kuin annat ymmärtää. Johan tässäkin ketjussa on mies kertonut että nuoret naiskolleegat suhtautuu iloisesti ja vapautuneesti koska mies osaa käyttäytyä. Sun paska asenne välittyy ihan vain jo näistä kahdesta viestistä jotka olet kirjoittanut. Henkilöstöosasto luultavasti odottaa kieli pitkällä että jäät eläkkeelle.

Vierailija
179/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne keski-ikäiset akat on aivopesseet tyttärensä uskomaan niin. Hullua.

Itse en kyllä reilu parikymppisenä olisi pitänyt nelikymppistä vanhana vaan sopivana ihan suhteeseenkin.

Vierailija
180/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee ap:sta mieleen netin kil.ttimiehet. Vaativat validointia, kehuja ja huomiota sillä perusteella, että ovat "mukavia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi