Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ajattelee heti, että heitä vanhempi mies ajattelee heistä vain seksuaalisesti?

Vierailija
16.05.2021 |

Olen nelikymppinen mies ja huomannut varsinkin työelämässä selkeän piirteen. Nuoret naiset ajattelevat ilmeisesti, että nelikymppiseen mieheen pitää ottaa etäisyyttä ja se on heidän peräänsä kuolaava irstas tyyppi. Olen erittäin pidetty persoona työyhteisössä ja kaikki tulevat kanssani toimeen, ja yli viisikymppiset muoritkin aina iloisesti ottavat minut vastaan kun törmätään. Sama juttu miesten kohdalla.
Nämä nuoret parikymppiset naiset tekevät sitten poikkeuksen. He ovat usein todella etäisiä ja eivät kommunikoi juuri mitään. Jotain saattavat kysyä jos on ihan pakko. Onko kaikilla nuorilla naisilla joku sisäinen metoo-kampanja menossa, jossa jo ennalta ajatellaan että mies näkee heidät seksiobjektina? 15 vuotta nuorempien naisten kanssa tämä ilmiö on toistuvaa, mutta esim 15 vuotta vanhempien kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikka olen molempien suhteen "eri sukupolvea".

Kommentit (257)

Vierailija
181/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne keski-ikäiset akat on aivopesseet tyttärensä uskomaan niin. Hullua.

Itse en kyllä reilu parikymppisenä olisi pitänyt nelikymppistä vanhana vaan sopivana ihan suhteeseenkin.

Kumpa nyt ei akoitteleva setämies olisi kirjoittanut tätä viestiä :D. Mä olin parikymppisenä sitä mieltä että jo vähän päälle 30 v on nolo kuolatessaan jotain 20+ mimmiä.

Vierailija
182/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena töissä telakan ruokalassa. Nykyinen miesystäväni kävi siellä syömässä. Kertoi nyt myöhemmin limaisista jutuista, mitä miehet olivat siellä puhuneet. Onneksi en tiennyt niistä silloin. Olin aika sinisilmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee ap:sta mieleen netin kil.ttimiehet. Vaativat validointia, kehuja ja huomiota sillä perusteella, että ovat "mukavia".

Paradoksaalisesti ovat oikeasti kaikkea muuta/päinvastaista. Mukavaa larppaamalla pyrkivät uimaan liiveihin.

Vierailija
184/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin piinallisen yksinkertainen ja pidät taas muitakin sellaisina? Bluffisi on ihan pirun noloa. Kun "yli 50v muorit" ja miehet eivät intoasi nostata, heihin suhtaudut tiedostaen/tiedostamatta normaalisti ja esineellistämättä. Seksihimosi eivät saa vastakaikua (enää) parikymppisiltä saati työelämässä, hyväksy fakta.

Vierailija
185/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät, että jos alkavat heittämään läppää ja juttelemaan paljon, vanhempi mies ihastuu heihin. Ja kun heillä ei ole mitään tunteita näitä miehiä kohtaan, niin siitä tulee vain kiusallista. Moni mies luulee, että hymyilevä ja paljon jutteleva nainen on kiinnostunut.

No höh. Ihan samalla tapaa käyttäytyvät saman ikäluokan naisetkin.

Vierailija
186/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele noin. Vuosia sitten olin palveluammatissa ja säännöllisesti joka viikko oli  vanhempi mieshenkilö ottanut tavaksi tulla asioimaan. Hän halusi vain juttuseuraa. Oli ilmeisesti yksinäinen ja hänelle muodostui rutiiniksi, ainakin kerran viikossa, tulla juttelemaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ei se minua häirinnyt. Mukava pappa se oli.

Olen joutunut vaihtamaan lähikauppaa kadun toiselle puolen koska pari kertaa asioituani sattumalta saman kassaneidin kanssa, alkoi henkilökunta suhtautumaan kummallisesti hihitellen. Hitto mä vaan haluan kaljani ja makkarani käymättä keskustassa!

Vierailija
187/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako normaaliälyinen (?) aikuinen mies jälleen itkee kun kaikki nuoret naiset eivät lankea jalkoihinsa? 

Vierailija
188/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut huomattua sama kuin ap. Saavat syyttää itseään jos tulee ongelmia tuolla asenteella.

Vierailija
189/257 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johtuu ihan kokemuksesta. Itse ainakin saan enemmän seksualissävytteisiä lähestymisiä kaikenikäisiltä miehiltä, kuin vain ihan aitoa vilpitöntä keskustelunhalua.

Miksi hitossa heteromies haluaisi vain keskustella jos voisi myös panna?

Kukaan ei halua panna yli 40v ukkoja......... :DD

Eikä myöskään yli 40v akkoja....... 8DD

Aika monikin haluaa, koska nainen on nainen ja kelpaa aina!!!

Kun naisen lisääntymistä on ohi, miesten seksuaaliohjelmointi ilmoittaa ettei se enää ole panemisen arvoinen. Toki poikkeuksia on, mutta harvoja.

Hyvä uutinen.

T. Pervoista tarpeekseen saanut N35

Vierailija
190/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut huomattua sama kuin ap. Saavat syyttää itseään jos tulee ongelmia tuolla asenteella.

Uskomatonta puolueellisuutta ja uhrit saavat vaan syyttää itseään eikä syyllisten tarvitse oikoa vinoumiansa.

Vierailija
191/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että minulla on mitään yhteistä vanhojen miesten kanssa. Olen itsenäinen ja minulla on oma elämä. En varsinaisesti tarvitse miesten seuraa mihinkään. En siis luonnollisesti ole kiinnostunut jos alkavat jutella kanssani.

N26

Vierailija
192/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe että minulla on mitään yhteistä vanhojen miesten kanssa. Olen itsenäinen ja minulla on oma elämä. En varsinaisesti tarvitse miesten seuraa mihinkään. En siis luonnollisesti ole kiinnostunut jos alkavat jutella kanssani.

N26

Lisäyksenä vielä että en suoraan mieti heidän motiivejaan mutta minua ei vaan kiinnosta heidän seuransa pätkän vertaa.

Vierailija
193/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoa saa, mutta ei koskea. Vai saako edes katsoa enää.

Onhan parikymppiset nättejä näin setämiehen näkökulmasta mutta paneskelen mielummin omaa ikäluokkaani (kuten silloin parikymppisenäkin tein)

Ei saa katsoa enää. Sekin kriminalisoidaan vuoden vaihteessa. Hullu maailma.

Vierailija
194/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Lisäyksenä vielä että en suoraan mieti heidän motiivejaan mutta minua ei vaan kiinnosta heidän seuransa pätkän vertaa.

Rehellisesti sanoen ei minuakaan nelikymppisenä miehenä kiinnosta parikymppisten naisten seura. Ajatukset liikkuvat aivan eri sfääreissä.

Vierailija
195/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun itse pitää itseään jo poistuneena parisuhdemarkkinoilta ihan vaan iän ja perheen vuoksi. Oletus on vissiin, ettei harrastaa enää voi yksin, jos ei ole viikonloppuisä tai muuten vapaana. Harva nelikymppinen lähtisi enää uudelleen siihen vauvaralliin. Ja harva ajattelee naisista enää pelkkä seksi mielessä.

En tiedä liikunko väärissä piireissä mutta kyllä useimmat tuntemani keski-ikäiset miehet ajattelee nuoria naisia siinä mielessä.

Ja myös toisinpäin

Vierailija
196/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama mitä ajattelevat. Kuolaan silti. Ja pikkujouluissa yritin, ei onnistunut tänä(kään) vuonna.

t. Setämies

Vierailija
197/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä nyt niin tomerasti valikoidaan, että minkä ikäisen seura kelpaa. Minua ihmetyttää tuollainen itseriittoisuus, kun ei sosiaalista kanssakäymistä eri ikäisten kanssa pidetä arvokkaana. Miten voi olla niin itseensä keskittynyt, että kuvittelee, että vastakkaisen sukupuolen edustaja haluaa vain sänkyyn?Tätä se sitten teettää, kun kuvitellaan itsestä mitä vain, ja kun ei ole tarpeeksi sosiaalisia kontakteja itselle peilinä. Palautteen puuttuessa kuvitelmat itsestä vääristyvät. Näin se on aina ollut.

Vierailija
198/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä nyt niin tomerasti valikoidaan, että minkä ikäisen seura kelpaa. Minua ihmetyttää tuollainen itseriittoisuus, kun ei sosiaalista kanssakäymistä eri ikäisten kanssa pidetä arvokkaana. Miten voi olla niin itseensä keskittynyt, että kuvittelee, että vastakkaisen sukupuolen edustaja haluaa vain sänkyyn?Tätä se sitten teettää, kun kuvitellaan itsestä mitä vain, ja kun ei ole tarpeeksi sosiaalisia kontakteja itselle peilinä. Palautteen puuttuessa kuvitelmat itsestä vääristyvät. Näin se on aina ollut.

Melko naivia ja täysin turhaa tusinatyhjäpään yksinkertaista muiden asioiden ja ajatusten besserwisseröintiä.

Vierailija
199/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Tähän peilaten lienee ap:lla joku neuroosi, koska kovin huolissaan, että todelliset sexajatuksensa paljastuvat.

Blaa blaa... vain seksuaalisesti (ei siis kiellä, mutta yrittää esittää monipuolisempiakin aatteita/päänsisältöä).

Ap:lle: miksi kipuilet sen kanssa mitä luulet nuorten naisten ajattelevan sinun/setien ajattelevan heistä?

Vierailija
200/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuoret naiset ymmärtävät nykyään että jos ei heillä olisi pillua, ei heillä olisi yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi