Miksi nuoret naiset ajattelee heti, että heitä vanhempi mies ajattelee heistä vain seksuaalisesti?
Olen nelikymppinen mies ja huomannut varsinkin työelämässä selkeän piirteen. Nuoret naiset ajattelevat ilmeisesti, että nelikymppiseen mieheen pitää ottaa etäisyyttä ja se on heidän peräänsä kuolaava irstas tyyppi. Olen erittäin pidetty persoona työyhteisössä ja kaikki tulevat kanssani toimeen, ja yli viisikymppiset muoritkin aina iloisesti ottavat minut vastaan kun törmätään. Sama juttu miesten kohdalla.
Nämä nuoret parikymppiset naiset tekevät sitten poikkeuksen. He ovat usein todella etäisiä ja eivät kommunikoi juuri mitään. Jotain saattavat kysyä jos on ihan pakko. Onko kaikilla nuorilla naisilla joku sisäinen metoo-kampanja menossa, jossa jo ennalta ajatellaan että mies näkee heidät seksiobjektina? 15 vuotta nuorempien naisten kanssa tämä ilmiö on toistuvaa, mutta esim 15 vuotta vanhempien kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikka olen molempien suhteen "eri sukupolvea".
Kommentit (257)
Plus 35v miehet on lähes poikkeuksetta jotain pervoperttejä, eikä yli 30v miehet muutenkaan kiinnosta. Ei mun ole mikään pakko olla niille ystävällinen. t. N24v
Itselleni ei sen ikäisenä ikinä tullut mieleen, että joku oman isän ikäinen mies ajattelisi minusta jotain seksististä. Ei todellakaan olisi tullut mieleen. Ne näki mielessään saman ikäisten naisten kanssa. Ei niille ole mitään sanottavaa nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun itse pitää itseään jo poistuneena parisuhdemarkkinoilta ihan vaan iän ja perheen vuoksi. Oletus on vissiin, ettei harrastaa enää voi yksin, jos ei ole viikonloppuisä tai muuten vapaana. Harva nelikymppinen lähtisi enää uudelleen siihen vauvaralliin. Ja harva ajattelee naisista enää pelkkä seksi mielessä.
Suurin osa miehistä kuolaa iästä riippumatta nuoria naisia ja vanhempiakin. Jos naisella ei ole sormusta niin hän on todella turvaton. Muuten riittää pelkkä käsien heiluttelu ja mies yleensä tajuaa paikkansa. Naimisissa oleva mies tajuaa yleensä huonoiten, että hänestä ei olla kiinnostuttu muuten kuin ystävämielessä. Mies pystyy pettämään niin monilla eri tavoilla, ettei lapset ja parisuhde siihen ole mikään este. Heitä ei vaan kiinnosta seurasi, usko ja jätä heidät rauhaan.
Itsellä on ihan samoja kokemuksia. Olen sosiaalinen ja ystävällinen, kuulemma ihan hyvännäköinenkin. Tulen kaikkien kanssa juttuun. Vain nuoret naiset ovat varautuneita, varmaankin pelkäävät että alan heitä iskemään. Hei, olen naimisissa ja uskollinen vaimolleni, enkä ole kiinnostunut tuhoamaan avioliittoani. Voit käyttäytyä siis ihan normaalisti, nuori ihminen.
Nuoret naiset ovat pitkälti feministi-lesboja nykyään ja sen takia miehiin suhtautuminen on vihamielistä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ovat pitkälti feministi-lesboja nykyään ja sen takia miehiin suhtautuminen on vihamielistä.
Niin, tämäkin vielä :(
Vierailija kirjoitti:
Plus 35v miehet on lähes poikkeuksetta jotain pervoperttejä, eikä yli 30v miehet muutenkaan kiinnosta. Ei mun ole mikään pakko olla niille ystävällinen. t. N24v
Mä en jaksa puhua mitään kenellekään nuorelle naiselle ellei se itse aloita. Voin olla ystävällinen ja siinä kaikki. Jos itse tulee juttelemaan niin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa lapsesi ikäluokkaa edustavalla naisella on sinulle? Ei sitten yhtään mitään. Eri sukupolvea. Sinua vanhempi nainen on jo elänyt sen ajan, jota sinä nyt elät, joten tämä tietää tästä ajasta. Nuorelle se on jotain, joka ei ikinä tule eteen tai sitten todella kaukaisessa tulevaisuudessa.
Eihän kukaan nuorista naisista juttele kavereidensa isienkään kanssa. Tosi outo kysymys. Mikä ongelma sulla on?
Älä yleistä. Jos jaottelet ihmisiä iän mukaan, kaikki eivät sitä kuitenkaan tee. Itselläni on ollut paljonkin puhuttavaa itseäni vanhempien kesken. Yritän nähdä ihmisen iän sijaan.
Muuten, sinäkin olet jossakin vaiheessa sitä vanhempaa sukupolvea, jota nyt niin tunnut kammoavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu märkänä ne nuoret naisetkin 40 vuotiaita miehiä himoitsevat mut haluavat esittää vaikeasti tavoiteltavia. Trumpin ohjetta vaan peliin ja grab them by the pussy.
Voin oitis kumota väitteen, että nuoret naiset nelikymppisiä äijiä himoitsevat. Meitä parikymppisiä naisia on opiskelurymässämme paljon, samoin ikäisiämme nuoria miehiä. Me diggaamme toisiamme, emme suinkaan nelikymppisiä ukkoja, jotka opettavat. Nuo ukothan ovat isiemme ikäluokkaa.
Eivät ole. Eivät kaikki edes ole vielä isiä tai lapset ovat pieniä.
Ovat varmaan liikaa kuunnelleet vasurien vihapuheita ja propagandaa "setämiehistä" sekä "boomereista".
Toisekseen, suomalaiset teinitytöt ovat sosiaalisesti maailman surkeimpia käytöstavoiltaan ja ihmistuntemukseltaan, eivät osaa käyttäytyä miesten seurassa normaalisti ja neutraalisti noin yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan liikaa kuunnelleet vasurien vihapuheita ja propagandaa "setämiehistä" sekä "boomereista".
Toisekseen, suomalaiset teinitytöt ovat sosiaalisesti maailman surkeimpia käytöstavoiltaan ja ihmistuntemukseltaan, eivät osaa käyttäytyä miesten seurassa normaalisti ja neutraalisti noin yleensäkään.
Ehkä, tosin ei varmaan ole vain tämän maailmanajan ominaisuus että, nuoret tyttöset suhtautuvat epäilevästi vanhempiin miehiin. Pitäisi kai miettiä pikemminkin, miksi edelleen asia on niin vaikka ollaankin edistytty aika paljon siitä, millaista oli esim. 1700-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena koen työympäristön, jossa naisia on enemmän, turvallisempana ja viihtyisämpänä. Nuoret miehet eri asia tietenkin kuin vanhat. Nuoria mielellään työporukkaan!
Naisvaltasessa työpaikassa on todella huono työilmapiiri.Naiset pitää toista naista aina uhkana ja selkäänpuukottaminen on jatkuvaa.En suosittele.
Voisiko nuorten naisten käytöstä myös selittää biologia. Nykyisin tiedetään, että miesten siittiöiden laatu laskee 35-vuoden ikävuoden jälkeen. On järkevää karttaa miehiä, joiden kanssa riski huonoihin jälkeläisiin on suuri. Vanhoissa miehissä on myös varoitussignaalina ns. vanhan miehen haju, joka on todella epämiellyttävä. Miksi aina vain otetaan huomioon miesten biologia, ei koskaan naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena koen työympäristön, jossa naisia on enemmän, turvallisempana ja viihtyisämpänä. Nuoret miehet eri asia tietenkin kuin vanhat. Nuoria mielellään työporukkaan!
Naisvaltasessa työpaikassa on todella huono työilmapiiri.Naiset pitää toista naista aina uhkana ja selkäänpuukottaminen on jatkuvaa.En suosittele.
Itse olen myös ollut naisvaltaisilla työpaikoilla ja ilmapiiri on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet ovat tosi seksikkäitä. Minä ajattelen teistä seksuaalisesti.
Tyttö 17v
T. Pena57
Tyttö 17v varmaan tarkoitti mainitessaan "vanhemmat miehet" noin 30- max 40 miehiä. Penahan on melkein 60 :nä alle parikymppisen silmissä seniili vanha ukko 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö 17v
T. Pena57
Tyttö 17v varmaan tarkoitti mainitessaan "vanhemmat miehet" noin 30- max 40 miehiä. Penahan on melkein 60 :nä alle parikymppisen silmissä seniili vanha ukko 😂
Eikä tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja ollut nainen. Viisikymppisen miehen on todella vaikea esittää teinityttöä.
Et taida olla niin pidetty kuin itse luulet. Se että sua häiritsee kun seksikäimmät naiset ei kiinnostu sinusta kertoo sun todelliset taka-ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö 17v
T. Pena57
Kun tyttäreni oli 16 olimme suositulla kirpputorilla. Hän ihmetteli, että täällä on vain vanhoja naisia. Suurin osa asiakkaista oli noin 25-vuotiaita. Että teini näkee asiat hiukan eri tavalla.
Mitä asiaa lapsesi ikäluokkaa edustavalla naisella on sinulle? Ei sitten yhtään mitään. Eri sukupolvea. Sinua vanhempi nainen on jo elänyt sen ajan, jota sinä nyt elät, joten tämä tietää tästä ajasta. Nuorelle se on jotain, joka ei ikinä tule eteen tai sitten todella kaukaisessa tulevaisuudessa.
Eihän kukaan nuorista naisista juttele kavereidensa isienkään kanssa. Tosi outo kysymys. Mikä ongelma sulla on?