Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ajattelee heti, että heitä vanhempi mies ajattelee heistä vain seksuaalisesti?

Vierailija
16.05.2021 |

Olen nelikymppinen mies ja huomannut varsinkin työelämässä selkeän piirteen. Nuoret naiset ajattelevat ilmeisesti, että nelikymppiseen mieheen pitää ottaa etäisyyttä ja se on heidän peräänsä kuolaava irstas tyyppi. Olen erittäin pidetty persoona työyhteisössä ja kaikki tulevat kanssani toimeen, ja yli viisikymppiset muoritkin aina iloisesti ottavat minut vastaan kun törmätään. Sama juttu miesten kohdalla.
Nämä nuoret parikymppiset naiset tekevät sitten poikkeuksen. He ovat usein todella etäisiä ja eivät kommunikoi juuri mitään. Jotain saattavat kysyä jos on ihan pakko. Onko kaikilla nuorilla naisilla joku sisäinen metoo-kampanja menossa, jossa jo ennalta ajatellaan että mies näkee heidät seksiobjektina? 15 vuotta nuorempien naisten kanssa tämä ilmiö on toistuvaa, mutta esim 15 vuotta vanhempien kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikka olen molempien suhteen "eri sukupolvea".

Kommentit (257)

Vierailija
201/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas muijilla luulot itsestään. Tyrkytelkää rauhassa itseänne nuoremmille. 

Vierailija
202/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, koska näyttää myös nuoremmat miehet ajattelevan vanhemmista naisista vain seksuaalisesti.

Yäk sitä märäntyneen tuoksuista pissaa vanhemmilla naisilla! T: mies20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nuoret naiset ymmärtävät nykyään että jos ei heillä olisi pillua, ei heillä olisi yhtään mitään.

Ei kauaa mene kun larppauspuhti lerpahtaa ja totuus esillä. Jonkun naisreppanan sieltä sinäkin olet tullut. 

Vierailija
204/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta näissä ikäkeskusteluissa on kyllä näin kokemusasiantuntiana tietää, että me kaikki vanhenemme. 

Vierailija
205/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin 20-25-vuotiaana, että ei mulla vaan ole mitään yhteistä 40-vuotiaiden perheenisien kanssa. Toki kohteliaasti aina moikkasin tämän ikäisiä työkavereita, mutta ei ollut mielenkiintoa höpötellä enempää.

Vierailija
206/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se silmiä hivelee nuorten naisten pyöreät pakarat ja terhakkaat rinnat.Nykyinen treenipöksyt joka paikassa-kulttuuri on miesten mieleen.Kavereiden kanssa juuri tästä puhuttiin.

Minua taas oksettaa se paskarantu, joka niissä treenipöksyissä on.

Vierailija
207/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe että minulla on mitään yhteistä vanhojen miesten kanssa. Olen itsenäinen ja minulla on oma elämä. En varsinaisesti tarvitse miesten seuraa mihinkään. En siis luonnollisesti ole kiinnostunut jos alkavat jutella kanssani.

N26

Lisäyksenä vielä että en suoraan mieti heidän motiivejaan mutta minua ei vaan kiinnosta heidän seuransa pätkän vertaa.

Rehellisesti sanoen ei minuakaan nelikymppisenä miehenä kiinnosta parikymppisten naisten seura. Ajatukset liikkuvat aivan eri sfääreissä.

Tämä on normaali, neutraali ja neuroositon suhtautuminen. Vanha ukko ei tarvitse mitään nuorilta naisilta.

Vierailija
208/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin nuoria naisia, jotka ovat ehkä varuillaan. Mutta mites ne viisikymppiset lehmät, joiden ainoa itsetuntojuttu oli aikanaan tuo huomio, nykyään säälittävästi babe-paita päällä?

Vierailija
209/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Iha samasta syystä, kui me nuoret miehet ajatellaa et meitä vanhemmat naiset ajattelee meistä vain seksuaalisesti.

Dream on. Vanhemmat naiset näkevät nuorissa omat lapsensa. Jostain syystä vanhat miehet pystyvät ajatuksissaan sivuuttamaan omat tyttärensä.

Eivätkä näe 😀 Haloo, mikä yleistys. Eihän kaikilla edes ole lapsia ja vaikka olisikin, eihän toisia, vieraita ihmisiä voi omina lapsinaan nähdä.

Sisälukutaito haloo. Ei tietenkään kukaan kuule vieraita lapsia omikseen, mutta tietää kyllä sen tason. Eikä normaali ihminen himoitse omien lastensa tasoisia.

Kun mä näen armeijaikäisiä poikia niin en todellakaan ajattele että nam, nuorta lihaa. Mä näen lauman lapsia joilla on elämä edessä, samoin kuin mun pojillanim

Kun mun ikäinen mies näkee lauman parikymppisiä tyttöjä, niin ei niillä käy mielessä että siinä on ihminen jolla on elämä edessä, jonkun tytär, sisko, tuleva vaimo ja äiti, ehkä joku joka keksii ratkaisun syöpään.

Jaa no työpaikallani on 20-25 v miehiä ja en minä pidä niitä minään pikkulapsina vaan komeina nuorina miehinä mutta en minä näytä sitä niille mitenkään.

Älä selitä. Tuon ikäinen"mies"on vanhemman tädin mielestä pikkupoika eikä mikään mies saati komea mies. Meidän tehtaalla ikäisesi siivooja sanoi meidän käyttöinssiä nuoreksi pojaksi, inssillä ikää 26v.

Naisen mielestä armeijajätkät näyttävät pikkupojilta, kaverini 35v vaimo totesi samaa.

Miehet haluavat kyllä 20v naisia, mutta samanikäinen"mies"on täysi kakara naisten mielestä.

Vierailija
210/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin nuoria naisia, jotka ovat ehkä varuillaan. Mutta mites ne viisikymppiset lehmät, joiden ainoa itsetuntojuttu oli aikanaan tuo huomio, nykyään säälittävästi babe-paita päällä?

Niin ja vielä sekin, että tällä palstalla pitää sitä ikääntymistä surra. ;)

Vierailija
211/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen taas huomanut, että jos miehelle on ystävällinen ja alkaa vaikka enemmänkin juttelemaan, mies ajattelee heti jotain enemmän. Eli että olen kiinnostunut jossain mielessä. Se on ahdistavaa ja ikävää. Olen mukava tyyppi kaikille, mutta pakostikin miesten kanssa kommunikoidessa, esim työpaikalla, pitää pitää mielessä ettei käy liian tuttavalliseksi tämän takia. T:nuori nainen

Olen kaunis nainen ja jos hymyilen ja olen ystävälinen miehelle esim töissä. niin tästä on seurannut että mies  on alkanut jahdata minua.. se on todella epämukavaa. pitäisikö olla töykeä sitten? koska tätä tapahtuu liian usein

"tapahtuu LIIAN usein". Eli hyväksyt tapahtuvan jossain määrin?

Vierailija
212/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nuoret naiset ymmärtävät nykyään että jos ei heillä olisi pillua, ei heillä olisi yhtään mitään.

Ap: "varsinkin työelämässä" ja harvaa (päivänvalon kestävää) nykytyötä tehdään naisen tai miehen värkillä?

Vierailija
213/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ovat varovaisia ja etäisiä, koska pelkäävät kiihottuvansa hallitsemattomasti, jos laskevat nelikymppisen miehen lähelleen. Varsinkin nykyään, kun suurin osa oman ikäisistä y-kromosomin kanssa syntyneistä sukupuolettomalta näyttäviä soijapoikuleita, niin terve ja sopivasti testosteronia uhkuva nelikymppinen saa nuorelta naiselta pöksyt niin märäksi, että ei pysy enää tuolilla. 

Juuri näin. Itse olen juuri tuollainen 39v mies ja nuoret naiset kyllä pyörivät edessäni selvästi kiimaisena tuolillaan töissä.

Vierailija
214/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietävät itsekkin että ei ole muuta annettavaa kuin seksuaalisuus ja kuvittelevat että se on ainoa asia mitä miehet haluavat

Vierailija
215/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs kolikon toista puolta: niitä naisia, jotka raivostuvat, kun heitä ei huomioida, vaan ollaan miehenä samalla tavalla nokka pystyssä?

Aijai!

Vierailija
216/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ovat varovaisia ja etäisiä, koska pelkäävät kiihottuvansa hallitsemattomasti, jos laskevat nelikymppisen miehen lähelleen. Varsinkin nykyään, kun suurin osa oman ikäisistä y-kromosomin kanssa syntyneistä sukupuolettomalta näyttäviä soijapoikuleita, niin terve ja sopivasti testosteronia uhkuva nelikymppinen saa nuorelta naiselta pöksyt niin märäksi, että ei pysy enää tuolilla. 

Juuri näin. Itse olen juuri tuollainen 39v mies ja nuoret naiset kyllä pyörivät edessäni selvästi kiimaisena tuolillaan töissä.

Päivääkään et ole ollut töissä.

Vierailija
217/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tulkitsevat perusystävällisyydenkin aivan väärin, joten todellakin on parempi vaan pitää tietty etäisyys. Monet nelikymppiset yrittävät kakskymppisiä, joten ihan syystäkin ne nuoret naiset on varuillaan.

Huvittavaa, että nelikymppinen mies kutsuu viiskymppisiä naisia muoreksi 😂 Lähempänä sä olet viiskymppistä kuin parikymppistä, ihan vaan tiedoksi.

,mutta 40v mies on vielä täysi kakara, 50v nainen on jo mummeli. Paikallislehdessä oli juttu eräästä 54v maailmanmiehestä, joka on päättänyt pikkuhiljaa lopettaa nuoruuden viettämisen ja perustaa perheen. Sitä varten hän oli hankkinut 25v pystypyllyisen naisen. Miehen seksivietti kohdistuu parhaassa hedelmällisessä iässä oleviin naisiin ja se aika naisella on todella lyhyt:) sitten naisesta tulee se muori.

Vierailija
218/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietävät itsekkin että ei ole muuta annettavaa kuin seksuaalisuus ja kuvittelevat että se on ainoa asia mitä miehet haluavat

Sen takia nainen niin hädissään sitä reikäänsä puolustaa ja hätääntyy heti jos se ei kiinnosta jotakin miestä, siitä se MGTOW vihakin kumpuaa. Nainen on täysin riippuvainen miesten huomiosta ja se vasta on noloa ja säälittävää:)

Vierailija
219/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän toisinpäin kun suuri(n) osa syrjäytyneistä on yhä miehiä, joita ei mihinkään haluta, tarvita tai kelpuuteta?

Vierailija
220/257 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän toisinpäin kun suuri(n) osa syrjäytyneistä on yhä miehiä, joita ei mihinkään haluta, tarvita tai kelpuuteta?

Väärin. Suurin osa syrjäytyneistä on naisia ja nuorten naisten itsemurhatilastot ovat kasvussa. Moni nuori nainen elää täysin eristäytyneenä kuten myös vanhat piiat kissoineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä