Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet lopettanut alkoholinkäytön kokonaan niin mikä siihen oli syynä?

Vierailija
15.05.2021 |

Minulla ärtyvän suoliston oireyhtymän paheneminen seuraavana päivänä, kaksi päivää p""at housussa kun pieraisee ja koko asunto haisee haisee kuolemalta. Muistan kun kerran jäin baarireissun jälkeen yöksi ystäväni luo ja aamulla heräsin kun maha möykkäsi, kaveri olisi keittänyt meille munia ja kahvia mutta totesin vain että kiitos menen kotiin!

Onneksi sai nuorena bilettää ja seurauksena oli korkeintaan päänsärky, en koe menettäväni paljon mitään vaikka terdellä joisinkin jäävettä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkeviä viinoja en ole koskaan edes käyttänyt, mutta harvakseltaan viiniä ja olutta. Näiden mietojenkin käyttö loppui, koska punaviini ja toisinaan myös olut laukaisi migreenin ja valko- ja roseviini närästivät niin julmetusti. Ja täytyy myöntää, että en ole niitä muutamia lasillisia kaivannut koskaan.  

Vierailija
62/75 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vaikea alkoholismi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdollista näinkin....että raittiita syytetään huumeista tai alkoholistiksi siis syyttömiä.Uskontolahkot joissa on huumeita näkee kaikki sen ajatuksen läpi että kaikki on narkkeja.Hellarivaparit pahimpia että maapallolla ei oikein ole muita kuin narkkeja ja rikollisia. Kohtelevat siis ei narkkeja kuin narkkeja. Jakaa toisille varastettua tavaraa ei ole kovin järjellistä toimintaa tai nostaa toisten pankkikorteilla rahaa ja jakaa sitä . Uskontolahkoissa varastetaan . On myös verotonta kauppaa.

Vierailija
64/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennollut kohta 2viikkoa juomatta. Olo on kyllä parempi.

Muisti pois kännit 3-4 krt/viikossa on tavallinen tahti. Krapula 2 päivää vähintään.

Paino noussut liikaa ja maha turpeana, ja varmaan naamakin.

Ja vaikka näitä hyviä puolia tässä nyr luettelen niiin juhannuksena varmasti otan jo aamusta loiventavan miedon, myöhemmin pari piiskaryyppyä snapsia ja siitäpä se sitten jatkuukin…

Voi voi minua.

Vierailija
65/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys,

Vierailija
66/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain lapsia, siirryin alkoholittomiin juomiin, koska olin aina väsynyt.

Sillä linjalla olen pysynyt, pienikin tilkka viiniä tuntuu väsymyksenä, joten minun lasiini kaadetaan energiajuomaa tai puhdasta kahvia - sitten olen iloista seuraa :D

Vierailija
67/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui juomat, pitää hakea lisää!

Vierailija
68/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi.

Vierailija
69/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuolema. Hän kuoli syliini vuosikymmeniä kestäneen alkoholin liikakäytön seurauksena. Muutama päivä meni kuoleman jälkeen vielä tissutellessa, mutta korkki kiinni totaalisesti siinä vaiheessa, kun selvisi, että omat maksa-arvot aivan viturallaan. Maksa-arvot paranivat onneksi melko nopeasti, silmien keltaisuus tosin jäi. Sekin kyllä parempaan päin jo.

Meille, jotka emme pysty käyttämään alkoholia kohtuudella, tulee karu kuolema ennemmin tai myöhemmin, rakkaan mieheni ( hän oli minulle kaikki ) menettäminen ikuisiksi ajoiksi sai minut tajuamaan ja pelkäämään, että lähdenkö myös itse perässä? Ja olinhan minä kovaa vauhtia menossakin, tajusin kuitenkin lopettaa viime hetkellä.

En missään maailman nimessä olisi halunnut kokea tällaista herätystä, mutta totta puhuakseni: tuskin mikään muu olisi minua pelastanut...Alkoholi on saatanallinen sairaus.

Tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia kaikille teille, ketkä tuon vittumaisen syöpäläisen kanssa kärsitte.

Vierailija
70/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tuntui valuvan hukkaan krapulapäiviä potiessa. Lisäksi alkoholi rajoitti liikaa elämää, perjantai-iltana piti ottaa olutta, ei voinut suunnitella muuta ja joskus lauantainakin. Sitten seuraava päivä meni aina kohmelon kourissa eikä ainakaan autolla voinut lähteä minnekään.

Vierailija
71/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on aamulla katunut, kun tuli juotua. Mutta kuinka moni on katunut, kun ei tullut juotua?

Vierailija
72/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi maistuu pahalta enkä saa siitä mitään mielihyvää. Lisäksi kaikki muu paitsi kirkas viina aiheuttaa migreenin. En näe mitään syytä juoda. En ole absolutisti. Jos esim juhlissa on tarjolla lasi shamppanjaa, kastelen kyllä kieltäni mutta en välttämättä juo loppuun.

Vierailija
73/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvikseni, kun muut valitti, etteivät pysty olemaan erossa alkoholista.

Aloitin uutena vuotena ja olen nyt piruuttani ollut 9 vuotta ilman alkoholia.

Hieman sama juttu minulla. Pidin ensin 3-4 kuukauden tipattomia, mutta sitten lopetin kokonaan ihan vaan todistaakseni muille että se on helpompaa kuin heinänteko.

Vierailija
74/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussin vääriä naisia ja ajoin kännissä autolla.

Ei ole olemassa oikeita ja vääriä naisia, ainakin jos puhutaan vain satunnaisesta (seksi)seurasta. Kännissä ajamista yhteiskunnassamme paheksutaan kovasti, joten on varmaan paikallaan elää ihmisiksi.

Vierailija
75/75 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi vei keittovehkeet enkä ole muilta töiltä ehtinyt hitsaamaan uutta laitteistoa. Monopolia en kannata joten ollaan selvinpäin.

Ymmärrän tunteen-))! Itse työni puolesta 3 vuotta tislannut firman vehkeillä 95%sta. Eipä tehnyt mieli vaikka 180 litraa tuli tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme