Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Katselen sinua kaukoputkellani vastarannalta. On tainnut jäädä tukka kampaamatta tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen kotini kaikista ikkunoista vesimaiseman.
Ei tarvitse mennä mihinkään mökille terassille itikoiden ja paarmojen purtavaksi katselemaan merimaisemaa.
Merenrannalla ei ole itikoita ja paarmoja:D eikä muitakaan ötököitä.Peuroja sitäkin enemmän.
:D Vai ei oo paarmoja ja itikoita meren saarissakin, ja piupaut, onpas, omakohtaista kokemusta, ja punkkeja on pilvin pimein, ja etenkin täällä päin, missä itse olen meren rannoilla ja saarissa liikkunut aikoinani enemmänkin kuin mitä nykyisin.
Punkki aiheuttaa hyvällä säkällä ihmiselle lopun elämän harmilliset vaivat ja oireet.
Eipä ole meidän saunalla.On korkealla kallion päällä,jossa aina tuulee vähän.Ja koko perheellä punkkirokotukset.
Mä olen myös saaristossa. Katselin ikkunasta, kun laituri irtosi ja katosi aaltoihin. Saunan päälle kaatui aivan valtava vanha koivu ja painui katosta sisään, tämän kesän saunomiset on sitten saunottu. Kyllä saaristossa on mukavaa.
Mitäs minä. Räppäsin kameralla kuvan kaveristani!
http://fitnet.fi/blog/viivi/wp-content/uploads/sites/36/2017/07/image-6…
Juon olutta ja syön leipää kotisohvalla. Selailen nettiä illan päätteeksi ja multitaaskaan katsomalla samalla telkkua ja stressaamalla tulevien viikkojen kaaoksesta ja kaikenlaisten asioiden levällään olemisesta. Samalla koen kuitenkin tyytyväisyyttä asioista, jotka sain tänään valmiiksi. Lomaan 11 aamua, joista työaamuja 7. Huippua!
Istun vanhan koneeni ääressä olohuoneessa, kuuntelen sateen ropinaa kattoon (kolmas, ylin kerros) ja huvitan itseäni lukemalla vauva av:n persujen ja foliohatturokotekielteisten horinoita. Molemmista saa synkän päivän naurut, niin tosissaan ovat ja luulevat toistenkin heidät tosissaan ottavan. Emme ota, tiedämme paremmin! :) :)
Pyörin olkkarin sohvalla ja mietin perjantaipizzaa.
Jahas ketju elää.Tönötän keittiön pöydän ääressä ja tuijotan kaatosadetta.Ja kaipaan saaristoon.Niinkuin joka hetki.Mietin miten voisin elää ja asua siellä aina.
Vielä pari työpäivää niin taas päästään sinne.Saaristossa on sydämeni.
T.ap
Aamukahveella just. #unirytmi #5/5
Pesin just kädet mullasta ja nyt uusia istutussuunnitelmia pääkkö täynnä, tää on ihana vuodenaika!
Makaan sohvalla viltin alla, hieronnan jälkeen.
Katselen Måneskinin videoita 😉😊
Istun koneella ja kirjoittelen vauva.fin kommentteja eri ketjuihin. Mun nimimerkki on muuten Vierailija. Ihan sillä vaan, että voitte ihailla mun hengentuotteita...
Vierailija kirjoitti:
Jahas ketju elää.Tönötän keittiön pöydän ääressä ja tuijotan kaatosadetta.Ja kaipaan saaristoon.Niinkuin joka hetki.Mietin miten voisin elää ja asua siellä aina.
Vielä pari työpäivää niin taas päästään sinne.Saaristossa on sydämeni.
T.ap
Öh, niin on minunkin, sillä olen tyttönimeltäni Saaristo. :D Nääh, vitsi vitsinä, oli juuri tässä hääpäivä ja sen sukunimen vaihtamisesta tuli ihan hirveän monta vuotta jo, mutta hyvin se on kelvannut tämä miehenkin nimi. Ei nimi naista pahenna, jos ei nainen nimeä. ;)
Kuuntelen mökillä kuinka sade ropisee kattoon ja tuuli humisee nurkissa. Itä-Suomessa olen, joten myrsky ei ainakaan vielä ole kovin kova.
Tuulee puuskissa. Hain ruukkuja pihalta turvaan ja yhden köynnöksen joka on varmaan jo kylmettynyt. Naurattaa kun naapurin (raksa)aita kaatui tuulessa, mutta mun harava, joka on nojannut pihapuuhun jo pari viikkoa, nojaa siihen yhä. Mietin, että se on tainnut juurtua siihen. Nyt tulin sisälle täyttämään siilin ruokakupin ja lisäsin saunan pesään pari kalikkaa ja juon pienen shotin espressoa. Ruokin ensin siilin ja sitten teen vähän töitä, saunon ja teen lisää töitä. Hyvä hiljainen yö tulossa.
Juon iltateetä. Väsyttää, valvoin viime yön ja tein töitä koko päivän. Mietin, että tänään pitäisi laittaa ajoissa nukkumaan, aamulla aikainen herätys.
Niin huolissani lapsesta ja huumeidenkäytöstään. Ahdistun vielä lisää, kun mietin, että minun pitäisi olla asiallinen ja kylmän viileä ja suhtautua neutraalisti, että voisin parhaiten auttaa käytännön asioissa vieroitukseen liittyen. Pystyn siihen kyllä, kun on pakko. Ja pää pysyy kasassa tahdonvoimalla. Kun on pakko
Istun työpaikan lastauslaiturilla vetämässä kahvia ja röökiä. Näkymä roskiksille.
Vierailija kirjoitti:
Juon iltateetä. Väsyttää, valvoin viime yön ja tein töitä koko päivän. Mietin, että tänään pitäisi laittaa ajoissa nukkumaan, aamulla aikainen herätys.
Niin huolissani lapsesta ja huumeidenkäytöstään. Ahdistun vielä lisää, kun mietin, että minun pitäisi olla asiallinen ja kylmän viileä ja suhtautua neutraalisti, että voisin parhaiten auttaa käytännön asioissa vieroitukseen liittyen. Pystyn siihen kyllä, kun on pakko. Ja pää pysyy kasassa tahdonvoimalla. Kun on pakko
Hirmuisen paljon voimia sinulle tilanteessa, joka varmasti raastaa sinua! Toivon todella, että lapsesi onnistuu vieroituksessa!
Itse loikoilen tällä hetkellä sängyssä, pyörin vauva:fissä ja aion pian katsoa aiemmin kesken jääneen elokuvan loppuun.
Voihan ! Tänäinen ekg vielä huolestuttavanpi... vakava tilanne sanoi lääkäri
Mut nyt löhöän soffall