Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?

Vierailija
14.05.2021 |

?

Kommentit (1169)

Vierailija
121/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ed.ekgssä oli jotain pielessä, lääkäri kehotti kiireellisenä uuteen huomenna. Yritän olla huolestumatta ja toivon hyviä unia...

Onneksi kai sit heti huomenna saan tietää...

Pitäkää peukkuja!

Voihan ! Tänäinen ekg vielä huolestuttavanpi... vakava tilanne sanoi lääkäri

Mut nyt löhöän soffall

Vierailija
122/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen sinua kaukoputkellani vastarannalta. On tainnut jäädä tukka kampaamatta tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näen kotini kaikista ikkunoista vesimaiseman. 

Ei tarvitse mennä mihinkään mökille terassille itikoiden ja paarmojen purtavaksi katselemaan merimaisemaa. 

Merenrannalla ei ole itikoita ja paarmoja:D eikä muitakaan ötököitä.Peuroja sitäkin enemmän.

:D Vai ei oo paarmoja ja itikoita meren saarissakin, ja piupaut, onpas, omakohtaista kokemusta, ja punkkeja on pilvin pimein, ja etenkin täällä päin, missä itse olen meren rannoilla ja saarissa liikkunut aikoinani enemmänkin kuin mitä nykyisin.

Punkki aiheuttaa hyvällä säkällä ihmiselle lopun elämän harmilliset vaivat ja oireet.

Eipä ole meidän saunalla.On korkealla kallion päällä,jossa aina tuulee vähän.Ja koko perheellä punkkirokotukset.

Vierailija
124/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös saaristossa. Katselin ikkunasta, kun laituri irtosi ja katosi aaltoihin. Saunan päälle kaatui aivan valtava vanha koivu ja painui katosta sisään, tämän kesän saunomiset on sitten saunottu. Kyllä saaristossa on mukavaa.

Vierailija
125/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä. Räppäsin kameralla kuvan kaveristani!

http://fitnet.fi/blog/viivi/wp-content/uploads/sites/36/2017/07/image-6…

Vierailija
126/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta ja syön leipää kotisohvalla. Selailen nettiä illan päätteeksi ja multitaaskaan katsomalla samalla telkkua ja stressaamalla tulevien viikkojen kaaoksesta ja kaikenlaisten asioiden levällään olemisesta. Samalla koen kuitenkin tyytyväisyyttä asioista, jotka sain tänään valmiiksi. Lomaan 11 aamua, joista työaamuja 7. Huippua!

Vierailija
127/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun vanhan koneeni ääressä olohuoneessa, kuuntelen sateen ropinaa kattoon (kolmas, ylin kerros) ja huvitan itseäni lukemalla vauva av:n persujen ja foliohatturokotekielteisten horinoita. Molemmista saa synkän päivän naurut, niin tosissaan ovat ja luulevat toistenkin heidät tosissaan ottavan. Emme ota, tiedämme paremmin! :) :)

Vierailija
128/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin olkkarin sohvalla ja mietin perjantaipizzaa.

Vierailija
129/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas ketju elää.Tönötän keittiön pöydän ääressä ja tuijotan kaatosadetta.Ja kaipaan saaristoon.Niinkuin joka hetki.Mietin miten voisin elää ja asua siellä aina.

Vielä pari työpäivää niin taas päästään sinne.Saaristossa on sydämeni.

T.ap

Vierailija
130/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahveella just. #unirytmi #5/5

Vierailija
131/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin just kädet mullasta ja nyt uusia istutussuunnitelmia pääkkö täynnä, tää on ihana vuodenaika!

Vierailija
132/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla viltin alla, hieronnan jälkeen.

Vierailija
133/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen Måneskinin videoita 😉😊

Vierailija
134/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun koneella ja kirjoittelen vauva.fin kommentteja eri ketjuihin. Mun nimimerkki on muuten Vierailija. Ihan sillä vaan, että voitte ihailla mun hengentuotteita...

Vierailija
135/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas ketju elää.Tönötän keittiön pöydän ääressä ja tuijotan kaatosadetta.Ja kaipaan saaristoon.Niinkuin joka hetki.Mietin miten voisin elää ja asua siellä aina.

Vielä pari työpäivää niin taas päästään sinne.Saaristossa on sydämeni.

T.ap

Öh, niin on minunkin, sillä olen tyttönimeltäni Saaristo. :D Nääh, vitsi vitsinä, oli juuri tässä hääpäivä ja sen sukunimen vaihtamisesta tuli ihan hirveän monta vuotta jo, mutta hyvin se on kelvannut tämä miehenkin nimi. Ei nimi naista pahenna, jos ei nainen nimeä. ;)

Vierailija
136/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen mökillä kuinka sade ropisee kattoon ja tuuli humisee nurkissa. Itä-Suomessa olen, joten myrsky ei ainakaan vielä ole kovin kova.

Vierailija
137/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulee puuskissa. Hain ruukkuja pihalta turvaan ja yhden köynnöksen joka on varmaan jo kylmettynyt. Naurattaa kun naapurin (raksa)aita kaatui tuulessa, mutta mun harava, joka on nojannut pihapuuhun jo pari viikkoa, nojaa siihen yhä. Mietin, että se on tainnut juurtua siihen. Nyt tulin sisälle täyttämään siilin ruokakupin ja lisäsin saunan pesään pari kalikkaa ja juon pienen shotin espressoa. Ruokin ensin siilin ja sitten teen vähän töitä, saunon ja teen lisää töitä. Hyvä hiljainen yö tulossa.

Vierailija
138/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon iltateetä. Väsyttää, valvoin viime yön ja  tein töitä koko päivän. Mietin, että tänään pitäisi laittaa ajoissa nukkumaan, aamulla aikainen herätys.

Niin huolissani lapsesta ja huumeidenkäytöstään. Ahdistun vielä lisää, kun mietin, että minun pitäisi olla asiallinen ja kylmän viileä ja suhtautua neutraalisti, että voisin parhaiten auttaa käytännön asioissa vieroitukseen liittyen. Pystyn siihen kyllä, kun on pakko. Ja pää pysyy kasassa tahdonvoimalla. Kun on pakko

Vierailija
139/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun työpaikan lastauslaiturilla vetämässä kahvia ja röökiä. Näkymä roskiksille.

Vierailija
140/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon iltateetä. Väsyttää, valvoin viime yön ja  tein töitä koko päivän. Mietin, että tänään pitäisi laittaa ajoissa nukkumaan, aamulla aikainen herätys.

Niin huolissani lapsesta ja huumeidenkäytöstään. Ahdistun vielä lisää, kun mietin, että minun pitäisi olla asiallinen ja kylmän viileä ja suhtautua neutraalisti, että voisin parhaiten auttaa käytännön asioissa vieroitukseen liittyen. Pystyn siihen kyllä, kun on pakko. Ja pää pysyy kasassa tahdonvoimalla. Kun on pakko

Hirmuisen paljon voimia sinulle tilanteessa, joka varmasti raastaa sinua! Toivon todella, että lapsesi onnistuu vieroituksessa!

Itse loikoilen tällä hetkellä sängyssä, pyörin vauva:fissä ja aion pian katsoa aiemmin kesken jääneen elokuvan loppuun.