Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?

Vierailija
14.05.2021 |

?

Kommentit (1169)

Vierailija
141/1169 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin saaresta mökiltä kotiin.

Viikonloppuna takaisin saareen mökkeilemään.

Vierailija
142/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun koneella ja kirjoittelen vauva.fin kommentteja eri ketjuihin. Mun nimimerkki on muuten Vierailija. Ihan sillä vaan, että voitte ihailla mun hengentuotteita...

Tää oli hyvä!

Oikeesti olis kivaa, jos kaikilla nimimerkki. Olishan helpompi seurata juonen kuvioita. Mut sä oot tosi kiireinen kirjoittaja... ja kaikissa ketjuissa hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljalla terassilla.

Ah kyllä olut maistuu 🍻🍻🍻🤗

Vierailija
144/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vessoja. Kuten eilen ja huomenna. Pesen vessoja myös ensi viikolla ja ensi kuussa. Pesen vessoja koko kesän ja syksyn. Pesen vessoja kunnes kuolen. Illalla ajan kitisevällä polkupyörälläni kuusitoista kilometriä homeiseen vuokrayksiööni syömään makaroonia. Aamulla kaikki alkaa taas alusta.

Vierailija
145/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen vessoja. Kuten eilen ja huomenna. Pesen vessoja myös ensi viikolla ja ensi kuussa. Pesen vessoja koko kesän ja syksyn. Pesen vessoja kunnes kuolen. Illalla ajan kitisevällä polkupyörälläni kuusitoista kilometriä homeiseen vuokrayksiööni syömään makaroonia. Aamulla kaikki alkaa taas alusta.

Vessojen pesu on kivaa! Työmatka on kyllä liian pitkä ja muutakin olisi kiva syödä kuin makaronia..

Vierailija
146/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun kotona.

Vierailija
147/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon Aura olutta 🍻🍻

Viides on jo menossa

Kuinkakohan monta jaksan vielö juoda

Tarjoilu lopetetaan klo 18 Hesassa.

Vierailija
148/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viikonloppu saaristossa, ihanat maisemat ja luonto..mutta mutta mutta..kolme punkkia kiinni ihossa!! Oikeesti, miten ihmiset voivat asua siellä!? Siis etteivät kuole johonkin borrelioosin??Oikeesti kysyn, tolla vauhdilla vähintään yksi punkki päivässä puree!!!

Vierailija
149/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat pöydällä: 80 eur/h. Odottelen jotain tapahtuvan. Onhan päivä vielä huomennakin. Kohta pitää lähteä hakemaan lapset tarhasta, vaikka parempi niiden siellä olisi.

Vierailija
150/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotonani keittiössä ja tuijotan läppärin ruutua.

Vierailija
151/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä. Jos olisi mahdollisuus istua ulkona niin en kai minä sitä hetkeä tuhlaisi tällä palstalla roikkumalla.

Vierailija
152/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla otsikon aloitus on mahtavaa.Itse olin kuljeskelemassa tunteja.Kotia syömään ja odotamaan torstain sauna vuoroa kerrostalossa..Joka ei vedä vertoja rantasaunat.Pääsen erään henkilön sauna vuorolla saunaan,koska hän estynyt .Mahtavaa hän huomioi minut.Kun itselläni ei sauna vuoroa..Tämä korona vuosi kun lennki saunoja ei lämitetä.Se riitti minulle! Olen kiitolinen hänelle,pääsen saunaan. 

Vierailija
153/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelen partsilla Roomassa aperitiivi kädessä ja pohdin, milloin sitä saisi aikaiseksi pestä ikkunat.

Vierailija
154/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä alasti ja katson pystyssä jöpöttävää stagaani. Ajattelen että nyt pitäisi saada naista.

Vierailija
155/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuskelen partsilla Roomassa aperitiivi kädessä ja pohdin, milloin sitä saisi aikaiseksi pestä ikkunat.

Otanpa tähän kopin! En niinkään Rooman suhteen kuin ikkunanpesun. Talossani on 16 kuusiruutuista vanhaa ikkunaa. Että koskahan niitä lähtisin pesemään. Olen asunut täällä vuosikymmenen, enkä vieläkään pessyt kaikkia ikkunoita: sisäpuolelta osan, ulkopuolelta osan, ikinä en ole avannut.

Katson siis telkkaria ja kirjoittelen tänne. Ehkä joku päivä sitten.

Vierailija
156/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessanpesijöillä pitäisi olla parempi palkka, jotta voisivat syödä muutakin kuin makaroonia, ja olisi varaa asua asunnossa, joka ei ole homeessa. Vessanpesu on oikeasti tärkeää työtä, jolla vähennetään tautien leviämistä ihan merkittävästi. Sitä ei vaan kermape****t tajua, että ne vessat eivät itsestään pysy siisteinä, vaan ne olisivat yltä päältä pa**assa ja ku**ssa jos te vessanpesijät ette niitä pesisi. Ja sieltä ei kunnon kermape*** hengissä selviäisi, kun kaikenmaailman bakteereita olisi joka paikka täynnä.

Vierailija
157/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan saada ylimääräisiä nesteitä pois ääntöväylästäni, jotta voisin jatkaa lauluharjoituksia. Lauloin äsken laulun, jonka sanoma on sellainen, että se saa minulla nuo nesteet virtailemaan liian herkästi.

Vierailija
158/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetan saada ylimääräisiä nesteitä pois ääntöväylästäni, jotta voisin jatkaa lauluharjoituksia. Lauloin äsken laulun, jonka sanoma on sellainen, että se saa minulla nuo nesteet virtailemaan liian herkästi.

En kyllä ihan ymmärtänyt tätä. Onko tässä joku piilomerkitys ( väylä, lauleskelu ja nesteet/ perse, piereskely js nesteet) vai onko tämä jotain oopperalaulun teknisiä salaisuuksia?

Vierailija
159/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun Itiksen parkkihallissa autossa ja mussutan munkkia (ostin, koska Eromangan munkkeja on hehkutettu - en osta uudelleen, tosin ehkä en vaan ole munkkityyppi enkä tajua munkin päälle).

Vierailija
160/1169 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akai kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun koneella ja kirjoittelen vauva.fin kommentteja eri ketjuihin. Mun nimimerkki on muuten Vierailija. Ihan sillä vaan, että voitte ihailla mun hengentuotteita...

Tää oli hyvä!

Oikeesti olis kivaa, jos kaikilla nimimerkki. Olishan helpompi seurata juonen kuvioita. Mut sä oot tosi kiireinen kirjoittaja... ja kaikissa ketjuissa hih

Kiitos! Kyllä tää työstä käy! Mutta työttömällä on aikaa...