Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Katson Home & Away-sarjaa ja toivon olevani ausseissa..
Ai sä oot se, joka kyttää tänne päin! On kyttäillyt koko päivän!
Terveisin Meri.
Pellon laidalla lepohetki, pieni tauko aidan teosta.
Olen täällä saaristossa ja tiirailen kiikarilla jotain nakua muijaa joka on rantasauna kuistilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen kotini kaikista ikkunoista vesimaiseman.
Ei tarvitse mennä mihinkään mökille terassille itikoiden ja paarmojen purtavaksi katselemaan merimaisemaa.
Merenrannalla ei ole itikoita ja paarmoja:D eikä muitakaan ötököitä.Peuroja sitäkin enemmän.
:D Vai ei oo paarmoja ja itikoita meren saarissakin, ja piupaut, onpas, omakohtaista kokemusta, ja punkkeja on pilvin pimein, ja etenkin täällä päin, missä itse olen meren rannoilla ja saarissa liikkunut aikoinani enemmänkin kuin mitä nykyisin.
Punkki aiheuttaa hyvällä säkällä ihmiselle lopun elämän harmilliset vaivat ja oireet.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä saaristossa ja tiirailen kiikarilla jotain nakua muijaa joka on rantasauna kuistilla.
Etkö ole ikinä päässyt alastonta naista näkemään lähietäisyydeltä ja edes koskettamaan nakunaista? Kiikarilla sitten sihtailet, voi sinua; säälittävää tirkistelyä harjoitat, ja tiesitkö, että se on laitonta toimintaa, jos jäät kiinni????
Vietän kilttinaisen tiistai-iltaa eli luen sängyssä romanttista kirjaa ja unelmoin poikaystävästä.
Rakastelen naapurin rehevää leskirouvaa.
Nautin paria olutta ja katson lätkää poikaystävän kanssa kissa sylissäni.
Istun paskalla ja katson parkkisakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastelen naapurin rehevää leskirouvaa.
Hienoa multitaskingia! Rakastellapa ja selata palstaa samaan aikaan.
Ihmettelen miten äkkiä tuttavien lapset on hävinnyt maailmalle omiin asuntoihin ja suhteisiin eipä niitä enää näy. Ihmeellistä katsella miten automallit muuttuu kaupungin kaduilla nopeasti tulee uusia ja tuo laiva viking se vaan jaksaa ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole ikinä päässyt alastonta naista näkemään lähietäisyydeltä ja edes koskettamaan nakunaista? Kiikarilla sitten sihtailet, voi sinua; säälittävää tirkistelyä harjoitat, ja tiesitkö, että se on laitonta toimintaa, jos jäät kiinni????
No just joo, -hanki elämä
Katson Suomen lätkämatsia sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin uskallanko l
ähteä mieheltä salaa katsomaan, onko lapsi tolkuissaan, kun ei vastaa tänäänkään puhelimeen. Toisaalta ei ehkä kannata, vastassa voi olla vaikka ketä. Eilen oli aineissa eikä avannut kunnolla ovea kun kävin kattoon. Alkuvuosi olikin rauhaisa ja raitis hällä.
Tsemppiä ja jaksamista sulle
Kiitos. En mennyt kuitenkaan, kun ei tosiaan tiedä ketä siellä on. Yritän ajatella muuta. Harrastuksia, ehkä kirjoitella jotain pientä. Tehdä jotain positiivista ja ajatella kauniita asioita. Aamulla varhain salille
Vierailija kirjoitti:
Käytiin muutamissa kaupoissa ja tultiin käymään kotiin. Nyt odottelen, että päästäisiin lähtemään takaisin saareen ja rantasaunalle merta tuijottamaan.
Kuudelta päästiin takaisin saareen ja testailin jo hieman shoppausreissulta mukaan tarttunutta raivaussahaa. Money well spent! Sauna on ihan justiinsa 80C ja sitä sitten seuraavaksi.
Istuskelen sohvalla aivan poikkiväsyneenä jalkatreenin jälkeen. Mietin, että mitähän tekemistä tässä keksisi viikonloppuna. Vapaus olisi tehdä mitä haluaa. Ei ole perhettä, puolisoa eikä kavereiden kanssa sovittu mitään menoja. Toki perjantaina saattaa äijät soitella, että tulehan oluelle.
Mietin, että pitäskö vaan lähteä autolla ajelemaan? Jossain pikkupitäjän huoltsikalla kävis kahvilla ja illaksi kotiin tai hotelliin. Jos sattus hyvät kelit, niin miksi ei vaikka prätkällä. Tuo takarengas on tosin kyllä aika sileä...
Katson nettipankkini saldoa ... 220 000 e ....
Makoilen sohvalla ja kerään rohkeutta katsoa keskustan Saarikon vaalitentti.