Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Istun saaristossa rantasaunalla ja tuijotan puhelimesta vauvapalstaa. Huomenna pääsen kotiin isommalle näytölle.
Tapan aikaani, ei mitään tähdellistä tekemistä.
Siistäähän on vanha palsta tai viestiketju
Vierailija kirjoitti:
Siistäähän on vanha palsta tai viestiketju
Mutta uusia viestejä tulee.
Istun keittiössä ja tuijottelen juuri nyt tätä 'vauva sivua'. Samalla odotan että työmiehet tulee ja vaihtaa asuntoon uudet ikkunat.
Suunnittelen puutarhaan menoa. Pitäisi kaivaa muutama kuoppa ja käydä puutarhalla tilaamassa hedelmäpuita.
No ehkä keitän ensin lisää kahvia.
t eläkeläinen etelässä
Juon aamukahvia, hihittelen eiliselle saunareissulle: eestiläisiä metsureita käymässä pihapiirissä vuokralla. Lämmittivät eilen yhteisen saunan, kertoivat minulle milloin voin mennä... tulos: sauna kuuma, padassa vesi kylmä... no sujuihan se noinkin...
En tiedä heidän tapojaan, menivät varmaan suihkuun löylyn jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Istun vessassa paskalla ja tuijotan puhelinta.
Sama mutta mökillä huussissa ja on niin saatanan kylmä.
Juon kahvia, mietin että pääsisi taas veden äärelle. Meri on vaan niin kaunis.
Vieläkö eipii on saaristossa rantasaunalla tsiikamassa merta?
Istun kerrostalokaksiossani sängyllä katselemassa kadulle. Pohdin pitäisikö irtisanoutua kun olen koeajalla ja työni on liian raskasta, mutta toisaalta kannattaisi ensin hankkia toinen työpaikka. Nenänpäässäni on tajuttoman kipeä hormonifinni ja olen juuri tullut suihkusta.
Juon kiireettömästi aamukahvia, suunnittelen lähtöä tkauppaan, rkauppaan ja kirpparille...
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö eipii on saaristossa rantasaunalla tsiikamassa merta?
eipi... sain päivän naurut
ja vielä se mielikuva, et vuosia siellä tsiikailee...
Laine loiskuu rantaan, varpaat uppoo santaan. Aamu-uinti kivaa on, se on harrastus verraton.
Mökillä, katson aamu tv ja juon kahvia. Mulla on lokakuussa kesäloma.
Asun saaristossa ja täällä on hieno ilma. Lähden kouran kans kävelylle, vaikka aamulla olikin näkynyt metsästäjien kamerassa susi.
En muista, mitä tein kolme vuotta sitten 14.5. Pitääkö olla huolissaan?
Istun vessassa paskalla ja tuijotan puhelinta.