Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
makaan vielä sängyssä ja harkitsen nousemista. eilen töissä kellon ympäri ja kolottaa, mutta sainpahan nukkua. parin tunnin päästä alkaa taas vuoro. hellettäkin pukkaa.
Teen aivan samaa kuin Sinäkin, paitsi meren sijasta katselen järveä ja välillä läppäriänikin.
Istun toimistossa lounastauolla. Lomat on lusittu jo. Kohta taas ns sorvin ääreen.
Kuuntelen musiikin sijaan nauhoitettua vesisadetta sängylläni pimeässä
ja kuvittelen, että on sadepäivä, vaikka ulkona onkin mitä aurinkoisin päivä.
notkun vauvapalstalla arvostelemassa muita, ja myös pahoitan mieltäni muiden puolesta ja vaadin sensuroitavaksi kaikkea, mikä ei sovi minun maailmankatsomukseen. ps. äänestän vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Istun toimistossa lounastauolla. Lomat on lusittu jo. Kohta taas ns sorvin ääreen.
Minä vielä odottelen loman loppumista, ja sitä, että pääsisin taas sorvin ääreen. Siis ihan oikean sorvin. Manuaali tai CNC, ihan sama, rautaa vuolemaan kuitenkin.
Vieläkö kukaan istuu rantasaunalla?
Istun kotona työpöydän ääressä ja odotan, että tietokone käynnistyy. Juon kahvia ja selaan somea. Väsyttää.
Tänään onneksi etätyöpäivä klo 8-16, keskellä päivää puolen tunnin tauko. Pidän etäpäivistä sikäli, että voin katsoa, että kaksi koululaista oikeasti nousee ylös sängystä ajoissa ja lounastauolla ehdin jo monesti tehdä ruokaa, joka on valmista kun tulevat koulusta. Huono puoli on se, että työnantaja on vähentänyt etäpäivien määrän yhteen päivään viikossa (minulla usein perjantai).
Istun tässä koneella ja vietän 1/4 viikkoa kesälomastani. Eli onnellinen ja levollinen olen. Reissuun maanantaina pariksi viikoksi ja sitten on vielä yksi vko lomaa olla ihan vaan kotosalla. Elämä on:)
Istun yhä edelleen mökilläni järven rannalla ja katselen välillä järvelle ja sitten taas näpyttelen näitä kommenttejani. Spa-osasto on tässä samassa mökissä, mutta siellä istun vain joskus iltaisin luomassa löylyä.
Makaan sogvalla ja odotan että kaupasta saisi kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
---sohvalla!
Istun torilla kahvilla ja postasin hienon tissikuvan someen ja lueskelen ehdotuksia. Lähtisinkö ehkä purjehtimaan?
Kävin eilen rantasaunassa ja terassilta ihailin järveä, koivuja sun muita puita ja vanhaa aittaa. Nyt sängyssä vielä ja laraan kännykkää.
Istun aamukahvilla ja mietin uskaltaisinko tehdä raskaustestin. En tiedä kumpi tulos jännittää enemmän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---sohvalla!
Kuin myös.
Röhnötän sängyssäni puoli-istuvassa asennossa läppäri sylissä suu auki. Kesäflunssa, nenä tukossa, joka paikkaan sattuu.