Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Kiikaroin "rantasaunojaa" itseäni kosketellen.
Olen espanjassa istumassa vessanpytyllä.
Istun rantakalliolla,juon lonkeroa ja mietin,mihin mahtaisi köyhä asunnoton päästä ensi yöksi..
Istun Saimaan rannalla rantasaunalla ja katson järveä ja odotan aamusaunan lämpenemistä. Kylmä oluttölkki on terassin kaiteella josta siemailen.
Kuuntelen loistavaa musiikkia radiosta, siemailen aamukahvia. Eilen oli leppeät löylyt pihasaunassa.
Päivemmällä haetaan pizzat, leppoisa lepopäivä ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun... ei kolise tosin kaipuun kaljakori
Tulin just hotellin aamiaiselta ja loikoilen sängyllä.
Makoilen sohvalla ja kuuntelen teinien heräilyä yläkerrassa. Pesukone pyörii, suunnittelen aamupalaa ja kahvinkeittoa.
Selaan av:ta. Luulen kyllä että te muutkin oikeasti teette sitä.
Tuijotan ahdistuneena kattoon. En tiedä mitä tänään teen. Ei ole rahaa yhtään. Aikaa on koko päivä. Joka päiväkin samanlainen. Kello kohta jo 11. Viidestä lähtien olen tuskaillut että ei mitään järkeä tässä elämässä.
Istun makuupussissa veneen ruumassa palstailemassa. Mun mies kalastaa. Tuolla on oikeesti pirun kylmä. Voisin tietty sokerikuorruttaa tän näin:
Luksus jahdilla hemmoteltavana untuvissa.
Olen kuin kalastajanvaimo.
Totuus on karumpi!
Istun kuppasella saarella ja tuijotan paskasta merta.
Nautiskelen aamukahvia kynttilän valossa Italiankodin olohuoneessa. Linnut sirkuttaa ikkunan takana ja päivä valkenee nopeasti. Kohta on taas lähes 12 tuntia valoa!
Ihminen luulee tuijottavansa merta vaikka näpyttelee puhelinta.
Minä siemailen aamukahvia Gardajärvellä.
Mietin sängyssä krapulaisena joko jaksaisi keittää kahvia, tehdä aamupalaa vai joisiko pari kaljaa ja jatkaisi unia.
Rauhaisa lauantaiaamu. Kaffella. Radio soittaa mukavaa musiikkia, ylimääräisiä uutislähetyksiä.
Sota. Miksei lopu??? Lähi-idässä, Ukrainassa???
Rauhaa kaikille
Vierailija kirjoitti:
Selaan av:ta. Luulen kyllä että te muutkin oikeasti teette sitä.
Kyllä vaan.
Välttelen töitä lukemalla Vauva-palstaa. Ihan kotona olohuoneessani, jossa sijaitsee työpöytäni. Ulkona tuulee kovasti.
Toi on ollu jo 3,5v