Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1171)
Selaan kännykkää ja lähden kohta kantamaan rantasaunaan puita ja vettä.
Makaan mökin sohvalla, sulattelen ruokaa.
Lämmitän saunaa ja odotellessa selaan nettiä.
Tykkään ottaa ilmakylpyjä intiimialueilleni, joten olen lepotuolissani terassilla, ilman pikkareita, jalat mahdollisimman auki levitettyinä. Olemme mökillä, vain mieheni ja minä; häntä nämä minun ilmakylpyjäni eivät häiritse.
Istun paskahuussissa kananmuna kädessä ja katselen, kun naapuri pyllistelee pallogrillillään.
Itken sohvalla. Hyvin hankala tilanne päällä nepsylapsen kanssa enkä enää tiedä mitä tehdä.
Tästä on juhannustunnelma hyvin kaukana.
Makaan sängyllä ja odotan koiran kanssa koska lähdetään viemään miestä Alkossa käymään.
Melko leuhka aloitus. Odotitko oikein että täällä muut itkisivät kuinka hienoa sulla on? Samoin tuo tornitalotyyppi alussa. Varmaan on tornitalo ja rahaa tilillä kymmeniä tonneja, hieno elämää vaan sulle. Toivottavasti opit myös mitä on köyhyys.
Selaan tätä palstaa ja mies murisee minun muffinsiin parasta aikaa...
Selaan AV-palstaa ja kuuntelen kuivausrummun meteliä.
Täyteen lastatussa autossa mäkkärin parkkipaikalla. Lähtö vähän venyi, joten napataan matkaevästä mukaan ettei iske kenellekään nälkäkiukku ennen mökille pääsyä.
onko ap,n vasemmisto vihreä jäsen kirja voimassa ensi kesänä igor voi lieotella varpaitaan sinun ex laiturilla
Istun keittiön pöydän ääressä koneella, samalla viesteilen luurilla. Heräsin vasta 10:30 kauheaan päänsärkyyn, ei muuta ku särkylääke ja aamupalaa naamaan. Lakkasin kynnet ja lähden tutun kanssa terassille parin tunnin päästä. Hyvä sää, hyvä mieli, olut auki jo :) Mukavaa Jussia kaikille !
Istutaan lapsen kanssa jumalattoman kuumassa autossa odottamassa kun mies vähän shoppailee. Tästä se juhannus lähtee...
Mä oon jo vastannut pariin otteeseen ja nyt oon autossa koiran kanssa, kun toiset ovat kaupassa ostamassa juhlavaa ruokaa.
Tässä autossa on aika sopivan lämmintä, joten hyvin pyyhkii toisia odotellessa.
Se on Ihana tunne, kun muutaman päivän jälkeen infuusiosta jaksaa olla hereillä ja hengittää kunnolla.
Sain suonensisäisen rautahoidon pari päivää sitten joten täällä odottelen että piristyisin.