Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaan saunamökissä ja kuuntelen järven ääniä.
Saunamökit on parasta, kaikki luonnon äänet kuuluu sisälle.
Ja kaikki sisä-äänet kuuluu ulos.
Munani on jäykistyneenä vaimon fitussa ja kohta sitten löysää siementä vakoon.
Vierailija kirjoitti:
No ootpa sinä ihmeellinen sänkysankari, kun kännykkä kädessä olet vaimon kanssa sängyssä ja vielä kommentoit vauvapalstslle samalla kun panet. Onneksi minun mies ei ole noin typerä.
Istun järvenrannalla ja seuraan kun mustarastas tepastelee nurmikolla.
Nukkumaan menossa koira kainalossa 🐶
Haluaisin olla kuten ap. Saaristo ja rantasauna <3
Istun sohvalla ja syön kirsikkatomaatteja.
istun nojatuolissa ja mietin söisinkö tänään aamiaisen vai skippaisinko - ei ole yhtään nälkä.
Istun ulkohuussissa ripuloimassa. Hyvin alkaa tämän juhannuksen vietto!
Usko tai älä, mutta minä istun sisäveden saaressa ja kirjoittelen vauvapalstalle älyvapaita vastauksiani. Ihan vaan itsekseni näin juhannusaattona. Järvi on lähes peilityyni ja lämpöä on jo 17 astetta. Jänskättää vaan ihan älyttömästi, että saako illalla poltella notskia alkoholin vaikutuksen alaisena. Tuntuu näet siltä, että metsäpalovaroitus julistetaan tännekin ennen iltaa.
Aamukahvia juon. Kuuntelen sepelkyyhkyjen kujerrusta. On rauhallista.
Istun alasti laiturilla ja juon espressoa.
Makoilen sängyssä, mietin että pitää imuruida ennen kun on kovin kuuma, sillä ajattelin käydä leikaamassa äidin nurmikkopläntin ennen kun se helle iskee.
Juhannus tulee olemaan rauhallinen ja yksinäinen, ainakin toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ootpa sinä ihmeellinen sänkysankari, kun kännykkä kädessä olet vaimon kanssa sängyssä ja vielä kommentoit vauvapalstslle samalla kun panet. Onneksi minun mies ei ole noin typerä.
Ei ole olemassa mitään syytä, miksi kännykästä pitäisi luopua hetkeksikään.
Katselen kahden linnun parittelua samalla kun palstailen. Oon mä pervo.
Istun saaristossa rantasaunan takana olevassa penkissä ja palstailun lomassa katselen maisemia järvelle päin.
Pötköttelen kamarissa, on hämärää kun jätin verhot kiinni. Ikkuna on auki kuitenkin, niin kuuluu jotain lintujen ääniä. Muuten on täydellisen hiljaista. Koira yrittää nukkua, mutta korvat heiluu kuitenkin.
Otsikosta tulee mieleen se yksi takavuosien TV-mainos, jossa nainen istui hiekassa meren rannalla, selin mereen ja näpräsi kännykkäänsä.
Jos voi istua meren rannalla, kannattaa nauttia maisemasta ja tunnelmasta ja jättää älylaitteet pois