Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?

Vierailija
14.05.2021 |

?

Kommentit (1171)

Vierailija
561/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just sisältä pihakeinuun, kun mökin sisällä ei netti toimi. Tässä oon hyttysten syötävänä ja nautin tässä luonnon antimista samalla ja onhan tässä järvikin vieressä. Kivoja lintujen ääniä kuuluu.

Vierailija
562/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istahdin koiran kanssa tähän penkille ja katselen lehmiä laitumella.

Silittelen koiran turkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun järvenrannassa mökillämme. Tyyni järvi, aurinko paistaa ja lokit välillä kiljuu. Muuten hiljaista.

Vierailija
564/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietenkin koneella, kun sinulle vastaan ;)

Mutta joo, olen kotona ja siemailen kotiviiniä kera Jim Jaffaleivoskeksien. Ihana juhannus tulossa ja siitä nautitaan. Aikuiset lapset tulee huomenna kyläilemaan, grillaillaan, saunotaan ja paljuillaan, vietetään aikaa yhdessä ja valvotaan yöttömässä yössä. Asutaan sen verran pohjoisessa, että yö on yötön..

Vierailija
565/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun terassilla, katselen järvelle kauempana kulkevalle laivareitille ja muistelen kuinka aikoinaan jo juhannuksen aatonaattona veneitä meni ohi katkeamattomana virtana kohti laivarantaa ja kokkojuhlia. Tänään olen nähnyt vain pari pientä venettä ja neljä isompaa venettä, joista niistäkin yksi oli poliisin. Voisin kuvitella ihmisten taloudellisen tilanteen ja polttoaineiden hintojen vaikuttavan asiaan, mutta enpä olisi uskonut todistavani sitä näin konkreettisesti.

Vierailija
566/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ettei ehkä ens vuonna juhannusta tule.Sen verran hankala tilanne maailmalla.

Vierailija
567/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan juhannusreissu kamoja

Vierailija
568/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti hakea pussisäkki, kun ei tässä pihakeinussa muuten pystyisi olla. Hyttyset kun söivät nilkkani ja nyt oon pihakeinussa pussisäkissä. Perkele kun noita hyttysiä on paljon.

Vähän aikaa sitten kun käytin koiraa kusella niin kunnonkokoinen sammakko hyppäsi nilkkani päälle. Siinä sitten säikähdin sammakkoa ja koiruus minua 🐸 😂

Vierailija
569/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä pöhköjä kommenttipalstoja... säälttävää puuhaa.

Vierailija
570/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin sisäjärven laiturilla, pyyhe ympärillä. Menen kohta panemaan tuota sukulaistyttöä, joka vilautteli aiemmin ja näytti kaikki sulonsa saunassa. Herranen aika mitkä muodot ja iho.

Vierailija
571/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin sisäjärven laiturilla, pyyhe ympärillä. Menen kohta panemaan tuota sukulaistyttöä, joka vilautteli aiemmin ja näytti kaikki sulonsa saunassa. Herranen aika mitkä muodot ja iho.

Ja jos tämä kaikki olisi totta, tuskin roikkuisit siinä vaiheessa missään palstalla raportoimassa asiaa.

Vierailija
572/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään istun taas p*skalla 🤗

Vierailija
573/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla ja olen iloinen etten ole nyt meren rannalla. Takana kammottava työrupeama ja nyt haluan vain olla. Ehkä menen mökille vasta lauantaina. Huomenna vielä levätään.

Vierailija
574/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tämä kaikki olisi totta, tuskin roikkuisit siinä vaiheessa missään palstalla raportoimassa asiaa.

Istuin.

Vierailija
575/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan juhannusta, löhöän sohvalla ja suunnittelen huomista. Ennen juhlintaan lähtöä aamukahvit ja aamupala kotona.

Vierailija
576/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäkoskella tuijotan sellin seinää !

Tätä aavistelimmekin.

Vierailija
577/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan saunamökissä ja kuuntelen järven ääniä.

Vierailija
578/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunasta näkyy järvi, sitä katselen. Hyttyset ketuttavat. Ei viitsi partsilla/terassilla istuskella. Eivät ole lasitettuja enkä rupea lasittamaan.

Huomenna ajellaan toisen järven rannalle ja mietin, onko siellä hellettä vai ei. Yhtenä juhannuksena tarvittiin lähinnä pilkkihaalarit, mutta riittääkö nyt hellemekko. En oikein luota hellemekkovarustautumiseen, joten varmaan pakkaan mukaan vielä villapaidan ja paksut farkut.

Vierailija
579/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotona tietokoneella ja selaan aaveetä. Kuuntelen taustalla ysäridancea.

Vierailija
580/1171 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan saunamökissä ja kuuntelen järven ääniä.

Saunamökit on parasta, kaikki luonnon äänet kuuluu sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi