Miksi tiuskit lapsillesi?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne kuuntelemaan millainen ääni lapsista lähtee, niin tiedät kyllä miksi..
Onko siitä mitään hyötyä, jos sama tilanne toistuu jatkuvasti?
Ap
Oletko ap ikinä ajatellut, että niin lapsia kuin aikuisiakin on monenlaisia? Kaikki eivät toimi kuten sinä, eivätkä kaikkien lapsetkaan ole samanlaisilla temperamenteilla varustettu. Tiuskimiselle voi olla parempia vaihtoehtoja, ja silti saattaa väsyneenä lipsahtaa esim. kun lapsi juoksee päättömänä pallon perään parkkipaikalle.
Ikävää käytöstä on muutakin kuin tiuskimista, näennäisen empaattinen ylenkatse noin aluksi.
En tiedä, mutta paha mieli niistä suuttumisista on jäänyt. Lapset on jo yli 3-kymppisiä, mutta jotenkin minua on jäänyt vaivaamaan tuo paskaäiti-fiilis.
Hyviä ihmisiä niistä on kuitenkin tullut äidistä huolimatta.
Lapsille on helppo tiuskia kun he eivät voi puolustautua. Tuskin nämä mammat pomoilleen menevät tiuskimaan.
taas naiset puolustelemassa omaa väkivaltaansa. turvakotiin ollaan kuitenkin menossa heti, kun mies pamauttaaa nyrkillä pöytään. oksettavaa valkopesua naisten väkivallalle, kuten aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne kuuntelemaan millainen ääni lapsista lähtee, niin tiedät kyllä miksi..
Onko siitä mitään hyötyä, jos sama tilanne toistuu jatkuvasti?
Ap
Kuka hyödystä on puhunut. Jopa äidillä on hermot jotka menevät joskus.. 2xadhd lapsi on siihen erittäin helppo ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille on helppo tiuskia kun he eivät voi puolustautua. Tuskin nämä mammat pomoilleen menevät tiuskimaan.
Tottakai menen jos siihen on aihetta ja mennytkin ja monelle muulle.
Koska olen huono äiti. Tunnen kyllä siitä syyllisyyttä ja pyydän anteeksi myöhemmin ja selvitämme asian ja koitan parantaan tapani. Joten älä ole huolissasi, näit meidän arjestamme vain pintaraapaisun.
Aivan ehdottomasti tiuskiminen on kielletty.Sitä ei saa olla.
Voi jestas teitä ihmis raunioita kun ette normaalia elämää kestä..
Mä en kans ymmärrä aikuisia, jotka tiuskii, saati huutaa muille. Mä opettelin parikymppisenä pois tuosta kun tajusin miten väärin se on muita kohtaan. Miksi puolisokaan haluaisi olla tiuskivan kanssa? Aikuinen, terve ihminen pystyy kyllä hillitsemään tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kans ymmärrä aikuisia, jotka tiuskii, saati huutaa muille. Mä opettelin parikymppisenä pois tuosta kun tajusin miten väärin se on muita kohtaan. Miksi puolisokaan haluaisi olla tiuskivan kanssa? Aikuinen, terve ihminen pystyy kyllä hillitsemään tunteensa.
Ilmeisesti moni taantuu kiukuttelevaksi lapseksi, kun lapsetkin kiukuttelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti moni taantuu kiukuttelevaksi lapseksi, kun lapsetkin kiukuttelevat.
se on väkivaltaa lapsia kohtaan, ei kiukuttelua
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että miltähän niistä lapsista tuntuu, kun ovat kuunnelleet koko elämänsä ajan vihaista äänensävyä ja tuskailua, kun se saa sivustaseuraajankin korvat punoittamaan ja ahdistavan olon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että miltähän niistä lapsista tuntuu, kun ovat kuunnelleet koko elämänsä ajan vihaista äänensävyä ja tuskailua, kun se saa sivustaseuraajankin korvat punoittamaan ja ahdistavan olon.
Ap
Missä pääset seuraamaan sivusta noin paljon? Oletko läsnä kuinka paljon heidän elämässään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä lapsille puhutaan paljon muutakin, kehutaan ja kannustetaan. Mä en ainakaan oo mikään vieraskorea ja kyllä toimin lapsien kanssa samoin missä tahansa kun kotona.
Kannattaisko sun lähteä hoitoalalle töihin, siellä voi sitten ihan todella nähdä mitä se on kun aikuiset tiuskii toinen toisilleen koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä pääset seuraamaan sivusta noin paljon? Oletko läsnä kuinka paljon heidän elämässään?
Naapurissa. Useita tunteja päivässä, säästä riippuen.
Voidaan taas miettiä, miten lapset eteläisessä Euroopassa kasvavat niinkin lämpimiksi ja mukaviksi persooniksi, kun vaikkapa Italiassa ja Espanjassa vähän värikkäämpi kommunikointi on maan tapa?
Toisaalta sellaiset vähän temperamenttisemmin itseään ilmaisevat myöskin ilmaisevat niitä positiivisiakin tunteita avoimemmin, joten homma pysyy balanssissa.