Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 27-vuotias, yötyötä tekevä yh voisi opiskella? Vinkkejä!

Vierailija
18.08.2006 |

Minulla on keksinkertainen yo-todistus ja hyvät lähihoitajan paperit. Teen yötyötä jaksoissa viisi yötä - viisi vapaata.



Koulumainen opiskelu ei innosta, vihaan koulunpenkillä istumista klo 8-16. Haluaisin kuitenkin jonkun ihan kunnon tutkinnon, jolle melko varmasti työllistyisi ja josta saisi vielä kivasti palkkaa.



Ideoita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläkin aloissa on eroja.

Vierailija
2/3 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota yliopistoa olenkin ajatellut. Tykkään kuitenkin lukemisesta ja vaikeidenkin juttujen pohtimisesta. Mikäs ala siellä olisi hyvä?



-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selailla nettisivuja, ja esim. mol piste fi antaa linkkejä erilaisiin koulutusportaaleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän