Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa ompeluvinkkejä! Tilasin paljon kangasta... =)

Vierailija
18.08.2006 |

kangastukusta tilasin ihania trikoita... laura ashleyn kukkatrikoota, aniliininpunaista raidallista trikoota sekä vaaleanlilaa trikoota..

nyt mietin mitä kaikkea noista tekisi! =) pienelle 1v10kk ikäiselle tytölle jotain...mahd helppoa!

vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on kauniit kankaat niin ihan suorat mallit näyttää kivoilta.



Hae kirjastosta joku kaavalehti, niin saat hyvän malisia vaatteita.



Osta kaksoisneula että saat kauniit käänteet. Ja säädä ompelukoneen paininjalan puristus mahdollisimman pieneksi kun ompelet käänteitä.

Vierailija
2/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kiinnittänyt asiaan huomiota...



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme