Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenenkään muun 11kk vauvalla vasta 2 hammasta?!?!
18.08.2006 |
Vähän jo pelottaa että onko kaikki ok... Esikolla oli tässä vaiheessa 12 hammasta ja tällä tokalla siis vain kaksi :( Pitäisikö huolestua?
Kommentit (3)
Mutta silti toivoisin, että hampaat nyt pian puhkeaisivat.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai 1v4kk sai jotain takahampaita 1-2, joista näkyy vähän kruununpäätä, mutta näistä etuhampaista oli vain kaksi alahammasta viime viikkoon asti, sitten tuli kaksi ylähammasta kerralla.
Ja mäkin kyllä kyselin tätä samaa kun hän oli 1v3kk eikä näkynyt muuta kun noi kaksi! :)
Alue: Aihe vapaa
meidän typykällä on vasta 2 hammasta edessä alhaalla ja ikää 11kk+1 viikko. Eipä ole kiire hampailla, kun imetän vielä=)