Haluaako kaikki miehet reilusti nuoremman naisen?
Olen alkanut jo luovuttaa deittimarkkinoilla, kun ikäiseni (40+) parikymppisistä tykkäävät ukot tuntuu olevan enemmistöä.
Kommentit (122)
En halua, mutta valitettavan harvoin ikäisteni naisten kanssa mätsää nämä kiinnostuksenkohteet. Tuntuu kuin kaikki ikäiseni naiset olisivat täysin mummoutuneet.
Sinänsähän kyse ei ole iästä. Jos käyttää vaikka tinderiä, niin sehän on matematiikkaa. 4-kymppisistä naisista 20% on seksuaalisisesti viehättäviä ja 2-kymppisistä jotain 80%. Vaikka 2-kymppisistä harva haluaa 4-kymppistä miestä, niin silti kannattaa laittaa 20-40 hakukriteeriksi, koska mieleisiä osumia tulee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
mitä aloittaja tarjoaa yhdellekään miehelle? se reikä ei kuule riitä
Mitä sinä tarjoat, muuta kuin nahkalötkön? Elatusta naisellesi, mestari kokin, kätevän monitoimimiehen, supersankarin vai mitä? Mitä se on mitä sinä tuot suhteeseen, paitsi persoonasi joka on luokiteltu häiriöksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin hukassa käsitys mihin rahkeet riittää. 45v menestynyt ja komea mies saa samanikäisiltä naisilta tykkäyksiä. Putkimies ja vatsakas voisi kiinnostua mutta tämä on näkymätön.
Moni mies saisi kyllä naisen, jos viitsisi nähdä vähän vaivaa. Ei putkimiehissä mitään vikaa ole. Ulkomaalaiset miehet saa naisen usein puhumalla, mutta suomalaiset miehet ei näe sitä vaivaa. Se miten puhut naiselle vaikuttaa tosi paljon.
Itse tykkään myös miehestä, joka huomioi minua esim. hieroo, auttaa kotitöissä edes vähän, kehuu minua kauniiksi, keittää minulle vaikka aamulla kahvia, kuuntelee jos minulla on jotain sydämellä. Siis jos ollaan parisuhteessa.
Suomalaiset miehet ei osaa oikein pelata naisten kanssa.
"Mies auttaa kotitöissä". Tätä ilmaisua ei näköjään saada kitkettyä millään.
se ei ole ilmaisu.
se on naisten diktatuuria jokaisessa taloudessa. koskee jokaista naista
Mieheni on pelannut joukkuepeliä koko ikänsä.
Meillä on 4 lasta ja jokaisella on 2 kummia miehen ystävistä.
Asumme kantakaupungissa, meillä on aina ollut vieraita kotona. Ohimennen poikettiin jne.
Hyvin monet sinkuista ovat hyvin tietoisia omasta ulkonäöstään. Ovat samaa ikäryhmää, tai minäkin olen.
Nämä sinkkumiehet, ovat kaikki eronneet 2 krt, lapsia väh 3 eri naisen kanssa ja tinderissä etsitään n 15 vuotiaita.
Moni uskollisesti käy kummilapsensa synttäreillä ja tuodaan näytille tyttöystävä nro zx.
Vierailija kirjoitti:
Asumme kantakaupungissa, meillä on aina ollut vieraita kotona. Ohimennen poikettiin jne.Hyvin monet sinkuista ovat hyvin tietoisia omasta ulkonäöstään. Ovat samaa ikäryhmää, tai minäkin olen.
Nämä sinkkumiehet, ovat kaikki eronneet 2 krt, lapsia väh 3 eri naisen kanssa ja tinderissä etsitään n 15 vuotiaita.
Moni uskollisesti käy kummilapsensa synttäreillä ja tuodaan näytille tyttöystävä nro zx.
Tinderin ikäraja on 18. Keksi parempi satu, Hermiina
Vierailija kirjoitti:
Asumme kantakaupungissa, meillä on aina ollut vieraita kotona. Ohimennen poikettiin jne.Hyvin monet sinkuista ovat hyvin tietoisia omasta ulkonäöstään. Ovat samaa ikäryhmää, tai minäkin olen.
todella uskottavaa. mistä sun miesten vihaamisesi kumpuaa?
Tietääkseni moni 40+ nainen on jonkun miehen rakastajatar.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsähän kyse ei ole iästä. Jos käyttää vaikka tinderiä, niin sehän on matematiikkaa. 4-kymppisistä naisista 20% on seksuaalisisesti viehättäviä ja 2-kymppisistä jotain 80%. Vaikka 2-kymppisistä harva haluaa 4-kymppistä miestä, niin silti kannattaa laittaa 20-40 hakukriteeriksi, koska mieleisiä osumia tulee enemmän.
Hakukriteerisi 20-40 karsii monta naista, koska liian nuorista kiinnostunut mies ei kiinnosta.
Ei. Ystävieni miesten iät:
Nainen 34,mies 31
Nainen 36,mies 39
Nainen 25,mies 24
Nainen 41,mies 40
jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakukriteerisi 20-40 karsii monta naista, koska liian nuorista kiinnostunut mies ei kiinnosta.
Voi kyynel. Epävarmuutesi on liikuttavaa.
-eri
Harvoin olen ollut treffipalstoilla. Silloinkin vain pienen hetken. On miehiä, jotka hakee ikäisiään. On miehiä, jotka hakee nuorempia. Minua ei kiinnosta edes 40-50v ukot, jotka hakee parikymppisiä. Minua ei myöskään kiinnosta alkaa palvelemaan miestä. Pyykkää, kokkaa, hoitaa hänen kakaroita tms. Minua ei myöskään kiinnosta vain seksi suhteet. Haluan myös miehen, jolla ei ole eläimiä. Miehen, joka juo todella harvoin tai ei ollenkaan. Minun kriteerit karsii jo paljon ei sopivia pois. En tarvitse miestä elättämään itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat vain puumailemaan. Nelikymppiset ovat suosittuja nuorten miesten keskuudessa, koska niiltä saa paljon helpommin pesää kuin oman ikäisiltä.
Tuossa iässä se yksi asia kiinnostaa naisia ja paljon.
Joo. Kiinnostaa treeni ja itsensä pitäminen kuosissa entistä enemmän. Ei huvita olla mikään läski ja liikuntakyvytön vanhus sitten myöhemmin.
Näytän paremmalta kuin 20 vuotta sitten, enkä tosiaankaan "sen yhden asian takia".
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Haluaisin vain naisen jonka kanssa olisi hyvä olla. Tasavertaisen kumppanin ja ystävän johon voisi luottaa tilanteessa kuin tilanteessa. Ihmisen jonka kanssa voisi puhua kaikesta ja olla oma itsensä. Iällä ei ole niin väliä. Toivoisin vaan löytäväni elämäni aikana vielä sen yhden ihmisen joka merkitsisi minulle - ja minä hänelle, enemmän kuin mitkään maalliset asiat ja kriteerit.
Toisaalta, olen jo kohdannut elämän realiteetit ja ymmärrän sen mahdollisuuden olevan jotain lottovoiton ja salamaniskun väliltä. Niitä sattuu joka vuosi usealle ihmiselle, mutta monet elävät koko elämänsä kokematta kumpaakaan.Kuulostaa ihanalta näin naisen näkökulmasta.
Kuulostaa ihanalta, mutta jostain syystä ei IRL-kiinnostusta, vaikka palstan mukaan juuri nuo miehen kaikkein halutuimmat ja arvostetuimmat ominaisuudet.
Suurin osa haluaa, mutta on eri asia onnistuuko siinä. Yleensä ei onnistu.
Kyllähän se totuus on, että viimeistään 40 vuoden ikäisenä nainen ei enää ole nainen vaan PERKELE.
Eikä se tosiasia miksikään muutu, aivan sama miten paljon joku pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 20-vuotiaat miehet haluavat nuoremman naisen. Nelikymppiset naiset ovat haluttuja 16-20 sekä +50-vuotiaiden miesten keskuudessa.
Vai että 16v pojannaskali tahtoo nelikymppinen naisen. Päivän naurut.
Mulla on neljä alle 20v poikaa, tukehtuisin tie mihin, jos nuo toisivat näytille 40v naisen. Olen poikien äiti, 38v.
Vierailija kirjoitti:
En halua, mutta valitettavan harvoin ikäisteni naisten kanssa mätsää nämä kiinnostuksenkohteet. Tuntuu kuin kaikki ikäiseni naiset olisivat täysin mummoutuneet.
Sama, ikä ei ole itselle mikään kriteeri. Mutta itsensä kunnossa pitäneelle, varakkaalle ja fiksulle miehelle ei mummoutumista (fyysisesti ja henkisesti) lähestyvä nainen sytytä. Omat kriteerit oleuksellisesti täyttävä kumppani olisi vaikka Baba L. mutta omassa ikäryhmässä tuollainen on harvinaisuus.
m. 57
Ranskan presidentin Emmanuel Macronin vaimo on häntä 25 vuotta vanhempi.