Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kaikki miehet reilusti nuoremman naisen?

Vierailija
14.05.2021 |

Olen alkanut jo luovuttaa deittimarkkinoilla, kun ikäiseni (40+) parikymppisistä tykkäävät ukot tuntuu olevan enemmistöä.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen aina yli 30 vuotiaita naisia, vaikka saattavat jo työnnellä lastenvaunuja.

Unelmissani he pyllistävät vähäpukeisina 😍

-Mies 24v

Vierailija
22/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseni mies oli kiinnostuneempi 19-vuotiaasta tyttärestäni kuin minusta

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

No siitä sitte vaa kolmen kimppaan!;)

Vierailija
24/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Miten tämä siis ilmeni?

Vierailija
25/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät kaksi poikaystävää on ollut mua nuorempia. Muutama nuorempi jannu myös ihastunut.

Tosin kaikki on veikannut iäkseni 17-23 😳 alan olemaan huolissaan mieskunnasta.

N33

Vierailija
26/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen miestäni vähän vanhempi. Hyvin näyttää tuossa vieressä viihtyvän.

Vierailija
27/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua. Haluaisin vain naisen jonka kanssa olisi hyvä olla. Tasavertaisen kumppanin ja ystävän johon voisi luottaa tilanteessa kuin tilanteessa. Ihmisen jonka kanssa voisi puhua kaikesta ja olla oma itsensä. Iällä ei ole niin väliä. Toivoisin vaan löytäväni elämäni aikana vielä sen yhden ihmisen joka merkitsisi minulle - ja minä hänelle, enemmän kuin mitkään maalliset asiat ja kriteerit.

Toisaalta, olen jo kohdannut elämän realiteetit ja ymmärrän sen mahdollisuuden olevan jotain lottovoiton ja salamaniskun väliltä. Niitä sattuu joka vuosi usealle ihmiselle, mutta monet elävät koko elämänsä kokematta kumpaakaan.

Ihanasti ajateltu 😍. N45

Vierailija
28/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat toki hakevat nuorempaa, mutta kyllähän sinunkin siten on yhä mahdollista pariutua 50- ja 60-kymppisten tasoistesi miesten kanssa. Tai alemman tason samanikäisten tai jopa nuorempien kanssa, jos esim mielenterveysongelmat, käytöshäiriöt tms eivät ole este.

Vierailija
29/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten kasvavassa määrin kyllä. Mutta ei tuo ole järin realistista enemmistölle. Laatumiesten enemmistö taas ei vilkaisekaan ikäisiään kypsemmässä iässä.

Vierailija
30/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten kasvavassa määrin kyllä. Mutta ei tuo ole järin realistista enemmistölle. Laatumiesten enemmistö taas ei vilkaisekaan ikäisiään kypsemmässä iässä.

Se ei kerro laadusta jos ei kestä ikäistään ihmistä vaan henkisesti hieman vajaaksi jäämisestä. Ihan näin naisena sanon jonka miehet on olleet 1-2 sukupolvea vanhempia. Eivät todellakaan ole laadukkaita vaan henkisesti ikäluokkaansa vuosikymmeniä jäljessä. Valitettavasti nuorempi nainen erehtyy aluksi tätä luulemaan leikkimielisyydeksi ja nuorekkuudeksi, kunnes tajuaa, että mies on pysyvästi jämähtänyt teini-ikään.

Vierailija
31/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on ja johtuu ihan sisäänrakennetusta evoluutiobiologiasta. Kypsempi nainen ei ole seksuaalisesti yhtä houkutteleva eikä välttämättä edes lisääntymiskykyinen, joten mies, jolla on valinnanvaraa pariutumismarkkinoilla, ei ikänaista lähtökohtaisesti valitse. Toki poikkeuksiakin on miehissä ja naisissa, mutta yleensä näin.

Vierailija
32/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on niin hukassa käsitys mihin rahkeet riittää. 45v menestynyt ja komea mies saa samanikäisiltä naisilta tykkäyksiä. Putkimies ja vatsakas voisi kiinnostua mutta tämä on näkymätön.

Moni mies saisi kyllä naisen, jos viitsisi nähdä vähän vaivaa. Ei putkimiehissä mitään vikaa ole. Ulkomaalaiset miehet saa naisen usein puhumalla, mutta suomalaiset miehet ei näe sitä vaivaa. Se miten puhut naiselle vaikuttaa tosi paljon.

Itse tykkään myös miehestä, joka huomioi minua esim. hieroo, auttaa kotitöissä edes vähän, kehuu minua kauniiksi, keittää minulle vaikka aamulla kahvia, kuuntelee jos minulla on jotain sydämellä. Siis jos ollaan parisuhteessa.

Suomalaiset miehet ei osaa oikein pelata naisten kanssa.

"Mies auttaa kotitöissä". Tätä ilmaisua ei näköjään saada kitkettyä millään.

Vierailija
33/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta se on ja johtuu ihan sisäänrakennetusta evoluutiobiologiasta. Kypsempi nainen ei ole seksuaalisesti yhtä houkutteleva eikä välttämättä edes lisääntymiskykyinen, joten mies, jolla on valinnanvaraa pariutumismarkkinoilla, ei ikänaista lähtökohtaisesti valitse. Toki poikkeuksiakin on miehissä ja naisissa, mutta yleensä näin.

biologia ihan perseestä koska miehet ei edes halua mitään lapsia

Vierailija
34/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa. NExt

Vierailija
35/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mukaan enemmän kuin kaikki miehet haluavat.

Vierailija
36/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan samanikäisen. Mun mies on 30 Ite oon 29

Vierailija
37/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kerro laadusta jos ei kestä ikäistään ihmistä vaan henkisesti hieman vajaaksi jäämisestä. Ihan näin naisena sanon jonka miehet on olleet 1-2 sukupolvea vanhempia. Eivät todellakaan ole laadukkaita vaan henkisesti ikäluokkaansa vuosikymmeniä jäljessä. Valitettavasti nuorempi nainen erehtyy aluksi tätä luulemaan leikkimielisyydeksi ja nuorekkuudeksi, kunnes tajuaa, että mies on pysyvästi jämähtänyt teini-ikään.

Tämä nyt kuulostaa hiukan ikänaisen papatukselta. Myönnän toki että 20- ja 30-vuotiaat keskimäärin eroavat henkisesti toisistaan, joskaan ei nyt niin hirveästi. Toisaalta fiksut ja "kypsät" ovat tuota jo nuorina ja osa ei koskaan. Mummoutuminen kuitenkin ehkä tuo kaikille lopulta hieman nöyryyttä ison elämänpelin edessä.

Ja toisaalta henkisesti laadukkaat miehet eivät kuitenkaan oikein voi löytää vertaistaan, niin silloin lienee järkevintäkin keskittyä muihin ominaisuuksiin naisissa.

Vierailija
38/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. - Haluan naisen, jonka kanssa olemme suunnilleen saman ikäiset.  Mutta toki ikä on vain viite arvo siiä, että meillä saattaisi olla jotain yhteistä; eli aivan yhtä hyvin minulla voi olla paljon enemmän yhteistä jonkun itseäni 10 vuotta nuoremman kuin 10 vuotta vanhemman kanssa kuin jonkun lähes samanikäisen kanssa. Mutta jos kumppaniehdokas on minua (40 vuotiasta miesä) huomattavasti nuorempi (yli 10 vuotta) niin kysyn itseltäni, että mahdanko oikeasi uskoa, että meillä kummallakin on hyvä ja vakuuttunu olo toisisitamme; enä jos ikäero olisikin toisinpäin; minä 40 vuotias ja kumppanini noin 50 vuotias. - Saattaisihan sekin toimia mutta saisin luultavammin luopua haaveistani saada biologisia lapsia mutta sekään ei välttämättä lopula nousisi kynnskysymykseksi.    

Vierailija
39/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos median luomaa ihannenaisen kuvaa on uskominen, niin miehet kuolaavat 12-vuotiaan älyä viisikymppisen kropassa. Tosiasissa miehet tahtovat viisikymppisen naisen älyllä varustetun seksihurjastelijan 20 vuotiaan kropassa.

Vierailija
40/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän