Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kaikki miehet reilusti nuoremman naisen?

Vierailija
14.05.2021 |

Olen alkanut jo luovuttaa deittimarkkinoilla, kun ikäiseni (40+) parikymppisistä tykkäävät ukot tuntuu olevan enemmistöä.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Tunnen yhden pariskunnan, jonka mies on muutaman vuoden nuorempi kuin nainen. Ja tämä nainen on ruma kuin mikä.

Vierailija
2/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Eron jälkeen tinderöin. Lähestyn viittäkymppiä. Tapasin muutamia naisia. Päädyin yksiin vuoden itseääni vanhemman naisen kanssa. Valinnan syy: hänen kanssaan on hyvä olla. No, on totta, että fyysisestikin on minulle mieluisa. Mutta ennen kaikkea, sovitaan toisillemme. 

Kun ensitreffeillä on pari kertaa sellainen rauhallinen puhumaton hetki, joka ei mitenkään viittaa kiusalliseen hiljaisuuteen, tietää että tästä voisi tulla jotain. Ja tulikin. Kaksi vuotta oltu yhdessä, mun puolesta voidaan elellä yhdessä vaikka päiviemmä loppuun saakka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 20-vuotiaat miehet haluavat nuoremman naisen. Nelikymppiset naiset ovat haluttuja 16-20 sekä +50-vuotiaiden miesten keskuudessa.

Vierailija
4/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua.

Jo se että kysyt moista kertoo ettei älysi ole kovin korkea.

Vierailija
5/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä olen 40v ja mies täytti just 30v.

Vierailija
6/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vain puumailemaan. Nelikymppiset ovat suosittuja nuorten miesten keskuudessa, koska niiltä saa paljon helpommin pesää kuin oman ikäisiltä.

Vierailija
7/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi neljääkymppiä lähestyvänä sinkkuna halunnut miestä, joka haluaa kaksikymppisen naisen. Löysin itseäni muutaman vuoden nuoremman miehen, joka syttyi ja syttyy edelleen minusta. Pakko myöntää, että meinasin karkottaa hänet pois kipuilemalla ikäeroamme, mutta onneksi hän jaksoi nekin kipuilut kärsivällisesti.

Vierailija
8/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän välillä katsoa muitakin miehiä, kuin niitä, joita 99% naisista katsoo. Saatat yllättyä.

Vierailija
9/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja mies ystävä 14 v.nuorempi.Ikäistäni miestä en halua.Ollan saman ikäisten kanssa kuin eri planetalta.Mutta jokainen hankii oman rakastetun omalla maulla yli ikärajojen.Ei rakastuminen ole nuomeroista kiinni.

Vierailija
10/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Haluaisin vain naisen jonka kanssa olisi hyvä olla. Tasavertaisen kumppanin ja ystävän johon voisi luottaa tilanteessa kuin tilanteessa. Ihmisen jonka kanssa voisi puhua kaikesta ja olla oma itsensä. Iällä ei ole niin väliä. Toivoisin vaan löytäväni elämäni aikana vielä sen yhden ihmisen joka merkitsisi minulle - ja minä hänelle, enemmän kuin mitkään maalliset asiat ja kriteerit.

Toisaalta, olen jo kohdannut elämän realiteetit ja ymmärrän sen mahdollisuuden olevan jotain lottovoiton ja salamaniskun väliltä. Niitä sattuu joka vuosi usealle ihmiselle, mutta monet elävät koko elämänsä kokematta kumpaakaan.

Vierailija
11/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 44v ja deittisivuilla tai -sovelluksissa hakuikkunani 4-5 vuotta itseäni nuorempii sekä vanhempiin. Vaikea uskoa minun olevan tässäkään asiassa mitenkään harvinoinan poikkeusyksilö.

Vierailija
12/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua. Haluaisin vain naisen jonka kanssa olisi hyvä olla. Tasavertaisen kumppanin ja ystävän johon voisi luottaa tilanteessa kuin tilanteessa. Ihmisen jonka kanssa voisi puhua kaikesta ja olla oma itsensä. Iällä ei ole niin väliä. Toivoisin vaan löytäväni elämäni aikana vielä sen yhden ihmisen joka merkitsisi minulle - ja minä hänelle, enemmän kuin mitkään maalliset asiat ja kriteerit.

Toisaalta, olen jo kohdannut elämän realiteetit ja ymmärrän sen mahdollisuuden olevan jotain lottovoiton ja salamaniskun väliltä. Niitä sattuu joka vuosi usealle ihmiselle, mutta monet elävät koko elämänsä kokematta kumpaakaan.

Kuulostaa ihanalta näin naisen näkökulmasta.

Vierailija
13/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat vain puumailemaan. Nelikymppiset ovat suosittuja nuorten miesten keskuudessa, koska niiltä saa paljon helpommin pesää kuin oman ikäisiltä.

Tuossa iässä se yksi asia kiinnostaa naisia ja paljon.

Vierailija
14/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on niin hukassa käsitys mihin rahkeet riittää. 45v menestynyt ja komea mies saa samanikäisiltä naisilta tykkäyksiä. Putkimies ja vatsakas voisi kiinnostua mutta tämä on näkymätön.

Vierailija
15/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 15-10 vuotta nuorempaa M45

Vierailija
16/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeff Bezozkin (maailman rikkain mies) alkoi eronsa jälkeen omanikäisen, viisikymppisen naisen kanssa, niin voisin kuvitella että vastaavia mieltymyksiä voi löytyä taviksiltakin.

Toki ymmärrän, että keski-ikäisillä naisilla voi olla aika lytätty ja vetäytymisen haluinen olo, sillä Suomessa ikääntyneitä naisia ei arvosteta vaan päinvastoin lytätään minkä ehditään.

Sikamiesten maa.

Esim. Etelä-Euroopassa aikuinenkin nainen nähdään arvokkaana ja naisena, ei pelkästään pari-kolmekymppiset kuten Suomessa.

Vierailija
17/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hae. Olin Tinderissä omalla iälläni (40 plus) ja hyvin löytyi samanikäisiä ehdokkaita. Toki osa saattoi olla seksin perässä (ilmoitin hakevani parisuhdetta), mutta siltikin noista riitti vielä ihan oikeasti parisuhdetta hakeviksi samanikäisiksi miehiksi ihan riittävän paljon. Toki myös nuorempia ja vanhempia miehiä.

Löysin samanikäisen mieheni lopulta tosin toista kautta.

Vierailija
18/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on niin hukassa käsitys mihin rahkeet riittää. 45v menestynyt ja komea mies saa samanikäisiltä naisilta tykkäyksiä. Putkimies ja vatsakas voisi kiinnostua mutta tämä on näkymätön.

Moni mies saisi kyllä naisen, jos viitsisi nähdä vähän vaivaa. Ei putkimiehissä mitään vikaa ole. Ulkomaalaiset miehet saa naisen usein puhumalla, mutta suomalaiset miehet ei näe sitä vaivaa. Se miten puhut naiselle vaikuttaa tosi paljon.

Itse tykkään myös miehestä, joka huomioi minua esim. hieroo, auttaa kotitöissä edes vähän, kehuu minua kauniiksi, keittää minulle vaikka aamulla kahvia, kuuntelee jos minulla on jotain sydämellä. Siis jos ollaan parisuhteessa.

Suomalaiset miehet ei osaa oikein pelata naisten kanssa.

Vierailija
19/122 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa pääsee pitkälle puhetaidoilla ja huomioimalla naista, ulkomaalaiset miehet osaa sen homman.

Ja jos miehet ehdottaa jotain livenä niin nainen ei ota sitä tosissaan, jos mies on juonut alkoholia liikaa.

Vierailija
20/122 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi