Haluaako kaikki miehet reilusti nuoremman naisen?
Olen alkanut jo luovuttaa deittimarkkinoilla, kun ikäiseni (40+) parikymppisistä tykkäävät ukot tuntuu olevan enemmistöä.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Useimmat toki hakevat nuorempaa, mutta kyllähän sinunkin siten on yhä mahdollista pariutua 50- ja 60-kymppisten tasoistesi miesten kanssa. Tai alemman tason samanikäisten tai jopa nuorempien kanssa, jos esim mielenterveysongelmat, käytöshäiriöt tms eivät ole este.
Millainen voisi olla "tasoiseni 50-60-vuotias mies"? Etenkin tuo tasoiseni 60-vuotias mies saa kulmakarvat vähän nousemaan... Jos en tunne seksuaalista vetoa heitä kohtaan, niin miten he voisivat olla tasoisiani? Vai oliko tässä taas se, että tason määrittelee joku ulkopuolinen taho, ja sitten omasta kiinnostuksesta huolimatta tyydytään vaan johonkin epämieluisaan sillä perusteella, että "taulukon mukaan ollaan samaa tasoa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, mutta valitettavan harvoin ikäisteni naisten kanssa mätsää nämä kiinnostuksenkohteet. Tuntuu kuin kaikki ikäiseni naiset olisivat täysin mummoutuneet.
Joo, tuntuu että synnyin ihan väärälle vuosikymmenelle, kun parikymppisistä naisista pelailee videopelejä käytännössä kaikki, ikäisistäni keski-ikäisistä hyvin harva. Sama elokuvien yms. viihteen kanssa, nuoret naiset tykkää kauhusta/scifistä yms. mistä itsekin ja nää oman ikäiset höhöttelee joillekin Putouksille ja seuraa enimmäkseen vastaavaa kotimaista hömppäviihdettä kieli pitkällä.
Pelaaksä vanha mies innolla videpelejä? Et oo syntynyt väärälle vuosikymmenelle; olet jäänyt sinne syntymävuosikymmenillesi.
Vierailija kirjoitti:
Ihme keskustelua. En oo vielä yhtään 20-25 naista ystäväpiirissäni tms. tavannut, joka haluais jonku 40-50+ miehen kanssa mitään, varsinkaan seksiin liittyen.
Ne joita tiedän, on jotain sugarbeibe ja nais/mies-opiskelija virityksiä ( valitettavasti😞), joissa kyseessä moneydaddy-papparainen kuvittelee olevansa haluttava, kun rahalla ostaa nuoren seuraa. Jotenkin säälittävää, molemmin puolin.
Tämä ajatus suurten ikäerojen suhteista elää etenkin nettipalstoilla. Tosielämän tilastoissa se ei juuri näy.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja mies ystävä 14 v.nuorempi.Ikäistäni miestä en halua.Ollan saman ikäisten kanssa kuin eri planetalta.Mutta jokainen hankii oman rakastetun omalla maulla yli ikärajojen.Ei rakastuminen ole nuomeroista kiinni.
Pisteen jälkeen tulee välilyönti.
Sinkkuunnuin kun olin 35. 40+ mies tuntui AIVAN liian vanhalta mulle siinä kohtaa. Jossain kohtaa laitoin Tinderissä ylärajaksi 42 vuotta, mutta en kyllä osannut tosissani yhtään niistä ajatella. Onneksi kaikki miehet EIVÄT halua itseään reilusti nuorempaa, ja yhden sellaisen minäkin löysin.
No ei halua. Itsellä ehkä +/- 5 vuotta se haarukka, jonka sisältä kumppania etsisin. Miten kummassa rakentaa parisuhdetta kun elämä molemmilla ihan eri kuosissa? Jos ikäeroa vaikka se 20 vuotta, niin kun itse jää vaikka eläkkeelle on toinen vielä töissä sen parikymmentä vuotta. Sama lasten ja uran suhteen.
Ystävänä voin mainiosti jakaa paljonkin itseäni vanhempien tai nuorempien naisten kanssa, mutta ei siitä mitään parisuhdetta syntyisi. Onneksi mikään ei estä minua nauttimasta ystävien seurasta sukupuoleen katsomatta. Varmasti sama pätee myös seksiin. Mutta ainakin minulle parisuhde on muuta kuin seksi + yhteiset kiinnostuksen kohteet.
Me miehet haluamme kunnon naisen. Teitä on harvassa, mutta teitä onneksi on olemassa. Luonne ratkaisee eikä se ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, mutta valitettavan harvoin ikäisteni naisten kanssa mätsää nämä kiinnostuksenkohteet. Tuntuu kuin kaikki ikäiseni naiset olisivat täysin mummoutuneet.
Joo, tuntuu että synnyin ihan väärälle vuosikymmenelle, kun parikymppisistä naisista pelailee videopelejä käytännössä kaikki, ikäisistäni keski-ikäisistä hyvin harva. Sama elokuvien yms. viihteen kanssa, nuoret naiset tykkää kauhusta/scifistä yms. mistä itsekin ja nää oman ikäiset höhöttelee joillekin Putouksille ja seuraa enimmäkseen vastaavaa kotimaista hömppäviihdettä kieli pitkällä.
Pelaaksä vanha mies innolla videpelejä? Et oo syntynyt väärälle vuosikymmenelle; olet jäänyt sinne syntymävuosikymmenillesi.
Pelaajien keski-ikä jatkaa tasaista nousuaan ja suurin osa länsimaiden väestöstä pelaa. Taisit unohtaa lukea ne taustaprujut ennen ton mielipiteesi esittämistä.
- Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei reilusti nuorempaa, mutta 10v voisi olla sopiva. Jos olisi kypsä ja fiksu nainen, niin kolmekymppinenkin menisi.
M45
Etkö tajua, sä oot liian vanha 30v naiselle. Sulla ei edes seiso ku nappien ja por,,?avulla. Nuoret naiset haluu nuoren alfan ei tollasta kierrätyskamaa. Eihön susta olis edes isäksi, oot niin seniili kun lapset ois esim. teini-iässä!
Ei siis mitenkään todellisia nuo kuvitelmat, elät jossain harhoissa?
Erosin ja vaihdoin itseäni 10v vanhemman miehen, itseäni 7v nuorempaan. Mitään eroa ei ole sillä minkäikäinen on ihminen, kun puhutaan aikuisista ihmisistä - tärkeintä on että klikkaa niin henkisesti kuin fyysisesti.
Jos mies jossain vaiheessa haluaa nuorempaa, niin mitä sitten, tiedän oman arvoni ja hänen menetyksensä, löydän kyllä itselleni parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Me miehet haluamme kunnon naisen. Teitä on harvassa, mutta teitä onneksi on olemassa. Luonne ratkaisee eikä se ikä.
Täällä yksi kunnollinen ym., mutta oman miehen mielestä olen oikeutettu kuuntelemaan hänen jatkuvia valheitaan, sietämään puhumattomuutta, seksittömyyttä… kaikki siis hyvin, kun mies saa pitää kulissinsa kunnossa ja tehdö niin kuin itse haluaa, koska ” aikuinen tietää mitä tekee”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme keskustelua. En oo vielä yhtään 20-25 naista ystäväpiirissäni tms. tavannut, joka haluais jonku 40-50+ miehen kanssa mitään, varsinkaan seksiin liittyen.
Ne joita tiedän, on jotain sugarbeibe ja nais/mies-opiskelija virityksiä ( valitettavasti😞), joissa kyseessä moneydaddy-papparainen kuvittelee olevansa haluttava, kun rahalla ostaa nuoren seuraa. Jotenkin säälittävää, molemmin puolin.
Tämä ajatus suurten ikäerojen suhteista elää etenkin nettipalstoilla. Tosielämän tilastoissa se ei juuri näy.
Tilasto ja tilasto harha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tuossa oli esimerkki tosielämästä. Missä näistä tutkimuksia, vertaisarvioituja kiitos!
Kyllähän sitä vanha mies voi haluta nuoren naisen, mutta totuushan on se että nuori nainen ei halua vanhaa isänsä ikäistä ukkoa. Saati vanhempaa. Tietysti jos miehellä on rahaa, ne yksinkertaisemmat naisolennot rientävät nurkille. Normaalilla rahapussilla ei mitään tsäänssejä. Fiksuja nuoria naisia turha odottaa saavansa.
En tunne kaveripiirissäni/ sen ulkopuolellakaan ainuttakaan naista joka haluaisi vanhan miehen. Kaikki kuolataan omanikäisiä max 5 vuotta vanhrmpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tuossa oli esimerkki tosielämästä. Missä näistä tutkimuksia, vertaisarvioituja kiitos!
Ks. Tilastokeskus
t.eri
Kyllä taas joku seniilipappa yrittää tosissaan vääntää mustaa valkoiseksi! Kukaan tervepäinen nainen ei halua lörppämunaista nappihannua sänkyynsä varsinkaan, ellei ole pakko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ks. Tilastokeskus
t.eri
Ks. Seniilikeskus
t. Mari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 20-vuotiaat miehet haluavat nuoremman naisen. Nelikymppiset naiset ovat haluttuja 16-20 sekä +50-vuotiaiden miesten keskuudessa.
Vai että 16v pojannaskali tahtoo nelikymppinen naisen. Päivän naurut.
Mulla on neljä alle 20v poikaa, tukehtuisin tie mihin, jos nuo toisivat näytille 40v naisen. Olen poikien äiti, 38v.
Itse olen nelikymppinen nainen ja nimenomaan alle kolmekymppiset ovat eniten kiinnostuneet minusta. Tosin nuo nuoret miehet haluavat lähinnä jotain friends with benefits suhdetta. Minä taas haluaisin suunnilleen oman ikäisen miehen vakavaan suhteeseen.
Tuollaiset 20 + naiset ovat yleisesti ottaen vielä todella lapsellisia aikuiselle 40 + miehelle, jos on yhtään ehtinyt matkan varrella henkisesti kypsyä. Myös ne älykkäät naiset ovat tuossa iässä täysin erilaisia kuin sitten elämän kypsyttäessä, joten en usko tuon toimivan muuten kuin fantasiamaailmassa ja Hollywoodissa, tosin sielläkin vain sen hetken.