Kun halaat miestä tervehtiäksesi, annatko rintojesi koskettaa miehen rintakehää?
Vai kumarratko niin paljon eteenpäin, että vain olkapäät koskettavat toisiaan?
Kommentit (59)
Sellaista miestä halatessa jonka kanssa olen ollut sängyssä, nostan lantiotani tiedät varmasti minne.
Enpä muista koska viimeksi olisin halannut jotakuta toista miestä mutta varmasti persus pitkällä sitten taaksepäin.
Tissejä en ole asetellut mitenkään.
En ole ikinä halannut miestä tervehtiäkseni
Naisia on kiva halailla kun tissit painautuu rintakehääni vasten 🥳
Jos rintojen kosketus halauksessa ei tunnu luontevalta, on silloin parasta tervehtiessä ojentaa pelkkä käsi. Ei toista osapuolta voi myöskään syyllistää, jos rintasi osuvat halatessa häneen. Halaus on aina kahden kauppa. Mielestäni kunnon lämmin halaus, jossa ylävartalot koskettavat reilusti toisiaan, on paras. Jos en halua jotain henkilöä halata, silloin en halaa.
Vain kerran olen itse vaivaantunut halatessa tuttava miehen kanssa. Rutisti jotenkin tavallista lähemmäs, jolloin rinnat oikeasti painautui vasten. Yleensä kaverilliset halaukset on semmoisia hyvin kevyitä ja kosketus on vain hipaisu.
Miksi naisen ja miehen on halattava, mutta miehet kättelevät toisiaan?
Kummallisen yksipuolinen halinallekulttuuri on rantautunut suomeen.
Minusta kättely on sopiva tervehdys, kun tervehditään fyysisesti.
Vaimoani ja lapsiani halaan toki.
Siis mitä ihmettä? Eikö ne tissit mukamas muutenkin oikeesti osu toisen rintakehään niiq halatessa vai miten ihmeellisellä kaarella sitä sitten pitäis ettei..? Tosin mun tissit nyt on muutenki semmoset kivat munkit, että eipä siltä osumalta oikein välttyäkään voi, että sorit siitä...
Oikeesti, nyt jäi vaivaamaan toi olkapää-halaus...juuei, ei oo mua varten. 😀
Vierailija kirjoitti:
ok boner
Voi voi, kyllä tämä on enemmänkin nuorempien "ongelma". Meidän nuoruudessa miehet sai olla miehiä ja naiset naisia. ;)
- Boomer 45v
Mä en harrasta pinnallisia kömpelöitä pissishaleja. Jos henkilö on sen verran vieras, etten halua halata kunnolla, en sitten halaa. Kun halaan, niin kyllä mä otan kunnolla kiinni selän takaa ja painan rintakehäni toista vasten. Se on halin idea. Että on fyysistä kosketusta ja kunnon ote. Eli joo, jos se on mies niin se tuntee mun tissit. Sama koskee naisia.
Kuka hullu halailee näin koronan aikaan? Minä pidän 2m välin kaikkiin.
Halatessa yritän aina alapäälläni tunnustella miehen kalun kokoa. Ellei mitään suurempaa tunnu niin siihen päättyy ystävyys. 😓
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti halaan, mutta jotkut miehet ällöttävästi oikein puristavat rinnat itseään vasten. YÄK! Niiden likistelijöiden halaamista kartan.
Ihmettelee miksi et enää halaa
muutenkin miksi vastakkainasettelua entistä enemmän koska miehet ei kunnioita
Naista kunnioittava mies ei väkisin ylitä rajoja.
Niin mielelläni, mutta rintani ovat alentuneet jonnekin polvieni tienoille. Vaikeeta on!
Kerran teinipoikana hyvin rintava sukulaistäti halasi minua kun ei oltu nähty vuosiin. En ole vieläkään toipunut.
En tervehdi miestäni halaten. En itse asiassa halaa koskaan häntä.
Joskus töissä (ennen koronaa) oli näitä halailevia työkavereita, yäk. Työnsin silloin takamuksen taakse ja kurotin vain käsillä vähän taputellen. Joskus poski liimantui toisen poskeen ja kuului sellainen ssssmmmlitsmäiskis ääni kun kaksi värivoiteella voideltua poskea irtaantui toisistaan. Yh.hhyh... en kaipaa.
Ja rinnat painautuu miehen etumukseen :)
Oih ja voi, suloinen xs kokoinen nainen... haluan halata sinua pitkään ja paljon!!
m48