Kun halaat miestä tervehtiäksesi, annatko rintojesi koskettaa miehen rintakehää?
Vai kumarratko niin paljon eteenpäin, että vain olkapäät koskettavat toisiaan?
Kommentit (59)
Me miehet tykätään naisten kauniista tisseistä
Olipa erikoinen kysymys. Luontevassa halauksessa rinnat voivat toki koskettaa halattavaa. Outoa olisi yrittää väännellä itseä sellaiseen asentoon vain sen takia, että eivät koskettaisi.
Nainen ei halaa miehiä. Olkapäät yhteen yhdeltä puolelta, taputus selkään ja välttely.
Miehenä sanoisin, että tässä on naisissa kahta koulukuntaa.
Mulla on niin pienet tissit ettei ne kosketa.
Väkisinhän me halatessa koskee jos on rintamusta. Hassu kysymys.
Kuka hullu koronan aikana halaa ketään?
Liiskaan tissit vasten ja painan reiden halattavan haaroväliin, tietenkin.
En anna. Halaan miehiä aina selkä edellä.
En. Otan tavallisesti Quasimodo-asennon niin, että yläselkä köyristyy vahvasti. Olisi liian rietasta koskea rinnoillani miestä, sehän olisi suora kutsu seksiin.
En suo asialle ajatustakaan. Mutta kun on E-kupin rinnat, niin osuuhan ne väkisinkin. Jos tämä on miehelle jokin juttu, niin voi voi, ei ole minun ongelma.
En. Otan tukevan haara-asennon, työnnän lantiota eteenpäin ja asetan samalla toisen käden kevyesti hänen olkapäälleen. Sitten puristan häntä nopeasti mutta napakasti reisilläni ja tönäisen lantioni häntä vasten toverillisesti. Näin vältän asiattoman intiimin kontaktin rintakehän ja kasvojen seudulla. Toiminut hyvin eteenkin työelämässä.
Oon niin lyhyt, että pää koskettaa miehen rintakehää.
En anna koskettaa suurimman osan miehistä kohdalla, myöskään sukulaismiesten.
Miehelläni on isommat tissit kuin minulla. Kyllä se painaa manboobsit mua vasten.
Ihan normaalisti halaan, mutta jotkut miehet ällöttävästi oikein puristavat rinnat itseään vasten. YÄK! Niiden likistelijöiden halaamista kartan.
Enpä ole koskaan edes ajatellut asiaa. Halaan niin kuin normaalisti halataan.