Kun halaat miestä tervehtiäksesi, annatko rintojesi koskettaa miehen rintakehää?
Vai kumarratko niin paljon eteenpäin, että vain olkapäät koskettavat toisiaan?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin, että tässä on naisissa kahta koulukuntaa.
Miehenä olettaisin, että tarkoitat tässä yhteydessä pienten ja isojen koulukuntia
Vierailija kirjoitti:
👁️👄👁️
🍎 🍎
Hauska tavata, saako haukata.. Siis halata
Miesten pitää halata toisiaan vähän sivusta. Muuten etumukset koskettavat. Kannattaa muistaa sukujuhlissa.
En halaa kuin ystäviä, joiden kanssa ei tarvitse miettiä rintoja.
Mieluusti halaisin naisia, ei haittaa vaikka vähän rinnat koskettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin pienet tissit ettei ne kosketa.
Sitten täytyy halata lujempaa.
Sen pari kertaa kun elämäni aikana (pian 50v) olen joutunut vieraita miehiä halailemaan, niin enpä ole miettinyt koko asiaa. Mä oon kättelijä ja pidän halaillen tervehtijät käsivarren mitan päässä, sekä miehet että naiset.
En halaa tervehtimismielessä muita miehiä kuin omaani.
Minä rutistan niin että tissit rusentuu, jos siihen mahdollisuus tulee
Sen verran isot et koskee vaikkei antaiskaan ;)
No totta kai se riippuu ihmisestä, miten haluaa halata. Omaa miestä todennäköisesti haluaa puristaa tiukemmin kuin esim. työkaveria.
Olen sen verran lyhyt verrattuna miehiin, että isohkot tissini puristuu miehen etumusta vasten kun halataan.
N19
Maailma on muuttunut, ei nykyään enää kukaan fiksu ihminen halaa ketään. Tai no tietysti nyt omia perheenjäseniä, mutta sitähän tässä ei tarkoitettu. Miehet saavat enää kyynärpää-tervehdyksen korkeintaan, joten voit enää vain muistella naisen rintojen kosketusta 😉
Edellisestä halauksesta on sen verran pitkä aika, etten oikein edes muista. Jos halaan jotakuta, halaan kunnolla, ellei tämä toinen sitten ole se välttelevä halaaja. Kunnon halauksessa rintakehät tietenkin koskettaa toisiaan, ellei halaajilla ole reilu pituusero.
Sama kättelyssä (silloin kun viimeksi olen ketään kätellyt, taas koronan myötä on siitäkin aikaa) niin kättelen itse reilusti, ellei vastapuoli ole lahnakättelijä, joka tarjoaa vain lötköjä sormiaan. Sellaiset kättelijät on jotenkin epäilyttäviä.
Jos mies on lyhyt, niin varvistan ja hieron tissejä miehen naamaan. Oon ite aika pitkä, joten tämä onnistuu usein.
Tunnetko halatessa miten valtaisa pippeleeni kovettuu?
Tissit vasten tissejä bumbum!