Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin
Kommentit (2971)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Williamin lausunto oli kohtuullista. Hän saa tuomita äitinsä kiusaajat ja kurjuudella rahastajat. Taas Harry tuntuu olevan nyt juuri niitä, jotka rahastavat toisten kurjuudella. Hullua, että hän kohtelee omaa perhettään näin. Meghanista välittyy minulle kuva, että hän on kiristänyt Harrya itsetuhoisuudella ja Harry sinisilmäisesti uskoo. Onhan Meghan näyttelijä. Mielestäni on myös melko läpinäkyvää, mistä nämä Harryn puheet Dianan ajojahdista miesystävän ihonvärin vuoksi tulee.
Hyvänen aika tuota prinssi Williamia: Äidin kuolemasta on kulunut jo 25 vuotta ja haastattelusta vielä enemmän. Olisi antanut asian jo olla hänkin. Ei se niin helppoa ole ollut hänelläkään, julkisivu peittää paljon. Nyt huomasi, että sisällä myllertää kovasti, eikä ihme olihan kokemus valtava kaikkineen.
Turha siis ilkkua Harrya enää.
ai, eipä muuten olekaan enää haastattelua areenassa
"Yritimme vuosia saada sen toimimaan. Teimme kaiken, mitä pystyimme pysyäksemme siellä ja jatkaaksemme siinä roolissa ja työssä. Mutta Meghanilla oli todella vaikeaa."
Kuinkahan monta vuotta Harryn päässä Meghan on ollut hovissa...
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Harry onnistuu liittämään rasismin nyt Dianan kuolemaankin???
koska vaimonsa kertoi ja opetti harrylle miksi dianan kuolema oli rasistinen. Veikkaus vaan, mutta veikkaan myös osuvani oikeaan. , olisi pitänyt ensin kysyä meghanilta lupaa koko hovin ja bbc:n ja tiaran kera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Williamin lausunto oli kohtuullista. Hän saa tuomita äitinsä kiusaajat ja kurjuudella rahastajat. Taas Harry tuntuu olevan nyt juuri niitä, jotka rahastavat toisten kurjuudella. Hullua, että hän kohtelee omaa perhettään näin. Meghanista välittyy minulle kuva, että hän on kiristänyt Harrya itsetuhoisuudella ja Harry sinisilmäisesti uskoo. Onhan Meghan näyttelijä. Mielestäni on myös melko läpinäkyvää, mistä nämä Harryn puheet Dianan ajojahdista miesystävän ihonvärin vuoksi tulee.
Hyvänen aika tuota prinssi Williamia: Äidin kuolemasta on kulunut jo 25 vuotta ja haastattelusta vielä enemmän. Olisi antanut asian jo olla hänkin. Ei se niin helppoa ole ollut hänelläkään, julkisivu peittää paljon. Nyt huomasi, että sisällä myllertää kovasti, eikä ihme olihan kokemus valtava kaikkineen.
William antoi virallisen kommentin juuri BBC:ltä tulleeseen tunnustukseen. Totta kai hänen täytyy noteerata se. Harry on aivan asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta William teki just hyvin.
Diana oli jossain määrin harhaanjohdettu ja sekaisin, se oli selvää. Minustakin sen onnettoman haastattelun voisi jo antaa olla ja vaikka hävittääkin kokonaan.
Miten ihmeessä voit ajatella, että William teki hyvin?
Nyt asiaa raakutaan taas ikuisesti ja ihan turhaan.
Ihan järkyttävää että nyt on tilanne niin että kun Harry on avautunut ja sitä on arvosteltu, ei hovista kukaan saisi avata suutaan! En ymmärrä tätä logiikkaa. Kieli pitkällä odotetaan mitä kamalaa Harry paljastaa ja jos kuninkaallisista joku sanoo jotakin niin täysi tuomio. Tästä näkee ettei hovilla/kuninkaallisella perheellä todellakaan ole mahdollisuutta puolustautua.
Oprah voisi nyt jarruttaa tuota mielenterveysyhteistyötä Harryn kanssa kunnes mies saa päänsä kuntoon. Oprah saattaa oman itsensäkin lokaan pian tämän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William antoi virallisen kommentin juuri BBC:ltä tulleeseen tunnustukseen. Totta kai hänen täytyy noteerata se. Harry on aivan asia erikseen.
Höpöhöpöä taas. Ei kruunu ole ennenkään kommentoinut yhtään mitään. Ei heiltä virallisia kommentteja anneta, miten hänen kommenttinsa mikään virallinen on? Päätti tulla sohimaan perheasioita julkisuuteen ja alentamaan äitinsä muistoa sairauskertomuksilla. En kyllä voinut uskoa Williamista, kun on kruununperijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana oli jossain määrin harhaanjohdettu ja sekaisin, se oli selvää. Minustakin sen onnettoman haastattelun voisi jo antaa olla ja vaikka hävittääkin kokonaan.
Puolueellista, jos ainoastaan Charlesin virheitä saa raakkua.
Hyvä että vijamikaan ei pidä enää niin paljon polvihousuja. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei raakuta, ellet sinä raaku. William pisti pisteen koko hommalle ja saat nähdä, että se toimii.
Mitenköhän on, olisiko Harry taas saanut lisää aihetta avautumiseen, jos William ei olisi antanut lausuntoa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei raakuta, ellet sinä raaku. William pisti pisteen koko hommalle ja saat nähdä, että se toimii.
Pisti pisteen koko hommalle? Ei vaan aukaisi sen tulemalla julkisuuteen. Nyt hänellä ei enää ole samanlaista suojaa kuin aikaisemmin, eikä äitinsä muisto ainakaan parantunut tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolueellista, jos ainoastaan Charlesin virheitä saa raakkua.
Jatkuvastihan täällä on toitotettu, että kotiasiat kotiasioina. Nyt sitten julkisuus onkin ok, koska William:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hold your horses, siis jos ymmärsin oikein, William saa tulla julkisuuteen pesemään perhepyykkiä, mutta Harry ei, koska Meghan? Ei hemmetti.
Käsittääkseni William ei ole haukkunut esim. Harrya (vaikka ehkä itse olisin saattanut tuossa tilanteessa). William otti kantaa päättyneesern tutkintaan, jossa todettiin BBC:n työntekijän toimineen epärehellisesti saadakseen haastattelun. Itse en muista haastattelua katsoneeni, enkä muista Dianasta juuri mitään, joten en osaa sanoa oliko asiallista sanoa Dianaa vainoharhaiseksi. Buliamia hänellä oli, joten en itse sitä sairastaneena ihmettelisi, vaikka mieli olisi tuolloin järkkynytkin.
Dianalla oli aikamoisia ongelmia ja muistuttaa vähän Harrykin toiminta sitä . Muistan Diana ajan ja kaikki tempaukset , oliko kaikki hallinnassa , ei vaikuttanut siltä . William hienosti kommentoi asiaa äitinsä suhteen eli Diana houkuteltiin väärennöksillä haastatteluun mikä selvensi itselleni haastattelun antamista ja ymmärrän sitä paremmin . Surettaa Dianan kohtalo .
Oikein hienosti kommentoi äitinsä vainoharhaisuutta ja muuta. Toivottavasti omat lapseni eivät koskaan tee samaa. Ei sillä toistaiseksi olen ihan terveen kirjoissa, mutta kuka meistä koskaan tietää, jos vaikka tulevaisuudessa sairastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hold your horses, siis jos ymmärsin oikein, William saa tulla julkisuuteen pesemään perhepyykkiä, mutta Harry ei, koska Meghan? Ei hemmetti.
Käsittääkseni William ei ole haukkunut esim. Harrya (vaikka ehkä itse olisin saattanut tuossa tilanteessa). William otti kantaa päättyneesern tutkintaan, jossa todettiin BBC:n työntekijän toimineen epärehellisesti saadakseen haastattelun. Itse en muista haastattelua katsoneeni, enkä muista Dianasta juuri mitään, joten en osaa sanoa oliko asiallista sanoa Dianaa vainoharhaiseksi. Buliamia hänellä oli, joten en itse sitä sairastaneena ihmettelisi, vaikka mieli olisi tuolloin järkkynytkin.
Dianalla oli aikamoisia ongelmia ja muistuttaa vähän Harrykin toiminta sitä . Muistan Diana ajan ja kaikki tempaukset , oliko kaikki hallinnassa , ei vaikuttanut siltä . William hienosti kommentoi asiaa äitinsä suhteen eli Diana houkuteltiin väärennöksillä haastatteluun mikä selvensi itselleni haastattelun antamista ja ymmärrän sitä paremmin . Surettaa Dianan kohtalo .
Oikein hienosti kommentoi äitinsä vainoharhaisuutta ja muuta. Toivottavasti omat lapseni eivät koskaan tee samaa. Ei sillä toistaiseksi olen ihan terveen kirjoissa, mutta kuka meistä koskaan tietää, jos vaikka tulevaisuudessa sairastuu.
Harryhän nimenomaan nyt jankuttaa että mielenterveyshäiriöt on ok.
Diana oli epävakaa ja sitä hyödynnettiin julmasti. Ja aiheutettiin mm hänen lapsilleen suunnatonta kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisti pisteen koko hommalle? Ei vaan aukaisi sen tulemalla julkisuuteen. Nyt hänellä ei enää ole samanlaista suojaa kuin aikaisemmin, eikä äitinsä muisto ainakaan parantunut tästä.
William vaati että haastattelua ei enää esitetä, jos tämä otetaan huomioon, niin varmasti hiljenee pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotkut ihmiset ovat oikeasti mielenterveysongelmaisia ja sitä kautta vainoharhaisiakin. Sinäkin olet varmaan sitä mieltä, että mielenterveysongelmat eivät saisi olla tabu ja niistä pitäisi pystyä puhumaan normaalisti? Ja kuitenkin joku tekee sitten mielestäsi väärin jos kertoo oman äitinsä kärsineen vainoharhaisuudesta?