Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin
Kommentit (2971)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä ajattelette mutta Meghan on mielettömän kaunis ja fotogeeninen.
Diana oli yksi maailman kauneimmista naisista ja ehkä Marilyn Monroen lisäksi maailman fotogeenisin ihminen. Diana ja Marilyn näyttivät vieläkknkauniimmalta jos eivät poseerannut kameralle ja eivät edes hymyilleet.
Dianan kauneus on kyllä minulle suuri arvoitus. Totta puhuen minulla on samanlaiset silmät ja samanlainen iso nenä, että sinäänsä pitäisi olla iloinen näistä kaunotar-puheista :D
No millaisia kommentteja sulle on ulkonäöstäsi tullut? Jokainen saa elämänsä varrella jonkinlaista arvostelua ulkonäöstään. En tarkoita mitään vonkaajien limaisia lässytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki joiden mielestä Charlesin pitäisi maksaa turvallisuudesta unohtavat että Harry on itse valinnut erota hovista ja muuttanut maahan jossa turvallisuudesta pitää erikseen maksaa. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta kustantaa poikansa valintoja. Iso Britanniassa on taloja mistä valita ja turvallisuuspalvelut maksettu. Tasan 0 kyyneltä vuodatan rikkaan pojan kitinälle. Ja talenttia ei näytä löytyvän muuhun kuin uhriutumiseen. Katsotaan miten pitkälle sillä saa lypsettyä rahaa.
Charless ja Hovi on valinnut että Harry kasvatetaan julkisuuden henkilöksi, on annettu kuvia julksuuteen vauvasta lähtien, on kuljetettu edustustilaisuuksissa, on annettu haastatteluja yms.
Ja sitten kun hön haluaa pois aletaan kiristää että maksa sitten itse kaikki jos pois haluat.
Ei häntä ole kasvatettu julkisuuden henkilöksi. Vsin juhlatilaisuuksissa on annettu ottaa kuvia.
Aina suojeltu.
Aina sanottu että saa lähteä pois hommista. Vaimonsa torjuttiin mutta tämä tunki.
Totta kai pitää itse maksaa jos lopettaa hommat ja muuttaa muualle.
Kyllä on kasvatettu! Jopa tavis Suomalainen tietää kuka Harry on (esim. Äitinsä hautajaiset) ja kuvia löytyy pilvinpimein vauvasta täysi-ikäisyyteen, myös tarinoita millainen hän oli lapsena, mitä hänen kanssa tehtiin jne. Ihan kaikki on luettavissa!
Eikä todellakaan ole sanottu että saa lähteä hommista noin vain, eikä myöskään Meghania ole torjuttu, tää on sun omaa länkytystä!
Ei ole.
Kaikin tavoin on suojeltu. Mm tehty sopimuksia median kanssa jne.
Harry om tehnyt sitä lähtöä 20 vuotta ja koko ajan on puhuttu siitä.
Meghan jäi työttömäksi. Siksi hän tunki sinne.
Mitä tarkoitat tuolla, että Meghan jäi työttömäksi? Miten niin? ohis
Kirjoitettiin ulos sarjasta.
Hänelle Harryn nappaaminen oli todellinen lottovoitto. Ikääntyvä huonotasoinen pikkutähtönen.
Ei kirjoitettu vaan vasta Harryn tapaamisen jälkeen. Et ole tainnut seurata kyseistä sarjaa.
Ihan naisvihamielisiä kommentteja sulla.Suomalaisen on nakojaan helppo luokitella taysin tuntemattomia nayttelijoita kun on niin monta A-luokan kansainvalista tahtea saatu Suomesta.
Aika harva oli Meghanista kuullut, ennen kuin alkoi irvistellä Harryn vieressä valtavissa tekareissaan.
Käypä lainaamassa anoppis hampaat ja kuvaa oma irvistyksesi.
Meghanilla on homssuinen tukka -"Näytäpä oma tukkasi".
Meghanilla on liian pieni mekko. "Näytäpä omat vaatteesi".
Meghanilla on leikattu nenä -"Näytäpä oma nenäsi".
Ei pärjää Suomi Euroviisuissa. -"Miten itse olet pärjännyt Euroviisuissa"?
Krista Pärmäkoski simahti alkumetreillä. -"Mikä sun tulos on noista kisoista"?
Asiallisia argumentteja?? Eikö tosiaan onnistu keskustelu ilman henkilökohtaisuuksiin menoa?
Taas pata kattilaa soimaa.
Laitapa perustelut, kiitos. Mulla ei nimittäin ole tapana toimia noin. Pysyn ketjun aiheessa. Vai oliko tuo ensimmäinen mieleentuleva letkautus? Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa...
Kun Thomas Markle avautui lehdistölle, Meghan ja Harry sai siitä syyn hylätä hänet.
Nyt Harry ei saa turp....sa kiinni perheensä asioista medialle itse!! Samoin Meghan muista!!
Suut käy jatkuvasti.
Kahdet säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrystä on kovaa vauhtia tulossa semmoinen katkeroitunut vanha ukko.
Ikävä kertoa, mutta Harry ei ikäänny yhtään nopeammin kuin sinäkään.
Jospa tuossa tarkoitettiinkin nopeaa katkeroitumista? On jo kuin valittava vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo jatkuva "Ohis" ja -eri toitottaminen oikein on? Te mitään ohiksia ole!
En tiedä muista, mutta itse laitan viestiini "eri" silloin kun en ole sama henkilö, jolle edellinen kirjoittaja on vastannut, koska en halua muiden mielipiteitä kontolleni.
Sanon "ohis" silloin kun huomautan jotain vähän aiheen vierestä. Olen aina luullut, että sitä se ohis tarkoittaakin. Voin olla väärässä!
huomiot julkkisten/"julkkisten" ulkonäöstä eivät läheskään aina ole haukkumista. kautta historian on ihmetelty ja ihasteltu julkkisten tyyliä ja sieltä aina sitten poimiutuu jotain yksityiskohtia "muodiksi", joita muotia seuraavat "lampaat/ihmiset/miksiheitäsittenkutsutaankin" matkivat. Olipa se sitten liian pieni hame tai homssuinen tukka.
Ohis enkä tiedä onko totta vai The Crown-sarjan fiktiota, mutta siinähän Charlesin ja Camillan suhdetta kuvattiin niin, että Camilla antoi pakit (puhelukohtaus). Ymmärtääkseni Charles olisi vastoin suvun tahtoakin mennyt naimisiin Camillan kanssa, mutta tämä halusi jostain syystä Parker-Bowlesin.
Vierailija kirjoitti:
Ohis enkä tiedä onko totta vai The Crown-sarjan fiktiota, mutta siinähän Charlesin ja Camillan suhdetta kuvattiin niin, että Camilla antoi pakit (puhelukohtaus). Ymmärtääkseni Charles olisi vastoin suvun tahtoakin mennyt naimisiin Camillan kanssa, mutta tämä halusi jostain syystä Parker-Bowlesin.
Katso kun The Firm oli käynyt jututtamassa Camillaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Meghan tahkoaa miljoonia. Ei tarvita isin rahoja. Miten voitte edes kuvitella, että ne tarvii niitä?
Eivät toistaiseksi tahkoa. Heillä on ongelmia taloLAINAN kanssa jota varten on kerätty fund täällä Amerikassa johon fanit voivat lahjoittaa rahaa. Täällä kuka vain voi sellaisen avata, niitä varten on sivustoja. Meidän entiselle naapurille kerättiin rahaa sellaisen kautta ja sen Lotta Bäcklundin veljelle myös joku vuosi sitten et pääs Suomeen hoitoon.
Pariskunnalla on taloudellisia ongelmia eikä pappa maksa enää.
olis kannattanut tehdä reality check ja ostaa pienempi ja huokeampi talo. kun haluaa elää tavisten lailla, pitää olla valmis peliin.
En edes ymmärrä, mihin pariskunta tarvitsee noin valtavan filmitähtilukaalin. Ehkä se on noilla seuduilla imagojuttu? Lontoossa Harryä rikkaammatkin asuvat yleensä paljon vaatimattomammin.
Vierailija kirjoitti:
Jossain tv-dokkarissa oli, että heillä oli kuuma suhde, mutta Charles joutui lähtemään työreissuun, kun eikös se laivastossa ollut? Kun palasi, oli Camilla sillä välin avioitunut Parker-Bowlesin kanssa.
Tuollaisesta voi jäädä ikuinen romanttisen rakkauden muisto, mitä ei kenties olisi jäänyt lainkaan, jos Charles ja Camilla olisivat vaikka eronneet pysyvästi riidoissa. Nyt jäi kytemään, ja sehän on onnen omiaan kultaamaan muistot. Nämä kaksi nyt vaan taisivatkin oikeasti kuulua yhteen.
Itse inhosin Camillaa aikoinaan, kun tuo pettäminen ja kaikki muu tuli julki. Olisi voinut käyttäytyä kuin lady. Eronnut, aikuinen ja kokenut nainen, ei arvokkuutta.
Diana oli yksi maailman kauneimmista naisista ja ehkä Marilyn Monroen lisäksi maailman fotogeenisin ihminen.
Eikös maailman kauneimman ihmisen pitäisi olla kaunis joka kohdasta? Diana ei ollut ainakaan vartalolla pilattu:
https://i.pinimg.com/originals/c5/fb/19/c5fb19b5620025b783fc103246d1f11…
Vierailija kirjoitti:
Diana oli yksi maailman kauneimmista naisista ja ehkä Marilyn Monroen lisäksi maailman fotogeenisin ihminen.
Eikös maailman kauneimman ihmisen pitäisi olla kaunis joka kohdasta? Diana ei ollut ainakaan vartalolla pilattu:
Upea ja urheilullinen!
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut maailman kauneimpia naisia, vaikka kaunis olikin, mutta mikä tuossa vartalossa on vialla? Vyötärö hieman tasapaksu. Pitkät ja lihaksikkaat sääret ja sopusuhtainen on. Muutenkin treenattu. Uiminen näkyy vartalosta. Pituus ehdoton plussa, upea ja edustava. Ja olihan hänellä kauniit kasvot. -eri kuin jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Harry saa päänsä kuntoon. Selvästi on pahoja mt ongelmia ja muijansa heittää vaan lisää vettä kiukaalle.
Sori mutta sinun pääsi ei tule kuntoon sillä että harry käy terapiassa.
No sinulla se varsinaisen omituinen pää on, kun ei millään ota vastaan tietoa. Once again: Harry on itse puhunut mt-ongelmistaan moneen kertaan. On ihan asiallista toivoa, että miehen pää tulee kuntoon!
Ja toinen asia mitä on palstalla toistettu tämän tästä: Älä mene henkilökohtaisuuksiin ja ala kuittailla muille, vaikka kuinka vatuttais!!! Palstalla on myös säännöissä kerrottu tämä sama, jonka voit tarkastaa sieltä. /eri
Tuskin olet /eri.
Lisäksi uhriutuminen siitä että palstalla käydään väitetysti kommenteissa henkilöön samalla kun vastataan kommenttiin jossa solvataan aivan suoraan harryä on aika reipasta tekopyhyyttä. Joten meneppä itse hommaamaan itsellesi käytöstavat ennen kuin yrität uudelleen.
Ei, terapia sen jälkeen kun oma äiti on ajettu median toimesta onnettomuuteen ja hautaan ei ole sama kuin mielenterveyshäiriöt joista sinä näytät tietävän tavista enemmän.
Ei hyväksy pääsi tietoa ei. Olen eri. Minkä lehden toimittaja muuten oli kuskina Dianaa kuljettaneessa Mersussa? Saiko lehti tai toimittaja itse syytteet? Asiaahan tutkittiin perin pohjin.
Mielenterveysongelmat ovat saman nimikkeen alla, ovat ne lähtöisin mistä tahansa. Harry vinkuu samaa litaniaansa vuosikymmenestä toiseen täysin ilman syytä. Auto-onnettomuus on auto-onnettomuus, ei murha.
Harry on ketjun aihe, ja mielipiteitä hänestä on puolesta ja vastaan, koetahan nyt jo hyväksyä se. Mutta palstalla ei käydä muiden kirjoittajien kimppuun, vaikka kuinka haluaisi uhriutua ketjun aiheen puolesta. Lue nyt vaan ne säännöt!
Lue itse sääntösi ja ala noudattaa niitä. Missään ei ole sanottu että palsta on tarkoitettu paikaksi jossa saa spämmiä anonyymisti solvauksia julkkisten niskaan. Kuulostat muutenkin selittelyinesi joltain median jäseneltä kun koitat saada kuulostamaan siltä ettei dianan kuolemalla ja medialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tuossa muuten banksyn näkemys asiaan:
https://www.businessinsider.com/banky-dismaland-cinderella-princess-dia…
No ihan aluksi: Palstalla on jo YLLÄPITO, ei sinun, eikä kenenkään muunkaan tarvitse ryhtyä miksikään ketjupoliisiksi, vaikka kuinka sormet syyhyäisi ja tekisi mieli omaa rakasta pariskuntaa puolustella.
Täällä ovat muutkin esittäneet täysin samanlaisia näkemyksiään, mutta sinä se vaan hillut yhden perässä ;D On aivan sama mitä mitkään banksyt sanovat, juopunut kuljettaja ajoi autoa reilulla ylinopeudella. Turvavyötä ei ollut. Mediako senkin oli autosta vienyt? Tapaus oli onnettomuus. Tästä on poliisitutkinta tehty. Jokainen löytää varmaan linkit netistä.
Kyllä palstalla saa olla ketjun aiheesta haluamaansa mieltä, sille sinä et voi yhtään mitään. Miksi sinun mielipiteesi muuten olis se ainoa oikea? Muiden pitää olla samaa mieltä?
Minä noudatankin sääntöjä, eli en mene henkilöön, muuten kuin tällaisissa vastineissa, joita saa jatkuvasti tehdä, kun kaltaisesi alkavat tämän saman jankkauksensa. Edelleen; tökerö pari, Harry häpeäksi briteille.
Et mene henkilöön!! Tiedoksi sulle että Ary ja Meghankin ovat ihmisiä, eivöt robotteja.
Mikä oikeus sulla on heidän niskaan kaataa törkyä sen enempää kuun heillä hovin niskaan. Et ole itse yhtään parempi.
Meinasin jo kehottaa sinua lukemaan kaikki muut negatiiviset kommentit näistä kahdesta vatipäästä, mutta onneksi tajusin sinun olevan vain onneton trolli. Edelleen; tökerö pari, Harry häpeäksi briteille.
Itse olet häpeäksi koko perheellesi. Nolo haukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry eivät ole haukkuneet perhettään vaan hovin ja sen toiminnan ja siellä on satoja ihmisiä töissä, ja kovin tuulista on sielläkin mitä nyt lehtijuttuihin uskominen
Ovat haukkuneet moneen kertaan.
Rasisteiksi ja isän huonoksi kasvattajaksi ja isovanhemmat samoin.
Ovatko he haukkuneet lähiperheensäkin rasisteiksi? Ihan nimeltä?
Eiväthän he nimiä ja konkreettisia yksityiskohtia ikinä kerrokaan. Vihjailuja vain.
Onko Time-lehtikin täynnä kateellisia panettelijoita, kun ymmärsivät Oprah-haastattelun juuri noin?
Yllättävän paljon tullut päivän mittaan kommenttia kommentin perään vaikka aloitus on tönkkö provo. Ap hykertelee tyytyväisenä ja miettii jo ehkä seuraavaa aloitustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Harry saa päänsä kuntoon. Selvästi on pahoja mt ongelmia ja muijansa heittää vaan lisää vettä kiukaalle.
Sori mutta sinun pääsi ei tule kuntoon sillä että harry käy terapiassa.
No sinulla se varsinaisen omituinen pää on, kun ei millään ota vastaan tietoa. Once again: Harry on itse puhunut mt-ongelmistaan moneen kertaan. On ihan asiallista toivoa, että miehen pää tulee kuntoon!
Ja toinen asia mitä on palstalla toistettu tämän tästä: Älä mene henkilökohtaisuuksiin ja ala kuittailla muille, vaikka kuinka vatuttais!!! Palstalla on myös säännöissä kerrottu tämä sama, jonka voit tarkastaa sieltä. /eri
Tuskin olet /eri.
Lisäksi uhriutuminen siitä että palstalla käydään väitetysti kommenteissa henkilöön samalla kun vastataan kommenttiin jossa solvataan aivan suoraan harryä on aika reipasta tekopyhyyttä. Joten meneppä itse hommaamaan itsellesi käytöstavat ennen kuin yrität uudelleen.
Ei, terapia sen jälkeen kun oma äiti on ajettu median toimesta onnettomuuteen ja hautaan ei ole sama kuin mielenterveyshäiriöt joista sinä näytät tietävän tavista enemmän.
Ei hyväksy pääsi tietoa ei. Olen eri. Minkä lehden toimittaja muuten oli kuskina Dianaa kuljettaneessa Mersussa? Saiko lehti tai toimittaja itse syytteet? Asiaahan tutkittiin perin pohjin.
Mielenterveysongelmat ovat saman nimikkeen alla, ovat ne lähtöisin mistä tahansa. Harry vinkuu samaa litaniaansa vuosikymmenestä toiseen täysin ilman syytä. Auto-onnettomuus on auto-onnettomuus, ei murha.
Harry on ketjun aihe, ja mielipiteitä hänestä on puolesta ja vastaan, koetahan nyt jo hyväksyä se. Mutta palstalla ei käydä muiden kirjoittajien kimppuun, vaikka kuinka haluaisi uhriutua ketjun aiheen puolesta. Lue nyt vaan ne säännöt!
Lue itse sääntösi ja ala noudattaa niitä. Missään ei ole sanottu että palsta on tarkoitettu paikaksi jossa saa spämmiä anonyymisti solvauksia julkkisten niskaan. Kuulostat muutenkin selittelyinesi joltain median jäseneltä kun koitat saada kuulostamaan siltä ettei dianan kuolemalla ja medialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tuossa muuten banksyn näkemys asiaan:
https://www.businessinsider.com/banky-dismaland-cinderella-princess-dia…
No ihan aluksi: Palstalla on jo YLLÄPITO, ei sinun, eikä kenenkään muunkaan tarvitse ryhtyä miksikään ketjupoliisiksi, vaikka kuinka sormet syyhyäisi ja tekisi mieli omaa rakasta pariskuntaa puolustella.
Täällä ovat muutkin esittäneet täysin samanlaisia näkemyksiään, mutta sinä se vaan hillut yhden perässä ;D On aivan sama mitä mitkään banksyt sanovat, juopunut kuljettaja ajoi autoa reilulla ylinopeudella. Turvavyötä ei ollut. Mediako senkin oli autosta vienyt? Tapaus oli onnettomuus. Tästä on poliisitutkinta tehty. Jokainen löytää varmaan linkit netistä.
Kyllä palstalla saa olla ketjun aiheesta haluamaansa mieltä, sille sinä et voi yhtään mitään. Miksi sinun mielipiteesi muuten olis se ainoa oikea? Muiden pitää olla samaa mieltä?
Minä noudatankin sääntöjä, eli en mene henkilöön, muuten kuin tällaisissa vastineissa, joita saa jatkuvasti tehdä, kun kaltaisesi alkavat tämän saman jankkauksensa. Edelleen; tökerö pari, Harry häpeäksi briteille.
Et mene henkilöön!! Tiedoksi sulle että Ary ja Meghankin ovat ihmisiä, eivöt robotteja.
Mikä oikeus sulla on heidän niskaan kaataa törkyä sen enempää kuun heillä hovin niskaan. Et ole itse yhtään parempi.
Meinasin jo kehottaa sinua lukemaan kaikki muut negatiiviset kommentit näistä kahdesta vatipäästä, mutta onneksi tajusin sinun olevan vain onneton trolli. Edelleen; tökerö pari, Harry häpeäksi briteille.
Itse olet häpeäksi koko perheellesi. Nolo haukkuja.
Uuuh, uho päällä? Pari rohkaisusidukkaa käyty vetämässä? Trololloooo herännyt metsän siimeksestä?
Diana oli neuroottinen tyttö jolla ei ollut niin onnellinen lapsuus. Dianan isä otti lapset itselleen. Ja heitti vaimonsa pihalle
Vierailija kirjoitti:
Joa arvoatellaan Philipin kasvatustaitoja, niin on hyvä muistaa miten iäkäs hän oli, ajat olivat erilaiset silloin.
Philip syntyi muutama vuosi 1. Maailmansodan päättymisen jälkeen (1921), mainitsen tuon siksi, että se kuvaa hyvin sitä "minkä aikaiseen" maailmaan hän syntyi.
Charles puolestaan syntyi muutama vuosi 2. Maailmansodan jälkeen (1948) tuolloinkin aika on ollut hyvin erilainen (millainen miehen "kuuluu" olla/miten lapsia kasvatetaan/kuinka opettajat&oppilaat voivat kohdella toisia jne.)
Jos ajatellaan esim. Suomea millainen tämä maa oli noihin samoihin aikoihin, varmasti (keskimäärin) vitsaa ei säästelty kasvatuksessa/lapset laitettiin raskaisiin töihin/susipareha ja aviottomia lapsia halveksuttiin/opettaja sai käyttää karttakeppiä jne.
Minusta olisi aika kohtuutonta jos nyt arvostelisin isoisääni tm. tuon ajan jutuista jotka nyt 2021 voivat järkyttää/olla kamalia/ovat aikanaan traumatisoineet.
Jokainen on oman aikansa lapsi, on ihan hyvä käydä mahdollisia traumoja läpi ja PUHUA niistä, mutta kannattaa muistaa se MIKSI joskus on tehty niinkuin on tehty. Ei se ehkä "oikein" ole ollut (jälkiviisaana voidaan todeta), mutta historiaa ei kannata "tuomita" nykyisyyden valossa.
Esim. aiemmin oli ihan normaalia että yläluokan lapset kasvattivat lastenhoitajat, sisäoppilaitokseen laitettiin jo pieninä lapsina jne. mutta harva enää noin toimii.
Luulisi että Harryn terapiassa olisi puhuttu myös tästä. Että kunkin ajan vanhemmat ajattelevat tekevänsä parhaansa. Esim sisäoppilaitokset, kaikki äidit on aina kärsineet siitä, mutta on sanottu että se on lapselle hyväksi eikä saa olla itsekäs. Äidinvaisto ei ole ikinä ollut päätöksenteossa kauhean arvostettu, eikä äidillä valtaa noissa suvuissa.
Eivätkö he hiljattain ilmaisseet ihan julkisesti pettymyksensä siitä, ettei isin rahoja enää tule?
Tämä näissä keskusteluissa on kovin puuduttavaa. Moni sellainen asia lytätään kateellisten spekulointina, jonka pariskunta on ihan itse omin sanoin sanoneet.