Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeää pettämistä tässä seuranneena voin sanoa

Vierailija
13.05.2021 |

että useimmat miehet pettävät ihan heti kun vain mahdollisuus on. Työskentelen paikkakunnalla jossa on komennuksella iso joukko virkamiehiä. Lähes joka ikinen heistä ottaa sormuksen pois tullessaan tänne. Minullakin on suhde varatun kanssa. Miehen kaverit kyselevät onko minulla heille tiedossa vakituista hauskanpitoseuraa aina kun tulevat paikkakunnalle viikoksi. Teemme siis tiivistä yhteistyötä työn puolesta, mutta myös vapaa-ajalla. Juhlimme, harrastamme seksiä erilaisilla kokoonpanoilla ja suoraan sanottuna sikailemme samantien kun vuorosta päästään. Nuo miehet ovat komeita ja ns. kunnollisia miehiä ja isejä siellä toisessa elämässään. Heillä ei ole kuitenkaan pienintäkään ongelmaa pettämisen ja valehtelun kanssa. Kysyin miten he pystyvät tuollaiseen, niin vastaus on että ”kerran täällä vain eletään”.

Tässä on syy miksi olen hylännyt seurustelusuhteet jo kymmenen vuotta sitten. Hirvittää se sumutuksen määrä mitä naiset joutuvat kokemaan. Itsekin olen kokenut sen aikoinaan. Moraalista ongelmaa en tästä sen kummemmin ota. Olen sinkkuna vapaa tekemään mitä haluan, enkä ole kenenkään moraalinvartija. Nuo miehet pettäisivät joka tapauksessa. Itsekään en halua miehistä muuta kuin villiä juhlintaa silloin tällöin.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseen ihastui työkaveri joka vasta ekan yön jälkeen kertoi olevansa varattu. Laitoin ukon pihalle ja käskin kertomaan naiselleen ja valitsemaan. Kävi puhumassa naisen kanssa ja tuli takaisin. En olis ikinä mennyt sänkyyn jos olisin tiennyt. Naisten pitäisi puolustaa toisiaan tuommoisia ksipäitä vastaan eikä satuttaa tuntemattomia.

Hyi hitto.

Vierailija
42/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kääntöpuoli kun halutaan sitä kolmannella kierroksella olevaa kokenutta urosta. Sitten yllätytään kun olikin vain rappunen muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siunailet täällä sitä törkeää pettämistä samaan aikaan ollen osallisena itse heidän pettämisensä mahdollistajana ..

Kyllä, mies on törkeä koska valehtelee ja on antanut naisen olettaa muuta. Sitä siunailen. Itse en pettäisi, jos olisin parisuhteessa. Koska en ole, voin tehdä vapaasti mitä haluan. En ole velkaa toiselle naiselle/vaimolle. Mies on. Mies pettää joka tapuksessa, jos ei minun kanssani, niin jonkun toisen kanssa. Meinaatko että kieltäytymiseni estäisi miestä toimimasta halunsa mukaan? Miksi minun pitäisi olla se jutun moraalisankari?

Ap

Sori nyt ap, mutta kun sä olet mies, niin et sä vaan osaa tai kykene ajattelemaan naisen tavoin.

En ole ap, mutta olen nainen ja minulla oli hyvin samanlainen ajatusmaailma kuin ap:lla vielä hetki sitten.

Olin yhden varatun miehen yksi monista avioliiton ulkopuolisista suhteista. Kun kuulin, että miehellä on nainen lähes joka kaupungissa, en välittänyt pätkääkään siitä, että "mahdollistin hänen pettämisensä".

Jos olisin ollut ensimmäinen syrjähyppy, en olisi lähtenyt juttuun mukaan. Mutta kun olin ehkä 30 syrjähyppy, en todellakaan välittänyt.

Sittemmin sinkkuelämäni päättyi, enkä tänäkään päivänä hyväksy pettämistä. Mutta pettämisestä on vastuussa vain pettäjä, ei petetty eikä se kolmas osapuoli.

Ja olen ollut petetty sekä kolmas osapuoli. Molemmissa tapauksissa syytin aina vain ja ainoastaan pettäjää, myös silloin, kun pettäjä oli oma puoliso. Itse en ole koskaan pettänyt, enkä aio aloittaakaan. Mutta en tänäkään päivänä ymmärrä ihmisiä, jotka tuomitsee kolmannen osapuolen.

Eihän se kolmas osapuoli sitäkään tiedä, minkä verran vaimo liittoa kunnioittaa. Jotkut tietää muista suhteista mutta teeskentelee että eivät tiedä, että saavat oman elintasonsa ja kulissinsa pidettyä. Tai vaimo voi olla haluton ja on helpottunut, kun mies ei ole vonkaamassa. Tai vaimo on itse innoissaan pettämässä aina tilaisuuden tullen... Pointtini se, että miksi varjella vieraiden ihmisten liittoa, eivät he sitä itsekään välttämättä tee.

Vierailija
44/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himassa ne vaimot puolestaan rellestää ihan samalla tavalla.

Vierailija
45/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse pidä pettäjää parempana ihmistä joka tietoisesti osallistuu petokseen. Ja vielä ylpeilee kuinka paljon hienompi ihminen on.

Eikö elämässäsi ole muuta ylpeyden aihetta, oikeasti?

En ymmärrä ihmisiä, jotka tuhlaavat tunteitaan kolmanteen osapuoleen. Tietoinen tai ei, hän ei ole luvannut rakastaa, kunnioittaa, huolehtia ja välittää petetyksi joutuneesta osapuolesta. Pettäjä on, joko ihan sanallisesti tai vähintään sanattomasti luvannut, että hänen seksuaalisuutensa kuuluu vain kahdenkeskiseen suhteeseen. Pettäjä pettää tuon sanallisen tai sanattoman sopimuksen.

Mutta sivuutetaan se, että pettäjä on se, joka pettää! Vihataan heitä, jotka mahdollistavat tämän käytöksen.

Koska terveen parisuhteen perusta on tyttöjen välinen solidaarisuus! Jos kaikki naiset kunnioittaisivat toisiaan, niin miehet epäonnistuisivat pettämisessä, sillä heikkomoraalisinkaan mies ei pystyisi pettää, kun nainen ei suostu kolmanneksi osapuoleksi.

... ihan oikeasti ihmiset... KUKA muka haluaa, että oma mies pysyy uskollisena vain ja ainoastaan siksi, että edes maksullinen ei suostu antamaan syystä että "oot jo varattu"?

Vierailija
46/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaniaan pettävä osapuoli on luonnollisesti aina se pääsyyllinen, muttei se kolmas, ei neljäs, eikä edes se viides osapuoli, joka osallinen petokseen ole yhtään sen viattomampi osapuoli.

Täysin tietoisestihan sen varatun kanssa leikkiin mukaan heittäytyy.

Tietysti, kun puuttuu omatunto, moraali ym. inhimillisen ihmisen ominaisuudet ..

Vierailija
47/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näissä työreissuillakin kun kerran erehtyy pettämään.... homma lähtee lapasesta ja seuraavalla kerralla kynnys on jo matala uudelleen pettämiselle.

Vierailija
48/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka osallistuu tietoisesti pettämiseen on vähän niinkuin avunantaja, joka vaan katselee vieressä tai ojentaa lyömäaseen väkivaltarikoksessa.

Vierailija
49/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppaniaan pettävä osapuoli on luonnollisesti aina se pääsyyllinen, muttei se kolmas, ei neljäs, eikä edes se viides osapuoli, joka osallinen petokseen ole yhtään sen viattomampi osapuoli.

Tietysti, kun puuttuu omatunto, moraali ym. inhimillisen ihmisen ominaisuudet ..

No viidennen osapuolen jälkeen alkaa näyttää siltä, että pettäjä on löytänyt itselleen harrastuksen, eikä aio lopettaa.

Miksi tämän pääsyyllisen omatunto, moraali ym. inhimilliset ominaisuudet ovat suhteellisen merkityksettömiä, kun taas se kolmas, viides tai viideskymmenes on jotenkin kauhean paheksuttava, moraaliton ihminen?

Ja päteekö tämä vain pettäviin miehiin, vai saako nainen pettää yhtä vapaasti? Pettäjää paheksutaan, kun taas mahdollistaja tuomitaan.

Mitä jos koti-isäksi heittäytyneen miehen vaimo kulkee reissutöissä ja p*nee kymmenien satunnaisten miesten kanssa vuosien aikana?

Onko asenne edelleen se, että "kyllä on moraalitonta, kun nämä syrjähyppymiehet eivät solidaarisuudesta hillitse k*lliaan"?

Veikkaan, että mikäli pettäjä olisi nainen, hän olisi se moraaliton ja epäinhimillinen osapuoli. Mutta kun pettäjä on mies, syrjähyppyyn heittäytyvä kolmas osapuoli on se moraaliton ja epäinhimillinen.

Vierailija
50/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten anna, niin ei tarvitse täällä avautua. Haloo

Vierailija
51/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempi historia tietyissä asioissa antaa aika hyvin osviittaa tulevasta, niin käytöksestä, kuin asenteesta ..

Kuinkakohan moni näistä sinkkuna varattujen kanssa vehtaajista on omalle kumppanilleen kertonu tästä osasta menneisyyttään, vedoten samoihin ajatuksiin, ja oikeutuksiin .. ??? ..

Vierailija
52/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mieheni pettävän minua satunnaisten tuttavuuksien kanssa työreissuillaan. Hänelle se on jännää leikkiä ja humalassahan sitä sattuu ja tapahtuu. Miksi en ota eroa? Meillä on kolme lasta ja lapsille hän on hyvä isä. Minulle aviomiehenä hän on kohtuullinen, tosin vähän simppeli mutta kiltti, huolehtivainen, perusluonteeltaan mukava mutta hän on aina kaivannut paljon huomiota ja vakuutteluja, että hän on maailman paras mies. Pettää siis luultavasti saadakseen uusia kokemuksia, tuotetta seksiä, jännitystä ja kehuja.

Pettämisestä kuulin hänen työkaveriltaan kun vietettiin iltaa miehen työporukan kanssa, asia ei ollut mikään yllätys vaikka se sattui. Eniten sattui säälivät katseet kun suurin piirtein kaikki muut tiesivät paitsi minä. En ole vielä tänäkään päivänä kertonut miehelleni, että tiedän hänen pettäneen ja tilaisuuden tullen hän pettää ihan varmasti uudelleen. Seurustelun aikaamme meillä oli on/off-kausia, ja silloinhan oli tietysti mahdolisuus kaikkeen mitä vastaan tuli. Päätin kuitenkin sitten jatkaa mieheni kanssa koska me molemmat halusimme perheen ja mies on sopiva isäksi.

Olen sopeutunut tilanteeseen. Mies on hyväpalkkaisessa työssä ja saan kaiken mitä olen halunut. Meillä on uusi talo, lapsilla on hyvä matka kouluun, itse voin tehdä osittaista viikkoa työssäni. Mies potee nähdäkseni kroonista huonoa omatuntoa niin hän on aika aulis kaikille ideoille ja toiveille mitä minulla on. Olen tyytyväinen perhe-elämääni ja sopeudun muilta osin. Sain lohduttajan tästä mieheni työkaverista, joka kertoi minulle pettämisestä. Hän on miestäni reilusti nuorempi ja häntä ärsyttää mieheni esiintyminen reiluna, sosiaalisena kaverina - hänestä mieheni on selkärangaton. Nautin seksistä tämän miehen kanssa ihan eri tavalla kuin oman mieheni kanssa. Hän on innokkaampi ja kekseliäämpi, jotenkin hassua että eri ihmisen kanssa minäkin olen erilainen. Tosin olen aina ollut itsevarmempi ja älykkäämpi kuin mieheni. Mutta, hän on hyvä isä.

En tiedä haluanko muutosta tähän elämääni, olen pettynyt mieheeni mutta ymmärrän hänen hyödyllisyytensä, hän on tavallaan mahdollistaja. Jos minun salasuhteeni joskus paljastuu niin mahdanko edes hävetä. Ehkä naurattaa enemmän koska kukaan ei uskoisi minun pystyvän kaksoiselämään.

Vierailija
53/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

> Olen sinkkuna vapaa tekemään mitä haluan

Et muuten ole. Sä TIEDÄT niiden miesten olevan varattuja. Sun täytyis ymmärtää pysytellä niistä erossa. Et ole tippaakaan parempi, älä edes kuvittele.

En ole väittänyt olevani parempi. Ja miksi mun pitäisi pysyä erossa tuollaisesta miehestä? En ole kenellekään mitään velkaa, en moraalisesti tai muutenkaan.

Ap

Miten voit satuttaa sitä naista? Eikö se tunnu sinun sydämessä miltään? Eihän hän ole sinulle tehnyt mitään pahaa. Satutat myös mahdollisia lapsia.

Ja niin, miehen osuudesta en nyt puhu, hän on myös syyllinen, mutta sinulla on vastuu sinun teoista. Ei se mies yksin petä, vaan sinun kanssa. Ja silläkään ei ole merkitystä, että tekisi sen jonkun muun kanssa jos ei sinun. Sinä olet osasyy siinä mitä sinä teet, siitä et pääse mihinkään.

Vierailija
54/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viidennen osapuolen jälkeen alkaa näyttää siltä, että pettäjä on löytänyt itselleen harrastuksen, eikä aio lopettaa.

Miksi tämän pääsyyllisen omatunto, moraali ym. inhimilliset ominaisuudet ovat suhteellisen merkityksettömiä, kun taas se kolmas, viides tai viideskymmenes on jotenkin kauhean paheksuttava, moraaliton ihminen?

Ja päteekö tämä vain pettäviin miehiin, vai saako nainen pettää yhtä vapaasti? Pettäjää paheksutaan, kun taas mahdollistaja tuomitaan.

Mitä jos koti-isäksi heittäytyneen miehen vaimo kulkee reissutöissä ja p*nee kymmenien satunnaisten miesten kanssa vuosien aikana?

Onko asenne edelleen se, että "kyllä on moraalitonta, kun nämä syrjähyppymiehet eivät solidaarisuudesta hillitse k*lliaan"?

Veikkaan, että mikäli pettäjä olisi nainen, hän olisi se moraaliton ja epäinhimillinen osapuoli. Mutta kun pettäjä on mies, syrjähyppyyn heittäytyvä kolmas osapuoli on se moraaliton ja epäinhimillinen.

Pettäjä on pettäjä, ja aina pääsyyllinen, mies, tahi nainen, ja petokseen osallistuva osapuoli, mies, tai nainen, aina yhtä osallinen petokseen.

Kaikilta osapuolilta puuttuu moraali, ymmärrys oikean, ja väärän todellisesta erosta, inhimillisyys ym.

Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
55/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet niin tee. Mieti sitä.

En niin väittänytkään. Useimmat tekee.

Ap

Ei varmasti edes ”useimmat” tee noin ! Esim mun kavereista ei yksikään tee, sen tiedän varmasti. Oot kyl aika ällöttävä nainen. Hyi.

-Mies34

Vierailija
56/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelet itse sumutuksen määrää ja silti itsekin "sumutat" toisia ja olet pettämisessä mukana. Kyllä minusta pettämisen toisella osapuolella eli sinullakin on jonkinlainen vastuu. Jos tietää toisen olevan varattu niin ei pitäisi sekaantua. Itse en ainakaan tekisi niin jos asia olisi selvillä. Tulisi liian ikävä olo, vaikka toisella olisi mikä tahansa tilanne kotona niin ei se syy pettämiseen. No minä olenkin sinkku joten ehkä pitäisi olla hiljaa.

Vierailija
57/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen olet se työpaikan huo***

Vierailija
58/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilulta kuulostaa, ap on mies joka trollaa homoerotiikkaa.

Vierailija
59/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän on sitten miehen kirjoittama aloitus. Tosin eihän hän muuta väittänytkään.

Kuulostaa kyllä naisen kirjoittamalta.

Tuollaisia outoja reissutyö-piirejä varmaan on, yäk. 

Vierailija
60/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskisi pitkällä tikullakaan varattuun mieheen. Sellainen ihminen ei ole minkään arvoinen, joka puolisoaan pettää. Sama koskee sitä toista naista/miestä, moraali ja empatia puuttuu.

Toisaalta ehkä ansaitsevat toisensa, koska molemmat ovat huonoja ihmisiä. Pettämisen mahdollistaja ei tule koskaan saamaan onnellista suhdetta, koska on paskonut pesäänsä. Tämä näkyy esim ap:ssa kun ei enää pysty olemaan suhteessa. Pettäjän omatunto on likainen, sisimmässään tietää tekevänsä väärin. Hauskaa se on silloin, mutta pahalle tuntuu kun palaa kotiin oman kullan kainaloon vieraan vierestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä