Törkeää pettämistä tässä seuranneena voin sanoa
että useimmat miehet pettävät ihan heti kun vain mahdollisuus on. Työskentelen paikkakunnalla jossa on komennuksella iso joukko virkamiehiä. Lähes joka ikinen heistä ottaa sormuksen pois tullessaan tänne. Minullakin on suhde varatun kanssa. Miehen kaverit kyselevät onko minulla heille tiedossa vakituista hauskanpitoseuraa aina kun tulevat paikkakunnalle viikoksi. Teemme siis tiivistä yhteistyötä työn puolesta, mutta myös vapaa-ajalla. Juhlimme, harrastamme seksiä erilaisilla kokoonpanoilla ja suoraan sanottuna sikailemme samantien kun vuorosta päästään. Nuo miehet ovat komeita ja ns. kunnollisia miehiä ja isejä siellä toisessa elämässään. Heillä ei ole kuitenkaan pienintäkään ongelmaa pettämisen ja valehtelun kanssa. Kysyin miten he pystyvät tuollaiseen, niin vastaus on että ”kerran täällä vain eletään”.
Tässä on syy miksi olen hylännyt seurustelusuhteet jo kymmenen vuotta sitten. Hirvittää se sumutuksen määrä mitä naiset joutuvat kokemaan. Itsekin olen kokenut sen aikoinaan. Moraalista ongelmaa en tästä sen kummemmin ota. Olen sinkkuna vapaa tekemään mitä haluan, enkä ole kenenkään moraalinvartija. Nuo miehet pettäisivät joka tapauksessa. Itsekään en halua miehistä muuta kuin villiä juhlintaa silloin tällöin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota ajattelutapaa, että sinkkuna voi tehdä mitä vain. Miesvaltaisella alalla aina välillä tuli tilanteita eteen, että joku varattu mies kehtasi lähestyä jonkinlainen suhde mielessään. Kerroin heistä jokaiselle, että en ole kiinnostunut varatuista miehistä.
Ok, omasta puolestasi. Kerro minulle miksi sinkku ei saisi harrastaa vapaata seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää seksiä. Saatko itse?
Epäilen että ei.
Vierailija kirjoitti:
Siunailet täällä sitä törkeää pettämistä samaan aikaan ollen osallisena itse heidän pettämisensä mahdollistajana ..
Kyllä, mies on törkeä koska valehtelee ja on antanut naisen olettaa muuta. Sitä siunailen. Itse en pettäisi, jos olisin parisuhteessa. Koska en ole, voin tehdä vapaasti mitä haluan. En ole velkaa toiselle naiselle/vaimolle. Mies on. Mies pettää joka tapuksessa, jos ei minun kanssani, niin jonkun toisen kanssa. Meinaatko että kieltäytymiseni estäisi miestä toimimasta halunsa mukaan? Miksi minun pitäisi olla se jutun moraalisankari?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saan tietysti. En suostu huonoon seksiin. Miehen kanssa seksuaalinen kemia on huippua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siunailet täällä sitä törkeää pettämistä samaan aikaan ollen osallisena itse heidän pettämisensä mahdollistajana ..
Kyllä, mies on törkeä koska valehtelee ja on antanut naisen olettaa muuta. Sitä siunailen. Itse en pettäisi, jos olisin parisuhteessa. Koska en ole, voin tehdä vapaasti mitä haluan. En ole velkaa toiselle naiselle/vaimolle. Mies on. Mies pettää joka tapuksessa, jos ei minun kanssani, niin jonkun toisen kanssa. Meinaatko että kieltäytymiseni estäisi miestä toimimasta halunsa mukaan? Miksi minun pitäisi olla se jutun moraalisankari?
Ap
Sori nyt ap, mutta kun sä olet mies, niin et sä vaan osaa tai kykene ajattelemaan naisen tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan tietysti. En suostu huonoon seksiin. Miehen kanssa seksuaalinen kemia on huippua.
Ap
Niin sähän se miehenä sen tiedät.
Tuohan on hieno tilanne, kaikki saa toteuttaa fantasioitaan ilman turhia tunteiluja ja mieskin jaksaa olla hyvä iskä ja aviomies sitten kun kotiin menee
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hieno tilanne, kaikki saa toteuttaa fantasioitaan ilman turhia tunteiluja ja mieskin jaksaa olla hyvä iskä ja aviomies sitten kun kotiin menee
Musta on tosi outoa, että ap:n työympyröissä on niin paljon miehiin kallellaan olevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on tosi outoa, että ap:n työympyröissä on niin paljon miehiin kallellaan olevia miehiä.
Ei kokeilu homoksi tee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä sun ongelma on?
Ap
Miettinyt itsekin kun mua on monesti varatut iskeneet. Siis muuten "hyviä" miehiä joilla kauniit ja mukavat vaimot ja kaikki elämässä hyvin. Vaikea ymmärtää miksi riskeeraavat eivätkä ymmärrä kuinka hyvin heillä asiat on. Vai katsooko vaimo läpi sormien ja pettää hänkin tahollaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Selitys se tuokin ..
Kyse ei ole velasta, vaan solidaarisuudesta puolisoa kohtaan, vaikka sekin taitaa olla sinulle merkityksetöntä ..
Petetty puoliso on paitsi syytön tilanteeseen, myös tietämätön, mitä hänen selkänsä takana tapahtuu ..
Häntä loukkaat sekä sinä omalla toiminnallasi, että tuo pettävä puolisonsa, mutta sillä ei taida olla sinulle mitään väliä, sillä sinä et ole se petetty, loukattu, jota nöyryytetään selän takana, joten oikeutat oman toimintasi ottamalla ilon irti selityksellä : "Jos en minä, niin joku muu."
Miksi juuri sinun täytyy saada olla osallisena tuohon petokseen ?
Mitä sillä voitat itsellesi ?
Hyvän mielen ?
Suurenkin voitonriemun ?
Ihmetyttää tuollainen toiminta, ja nuo ainaiset tekosyyt ym. oikeutukset ..
Ei taida hirveästi olla korvien välissä ketään kotona, ja selkärangan paikalla paloletku ..
En mä pidä törkeänä pettämisenä tommosta. Törkeää on painaa anoppia tai vaimon siskoa. Tai veljeä tai appiukkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet kova siunailemaan, vaikka töissä sikailet. Minä siunailen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä sun ongelma on?
Ap
Mä kyllä tiedostan ongelmani. Mikä sun ongelmasi on? Miksi kimpaannut, ei ole synti eikä rikos, kuten joku tuossa ilmaisi, olla miehiin päin kallellaan.
En kyllä itse pidä pettäjää parempana ihmistä joka tietoisesti osallistuu petokseen. Ja vielä ylpeilee kuinka paljon hienompi ihminen on.
Eikö elämässäsi ole muuta ylpeyden aihetta, oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sori nyt ap, mutta kun sä olet mies, niin et sä vaan osaa tai kykene ajattelemaan naisen tavoin.
En ole ap, mutta olen nainen ja minulla oli hyvin samanlainen ajatusmaailma kuin ap:lla vielä hetki sitten.
Olin yhden varatun miehen yksi monista avioliiton ulkopuolisista suhteista. Kun kuulin, että miehellä on nainen lähes joka kaupungissa, en välittänyt pätkääkään siitä, että "mahdollistin hänen pettämisensä".
Jos olisin ollut ensimmäinen syrjähyppy, en olisi lähtenyt juttuun mukaan. Mutta kun olin ehkä 30 syrjähyppy, en todellakaan välittänyt.
Sittemmin sinkkuelämäni päättyi, enkä tänäkään päivänä hyväksy pettämistä. Mutta pettämisestä on vastuussa vain pettäjä, ei petetty eikä se kolmas osapuoli.
Ja olen ollut petetty sekä kolmas osapuoli. Molemmissa tapauksissa syytin aina vain ja ainoastaan pettäjää, myös silloin, kun pettäjä oli oma puoliso. Itse en ole koskaan pettänyt, enkä aio aloittaakaan. Mutta en tänäkään päivänä ymmärrä ihmisiä, jotka tuomitsee kolmannen osapuolen.
Hyvä juttu, seksi on hieno harrastus.