Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne kysymyksiä aseksuaalisuudesta - aseksuaalit sitten vastaavat

Vierailija
13.05.2021 |

Itse kysyisin tämmöstä, että jos seksi ei herätä mitään tuntemuksia, niin miksi sitä ei voisi toisen takia harrastaa? Jos seksi taas aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia, niin tällöinhän kyseessä ei ole aseksuaalisuus vaan henkiset lukot.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksin harrastamiseen ainakin miehenä tarvitaan oman kokemukseni mukaan niitä haluja, ei muuten alakerrassa tapahdu mitään ja se suuseksillä aikaansaatu juhlakuntokin hyytyy nopeasti.

Vierailija
2/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska seksin harrastamiseen ainakin miehenä tarvitaan oman kokemukseni mukaan niitä haluja, ei muuten alakerrassa tapahdu mitään ja se suuseksillä aikaansaatu juhlakuntokin hyytyy nopeasti.

Mutta entä naisten näkökulmasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se naisenkaan mielestä kivaa maata siinä kun toinen vaan jyystää kun et saa sitä itse mitään irti?

Vierailija
4/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko aseksuaali mies/nainen valmis tyydyttämään puolisosi oraalisesti, vaikka et siitä mitään itse saisikaan? Itse tykkään hieroa puolisoani, vaikka en siitä itse mitään saakkaan.

Vierailija
5/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39107 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se naisenkaan mielestä kivaa maata siinä kun toinen vaan jyystää kun et saa sitä itse mitään irti?

Mutta eikö parisuhteissa tulisi nauttia myös siitä, että saa tuottaa hyvää oloa omalle kumppanille?

Vierailija
6/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyisin, että mitä se muille kuuluu, haluaako joku tuntematon ihminen panna tai ei ja millä kokoonpanolla?

Vierailija
7/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko aseksuaali mies/nainen valmis tyydyttämään puolisosi oraalisesti, vaikka et siitä mitään itse saisikaan? Itse tykkään hieroa puolisoani, vaikka en siitä itse mitään saakkaan.

Toki, mutta pitäisi löytää sitten puoliso jolle riittää touhut ilman yhdyntää. Kaikenlaisia tyhjänpuhujia kun näyttää olevan liikenteessä, alkuun sanotaan että asia on okei mutta sitten kuitenkin myöhemmin alkaa murinat siitä kun ei kansankielellä ilmaistuna saa munaa ja se muukin koskettelu sitten vaan ärsyttää ja nähdään härnäämisenä.

Vierailija
8/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihminen voi olla aseksuaali, jolla on lisäksi negatiivinen suhtautuminen seksiin. Negatiivisuus ei ole aseksuaalisuuden määritelmä tai liity siihen, mutta se voi olla lisänä. Nämä ovat toisistaan riippumattomia asioita.

Naisen emätin ei ole tunnoton paikka ulkopuolella kehosta, vaan kyllä se on ihan tuntoinen onkalo kehon sisäpuolella. Siksi sitä ei voi niin vain käyttää kuin vieraspyyhettä aina tarpeen yllättäessä. Emätin on kiinni tiedostavassa, ajattelevassa ja tuntevassa ihmisessä.

Vierailija
9/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä39107 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö parisuhteissa tulisi nauttia myös siitä, että saa tuottaa hyvää oloa omalle kumppanille?

Joo, silloin kun vie kahvit terassille tai leipoo syntymäpäiväkakun. Seksihommat hoitakoot jokainen itse jos sellaista tarvitsee, ei kuulu minulle.

Vierailija
10/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi liität ei seksuaalisen teon (hieronta) ja seksuaalisen teon (suuseksi) samalle viivalle? Voin hieroa vaikka naapurin koiraa, ei siinä mitään, mutta seksuaaliset hommat kukin hoitakoon itse.

Vierailija
11/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeasti sille seksuaalille ei riitä pelkkä seksin harrastaminen vaan pitäisi näytellä myös ääntelyä, tuhmien puhumista ilman että alkaa naurattaa ja olla aktiivinen. Toiselta osapuolelta menee halut kun tämä tajuaa ettei aseksuaalia kiinnostakaan yhtään.

Vierailija
12/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali. Ajatus seksistä kuvottaa. Se aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia.

Vierailija
13/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39107 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä käsitä miten mies "rakastavana" kumppanina voisi jyystää, vaikka tietää, että nainen ei halua...

-eri

Vierailija
14/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali. Ajatus seksistä kuvottaa. Se aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia.

Mutta jos aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia, eikö kyse ole juurikin noista oman mielen lukoista, estoista, traumoista? Ehkä se suhtautuminen on ollut niin, että alussa traumat, joista sitten päädytty tekemään päätelmä, että koska seksi inhottaa niin sen on oltava aseksuaalisuudesta johtuvaa.

Vierailija
15/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä parisuhteessa ja esitän että pidän siitä. Feikkaan myös orgasmit. En oikeasti pidä seksistä, mutta ei minulla ole mitään sitä vastaan.. en pystyisi seurustelemaan miehen kanssa, joka haluaa seksiä monta kertaa päivässä.

Vierailija
16/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi liität ei seksuaalisen teon (hieronta) ja seksuaalisen teon (suuseksi) samalle viivalle? Voin hieroa vaikka naapurin koiraa, ei siinä mitään, mutta seksuaaliset hommat kukin hoitakoon itse.

No voi hyvä luoja. No olisitko valmis HIEROMAAN sormella naisen klitorista, vaikka et siitä itse mitään saisikaan, tai miehen penistä. Itse tykkään hieroa puolisoani, vaikka en siitä mitään fyysistä tyydytystä itse saakkaan.

Vierailija
17/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia, eikö kyse ole juurikin noista oman mielen lukoista, estoista, traumoista? Ehkä se suhtautuminen on ollut niin, että alussa traumat, joista sitten päädytty tekemään päätelmä, että koska seksi inhottaa niin sen on oltava aseksuaalisuudesta johtuvaa.

Minulla ei ole traumoja. Minua ei ole ikinä kiinnostanut seksi.

Vierailija
18/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä luoja. No olisitko valmis HIEROMAAN sormella naisen klitorista, vaikka et siitä itse mitään saisikaan, tai miehen penistä. Itse tykkään hieroa puolisoani, vaikka en siitä mitään fyysistä tyydytystä itse saakkaan.

Onko jokainen heteromies valmis hieromaan toisen miehen munaa, koska hieroohan hän omaansakin? Onko jokainen heteronainen valmis hieromaan vieraan naisen klittaa, koska hieroohan hän omaansakin?

Vierailija
19/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalilla voi olla lisäksi traumoja tai olla olematta. Ne eivät liity suoraan toisiinsa.

Vierailija
20/55 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalit on friiiikkejä. Ei mitää ongelmaa laittaa sormea naisen reidelle ja pyöritellä, mutta jos sen sormen laittaa pari senttiä sivummalle ja klitoriksen päällä pyörittelee, niin koko maailma romahtaa. Homoseksuaaleja te olette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän