Antaako tämä palsta oikean kuvan miehistä?
Kun lukee tätä palstaa, tulee tunne, että miehet haluavat vain kauniin naisen, joka on kotona, siivoaa ja tekee ruokaa, ei saa käydä töissä tai tavata kavereitaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Olen 32v hoikka sinkku nainen ja en uskalla liittyä Tinderiin, kun pelkään siellä jokaisen olevan sisimmältään palstalle kirjoittavia u li si joita, jotka kirjoittelevat tänne k i llti mies juttujaan tai muuten vaan rumasti naisista. Voisin paremmin, jos en olisi ikinä alkanut lukemaan tätä palstaa. Nyt tieto lisää tuskaa.
Miksi kenenkään pitäisi liittyä Tinderiin?
Mistä näkee kirjoittajan sukupuolen? Trolleja täällä riittää, joten edes se kommentin perässä oleva N40 ei välttämättä pidä paikkaansa. Varmasti löytyy palstallijoita, jotka provosoidakseen haluavat nimenomaan esittää jonkin vaikkapa tunteita herättävän näkökulman juurikin tietyn sukupuolen nimissä.
Minusta täällä keskustelu on välillä kieltämättä aika polarisoitunutta ja miehet ja naiset esitetään toisinaan aika stereotyyppisesti ja kärjistäen. Tämän vuoksi en ainakaan itse halua tehdä mitään yleistäviä tulkintoja mistään sukupuolesta tämän palstan perusteella. Kun käyn lukemassa vaikka Muropaketin keskustelupalstaa, jossa oletusarvoisesti suurin osa kirjoittajista on miehiä, sen perusteella tekisin aivan erilaiset johtopäätökset mitä tulee sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne mitä olen kohdannut on juuri sellaisia kuin palstan miehet. Muutama sellainen on ollut puolisonakin. Manipuloiva, naisia vihaava, päihdeongelmainen, perussuomalainen narsisti. Miehet on.
Mitä miesvihaajalle kuuluu tänään?
Miesvihaaja ja samalla persuhullu. On siinä tyttelillä mieli pahasti sekaisin.
Minkä sille voi että ovat perussuomalaisten kannattajia. Ei se ole mitenkään oleellinen tieto. Eivät varmasti ole ikinä äänestäneet mitään, vaikka aatteen puolesta olisikin olut tuopin äärellä kantapaikassaan. Ja mikä miesvijaaha minä olen jos tuollaisia miehiä olen katsellut, enkös minä ole oikea miesten rakastaja kun mitään hyviä piirteitäkään en vaadi mieheltä?
Niin. Kaikki suomalaiset miehet äänestävät perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 32v hoikka sinkku nainen ja en uskalla liittyä Tinderiin, kun pelkään siellä jokaisen olevan sisimmältään palstalle kirjoittavia u li si joita, jotka kirjoittelevat tänne k i llti mies juttujaan tai muuten vaan rumasti naisista. Voisin paremmin, jos en olisi ikinä alkanut lukemaan tätä palstaa. Nyt tieto lisää tuskaa.
Miksi kenenkään pitäisi liittyä Tinderiin?
No kun ei kadulla vastaantulijoista tiedä kuka on varattu ja kuka vapaa. Ja alkoholia käytän niin harvoin, ettei baareissakaan tule käytyä kuin harvoin. Vaikea tutustua vapaisiin miehiin.
Olen ymmärtänyt että nykyään on kaveripiirin merkitys kasvanut nuorten pariutumisesta. Eli nuoret menee nykyään baariin enemmän viettämään aikaa kavereiden kanssa kuin pariutumaan, ja kumppanit löyty niiden kaveripiirin kautta. Tuostahan on miehet täällä valittaneet että baarissa ollaan vain kaverien kanssa, mikä puhuisi sen puolesta että näin on käynyt. En yhtään ihmettelisi vaikka ihmisten epäluuloisuuden lisääntyminen yleisen somekäytöksen takia olisi siihen ainakin osasyy. Kaikille on valjennut mitä voikaan olla piilossa ihmisten otsaluiden takana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pääsääntöisesti keski-iän ylittäneitä maalla asuvia uskovaisia persuja, joten ei todellakaan anna.
Eli 60v miehiä?
Empä usko.
Paitsi tietysti laskut maksamaan ja tukemaan ja kehumaan ja raskaisiin töihin ja likaisiin ja vastenmieleisiin hommiin tai kun ei vaan huvita itse tehdä...