Antaako tämä palsta oikean kuvan miehistä?
Kun lukee tätä palstaa, tulee tunne, että miehet haluavat vain kauniin naisen, joka on kotona, siivoaa ja tekee ruokaa, ei saa käydä töissä tai tavata kavereitaan.
Kommentit (47)
Omien kokemusteni perusteella kuva on täysin paikkansapitävä.
N42
Mulla on tuollainen vaimo. Siinä on hyvät ja huonot puolet (en ole koskaan pakottanut mihinkään). Siivoamisen tosin useimmiten hoidan itse. Lapset hoitaa vaimo, kun osaa sen paljon paremmin.
Ei vaan tänne on pesiytynyt passiivisagressiivseet munattomat luuserit ylaudalta sekä typerimmät Persut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kuin viemäri.
Viemäreissä oleva saasta on toki ihmisistä lähtöisin ja kertoo ehkä jotakin, mutta ei todellakaan anna koko kuvaa kenestäkään.
Hyvin sanottu.
Jos tää sivu antaa oikeen kuvan naisista, nii en haluu olla missää tekemisis vastakkaisen sukupuolen kanssa. Minkä ihmee takii mies haluis olla tekemisis jonkun kaa, joka oikeesti vihaa miehiä, mut näyttää sen ainoastaan internetissä? Jep…
Miten voisikaan antaa, kun minun kommenttini on monesti on joku miesoletettu kuitannut naisen kommenttina, naisen joka muuttaisi mielensä "jos vain saisi kunnon kyytiä" 🤣
Minut nähdessään (toivon ainakin itse) jäisi kyydit antamatta ja saamatta.😂
Sitä en tiedä, arvasiko yksikään nainen kommenttini perusteella olevani mies.
Usein ihmiset innostuvat kirjoittamaan ongelmista. Harvemmin siitä tavallisesta arjesta millaista se on. Eli tällä palstalla (kuten yleensäkin keskustelupalstoilla) korostuu ongelmat paljon enemmän kuin niitä on todellisuudessa.
Tämä palsta ei anna realistista kuvaa kenestäkään ei miehistä eikä naisista. Muutenkin ihmisiä on niin tosi monenlaisia laidasta laitaan. Osalla on mielenterveysongelmia (monilla ilman diagnoosia kun ei ole haettu ongelmiin apua) osa muuten vaan hankalia tai omista ongelmista niin kärsiviä etteivät osaa ottaa toista huomioon. Toisaalta löytyy paljon ihmisiä (sekä miehiä että naisia) jotka ovat tasapainoisia ja kykenevät hyvään parisuhteeseen ja kanssakäymiseen muiden kanssa, Kuitenkaan tuskinpa kukaan meistä on täydellinen ja hyvä niin.
Itselläni oli loistava tuuri. Tai sitten vain valitsin hyvin niistä miehistä joiden kanssa olen elämässäni seurustellut. Löysin oikean helmen mieheksi. Toki nytkin ajelee olkkarin lattialla miehen likaiset sukat. En nalkutua mutta eipä tuo mieskään nalkuta vaikka en ole siivonnut kahteen viikkoon. (Siivous minun vastuulla yhteisestä sopimuksesta). Tehdään paljon asioita yhdessä ja ollaan puolisot, vanhemmat lapsillemme, rakastajat toisillemme ja parhaat kaverit.
Ketjun innoittamana aion antaa miehelleni ison halin kun tulee harrastamasta. Joskus unohtuu kehua toista kuinka hyvä tyyppi hän onkaan.
M26 kirjoitti:
Jos tää sivu antaa oikeen kuvan naisista, nii en haluu olla missää tekemisis vastakkaisen sukupuolen kanssa. Minkä ihmee takii mies haluis olla tekemisis jonkun kaa, joka oikeesti vihaa miehiä, mut näyttää sen ainoastaan internetissä? Jep…
Eiköhän ne jotka vihaa pysy ihan suosiolla etäällä miehistä. Mites on viime aikoina faksi käynyt?
M26 kirjoitti:
Jos nuori nainen lukee sun kommentteja, hän tulee täysin samaan tulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kuin viemäri.
Viemäreissä oleva saasta on toki ihmisistä lähtöisin ja kertoo ehkä jotakin, mutta ei todellakaan anna koko kuvaa kenestäkään.
Suomen suosituin naisten valtaama keskustelupalsta.
Kyllä se sinänsä antaa varsin osuvan kuvan naisista ja heidän ajatusmaailmastaan.
Osittain kyllä. Ihan niin kuin naisistakin. On näissä viesteissä mukana myös totuuttakin, jos myös värittelyä.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Eiköhän ne jotka vihaa pysy ihan suosiolla etäällä miehistä. Mites on viime aikoina flaksi käynyt?korjattu
Nuo aloituksessa mainitut asiat ovat kaikkien (normaalien) naisten ominaisuuksia. Ihan perus biologisista sukupuolirooleista kyse eikä mistään olemattomasta"naisten alistamisesta".
Vierailija kirjoitti:
Nuo aloituksessa mainitut asiat ovat kaikkien (normaalien) naisten ominaisuuksia. Ihan perus biologisista sukupuolirooleista kyse eikä mistään olemattomasta"naisten alistamisesta".
Olen 32v hoikka sinkku nainen ja en uskalla liittyä Tinderiin, kun pelkään siellä jokaisen olevan sisimmältään palstalle kirjoittavia u li si joita, jotka kirjoittelevat tänne k i llti mies juttujaan tai muuten vaan rumasti naisista. Voisin paremmin, jos en olisi ikinä alkanut lukemaan tätä palstaa. Nyt tieto lisää tuskaa.
Ei. Oikeat miehet on muualla kun palstailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne mitä olen kohdannut on juuri sellaisia kuin palstan miehet. Muutama sellainen on ollut puolisonakin. Manipuloiva, naisia vihaava, päihdeongelmainen, perussuomalainen narsisti. Miehet on.
Mitä miesvihaajalle kuuluu tänään?
Miesvihaaja ja samalla persuhullu. On siinä tyttelillä mieli pahasti sekaisin.
Minkä sille voi että ovat perussuomalaisten kannattajia. Ei se ole mitenkään oleellinen tieto. Eivät varmasti ole ikinä äänestäneet mitään, vaikka aatteen puolesta olisikin olut tuopin äärellä kantapaikassaan. Ja mikä miesvijaaha minä olen jos tuollaisia miehiä olen katsellut, enkös minä ole oikea miesten rakastaja kun mitään hyviä piirteitäkään en vaadi mieheltä?
Onneksi ehdin pariutua ennen kuin tuli tutuksi tämä miesten ajatusmaailma netissä. Olen luonteeltani ujompi ja arempi ja en tosiaan usko että uskaltaisin lähteä deittailemaan ketään. Ainoastaan tutustumalla ihmisiin ensin kunnolla työn ja harrastusten kautta voisi mies löytyä. En usko että edes baareissa tekis mieli numeroaan antaa. Ties mitä hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä on aika usein vaikea tunnistaa täällä olevia ulisijoita oman sukupuoleni edustajiksi. Täällä on aika usein sellaisten häviäjä miesten kokoontumisajot. Vanhoja katkeria uskovaisia junttipersuja.
On täällä toisinaan aivan asiallisia ja järkeviä mielipiteitä miehiltä.
Aivan tavallisilta normaaleilta kavereilta.
Niin ja tämän lähetti nainen ja ikääkin piisaa kokonaiset 61 vuotta.
Että elämänkokemusta ja ihmistuntemusta on jo kertynyt jonkin verran.
Ei anna. Täällä rääkyvät elämästä syrjäytyneet rassukkamiehet.