Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä Mikko Koivun tulisi maksaa ex-vaimolleen 20 000 dollaria kuukaudessa kotitaloudellisiin kuluihin?

Vierailija
13.05.2021 |

Ihan järjetön summa. Tuohan vastaa Suomessa noin 30 000 euron kuukausituloja. On nämä kiekkovaimot kyllä melkoisia kullankaivajia.

Kommentit (3151)

Vierailija
2081/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laki. Yksinkertaista. Olisi ottanut asioista selvää. Turha itkeä nyt.

Vierailija
2082/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Mikolle selvisi syy miksi nainen oli ollut tämän kanssa ja siksi päätyi sivusuhteeseen. Rahanahneeltahan tuo vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haukkuvat Helenaa gold diggeriksi mutta minun mielestani Mikko on se ahneempi osapuoli. Palkka USAn kaytannon mukaan mutta jo ennen avioliittoa yritti varmistaa etta ero hoidetaan Suomen pihien lakien mukaan. Osaako edes haveta?

Ei miehet ole Helenaa haukkuneet vaan ihan naiset myös. Minä mukaan lukien. Kyllä me kaikki, joilla lapsia on, tiedämme että myös töissä voi käydä lapsien ollessa päivähoidossa. Niin, sen Helena olisi voinut tehdä eli olisi voinut mennä töihin. Kyllä Jenkeissä myös löytyy lapsille päivähoitoa. Mutta kun ei, niiiiiiiiiiiin paljon mukavampaa on olla kotona miehen rahojen turvin. Avioliitto solmittu Suomessa sekä avioehto tehty Suomessa. Ihmettelen, miten on niin vaikea tajuta, että myös perheelliset eroavat, koska eivät rakasta puolisoaan. Joskus puolisoaan alkaa inhoamaan niin paljon, että ainoa vaihtoehto on erota (tässä tapauksessa Mikko alkanut inhoamaan Helenaa).

Jenkeissä kolmen lapsen päivähoito järkevässä paikassa maksaa enemmän kuin nainen voi työllään ansaita. Itse yhden siellä synnytin ja totesin että joko jäätävä kotiin tai lähdettävä suomeen.

Vierailija
2084/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haukkuvat Helenaa gold diggeriksi mutta minun mielestani Mikko on se ahneempi osapuoli. Palkka USAn kaytannon mukaan mutta jo ennen avioliittoa yritti varmistaa etta ero hoidetaan Suomen pihien lakien mukaan. Osaako edes haveta?

Ei miehet ole Helenaa haukkuneet vaan ihan naiset myös. Minä mukaan lukien. Kyllä me kaikki, joilla lapsia on, tiedämme että myös töissä voi käydä lapsien ollessa päivähoidossa. Niin, sen Helena olisi voinut tehdä eli olisi voinut mennä töihin. Kyllä Jenkeissä myös löytyy lapsille päivähoitoa. Mutta kun ei, niiiiiiiiiiiin paljon mukavampaa on olla kotona miehen rahojen turvin. Avioliitto solmittu Suomessa sekä avioehto tehty Suomessa. Ihmettelen, miten on niin vaikea tajuta, että myös perheelliset eroavat, koska eivät rakasta puolisoaan. Joskus puolisoaan alkaa inhoamaan niin paljon, että ainoa vaihtoehto on erota (tässä tapauksessa Mikko alkanut inhoamaan Helenaa).

Kerro nyt mita tyota Helena olisi voinut tehda. Milla viisumilla on maassa? Walmartin kassan tuloilla ei kustanneta kolmen lapsen hoitoa.

Kovasti kritisoidaan mutta ei tiedeta yhtaan mitaan USAn laeista.

Vierailija
2085/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa tyypille joka ei osta lapsilleen mitään koska ei tiedä mitä lapset tarvitsevat eikä ole mitään käsitystä mitä lasten kanssa eläminen maksaa.

Vierailija
2086/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 lasta hoidettavana

Olen satavarma, että Mikko Koivu ostaa kyllä lapsilleen vaatteita, koulupaikat, kieliopinnot, ajokortit, sairausvakuutukset, hammaslääkärit jne..

Ex-vaimo tai lapset vain ilmoitavat, että nyt seuraavaksi tarvitaan näitä ja näitä asioita lapsille.

Vaimolle Koivu voi maksaa about 7000 dollaria kuussa, jolla  sitten maksaa pieniä juoksevia kuluja. 

Ja voihan olla, että lapset haluavat muuttaa isänsä luokse asumaan. Silloin exälle ei tarvitse maksaa niinkään paljon. Siinä tapauksessa erorahaa voisi maksaa vaikka 3000 taalaa kuussa seuraavan kymmenen vuoden ajan.

t, rahamies

Juu, hyvin onnistuu kiekkoilu yh-isältä.

Oletko kuullut koskaan lastenhoitajista?

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Siinä Mikko pelireissuillaan soittelisi sijaisen sijaisen perään, kun kumpikin on ilmoittanut ettei pääse töihin. Ei ne lastenhoitajat päivystä 24/7 työnantajan asunnossa, niillä on työajat.

Mikko on lopettanut jääkiekon pelaamisen. Olisi kiva että kommentoijat tietäisivät kommentoitavista henkilöistä edes jotain. Edes ihan pikkusen.

Aktiiviuran ajastahan tässä on koko ajan ollut kyse. Ei eläkeukko enää lastenhoitajia tarvitse, kun hänellä on vapaata 24/7.

Aktiiviura on ollutta ja mennyttä, nyt puhutaan tästä hetkestä, kun ero on konkretisoitumassa.

Helenakaan ei pitänyt lupaustaan, kun piti palata Suomeen pelaamisen loputtua. Tai no, ehkä tämä kertoo vaan Mikon inhosta Helenaa kohtaan, kun ei odottanut erossa vuotta eteenpäin eli kun aktiiviura olisi loppunut. Olisivat onnellisesti muuttaneet Suomeen ja sitten Mikko olisi ilmoittanut, että haluaa erota. Näen heidän tilanteensa hyvin konkreettisesti mielessäni ja ymmärrän Mikon päätöksen eroamiseen hyvin. Ja ajattele, olen nainen.

Vierailija
2087/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei enää pärjännyt huipputasolla eron aikoihin joten vaatimus on melko vaikea kun muista hommista ei tienaa vastaavasti, Eikö vaimo muka pärjäisi jollain minnesotan keskiarvopalkalla?

Vierailija
2088/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkomiesten vaimoilla usein ei ole viisumissa työlupaa. Ja ihan vähän aikaa sitten jenkeissä oli osavaltioita joiden laki määräsi että jos perheessä alaikäisiä lapsia niin toisen vanhemman oltava kotona.

Vierailija
2089/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska laki. Yksinkertaista. Olisi ottanut asioista selvää. Turha itkeä nyt.

Hänhän otti, siksi avioehto.

Vierailija
2090/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa tyypille joka ei osta lapsilleen mitään koska ei tiedä mitä lapset tarvitsevat eikä ole mitään käsitystä mitä lasten kanssa eläminen maksaa.

Ikävä tuottaa sinulle pettymys. Mikko on hyvinkin läheinen lastensa kanssa. Mutta ymmärrän oman pahan olosi ja tämä oli hetkesi, kun ajattelit pääseväsi pätemään. Voin kertoa rtt olen hyvin sisällä jääkiekko elämässä ja nämä tällaiset jutut ovat hyvinkin täyttä paskan jauhantaa.

Vierailija
2091/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkomiesten vaimoilla usein ei ole viisumissa työlupaa. Ja ihan vähän aikaa sitten jenkeissä oli osavaltioita joiden laki määräsi että jos perheessä alaikäisiä lapsia niin toisen vanhemman oltava kotona.

No ei varmasti ole sellaista lakia! Onhan niitä hyvänenaika lastenhoitajia joita voi palkata kotiin!

Vierailija
2092/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pöivähoito maksaa pari tonnia per lapsi, niin kyllä saa olla ihan hyvä palkka, että kannattaa mennä töihin.

Vierailija
2093/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä kolmen lapsen päivähoito järkevässä paikassa maksaa enemmän kuin nainen voi työllään ansaita. Itse yhden siellä synnytin ja totesin että joko jäätävä kotiin tai lähdettävä suomeen.

Miten yksinkertaisia te ihmiset oikein olette? Mikko on miljonääri ja olisi kyllä maksanut mennen tullen lasten hoitomaksut. Helena perusti yrityksen miehensä rahoilla ja lapset ovat myös hoidossa olleet ainakin osan aikaa.

Vierailija
2094/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole sellaista lakia! Onhan niitä hyvänenaika lastenhoitajia joita voi palkata kotiin!

Tottakai on, mutta se maksaa enemmän kuin Helena missään perusduunissa tienaisi. Itse jäin USA:ssa lasten kanssa kotiin koska hoitokustannuksista olisivat kolmelta lapselta ollut melkein puolitoista kertaa mun palkka.

Vierailija
2095/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illinoisissa edelleenkin ei saa jättää alle 14v lasta yksin kotiin hetkeksikään. Siis et saa lain mukaan edes mennä kauppaan jos lapsi jää kotiin yksin. Käytännössä koululaisenkin kanssa pitää olla lastenhoitaja kotona jos haluaa käydä

Töissä. Yhteiskunta on todella erilainen. Hyvä täältä huudella. Ja miksi pitäisi nyt raahata lapset suomeen kun isä etsii itseään. Miehetkin voi leikata letkut poikki jos lapsia ei halua.

Vierailija
2096/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamahan nyt kaivertaa kun ei mennytkaan ihan suomalaisen kaavan mukaan eli: Avioliitossa kummallakin omat rahat mutta nainen pienemmasta palkastaan kustantaa kaiken lapsiin liittyvan. Mies tulee valmiin ruokapoydan aareen toistaan ja sitten sohvalla sulattelee ateriaa lopun iltaa tai lahtee baariin.

Vierailija
2097/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on, mutta se maksaa enemmän kuin Helena missään perusduunissa tienaisi. Itse jäin USA:ssa lasten kanssa kotiin koska hoitokustannuksista olisivat kolmelta lapselta ollut melkein puolitoista kertaa mun palkka.

Tietysti, mutta typerää väittää, että sellaista lakia olisi.

Vierailija
2098/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksinkertaisia te ihmiset oikein olette? Mikko on miljonääri ja olisi kyllä maksanut mennen tullen lasten hoitomaksut. Helena perusti yrityksen miehensä rahoilla ja lapset ovat myös hoidossa olleet ainakin osan aikaa.

No lapset aloittavat yleensä per-schoolin siinä kolmen vuoden iässä.

Onko siinä susta jotain järkeä että lapsille palkataan hoitaja että äiti voi mennä töihin jos ei äidin tienestit kata edes kuluja? Siinä kyllä häviävät ihan kaikki.

Vierailija
2099/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä laki saa tuon aikaan että jäätävä. Alle 12v yleisesti ajatellaan ettei saa olla yksin kotona. Ja naapurit narppii kyllä travittaessa.

Vierailija
2100/3151 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.illinoispolicy.org › leave-your-13-year-oldLeave your 13-year-old home alone? Police can take him into ...

Dec 22, 2016 · At least 30 states have no minimum age for when a child can be left home alone. While the law in Illinois defines neglect only where the child under 14 years old is left without adult supervision.

Ei ollut yhtaan typera vaite, sina vaan et viitsinyt etsia tietoa.

Ketju on lukittu.