Eroaisitko kumppanistasi jos voittaisit lotossa tai eurojackpotista täysosuman?
Siinäpä se kysymys olikin. Itse varmaan jättäisin ja olisin vapa tekemään mitä vaan. Ostaisin ison matkailuauton ja asuisin siinä reissaten.
Kommentit (47)
Yks miljoona lisää ei tunnu missään
🎶🎶 "Kerro terveisey lapsilleeeeeeeee" 🎶🎶
Itse erosin. Ei ollut avioehtoa joten jouduin odottamaan reilun 8 kuukautta ennenkuin lunastin voittoni. Jouduin hankkimaan kuponkia varten tallelokeron, koska hermot ei kestänyt miljoonien arvoisen kupongin säilytystä kirjan välissä.
Olen onneksi sinkku, joten ei tarvotse jättää ketään eikä pakon vuoksi jakaa rahoja kenenkään kanssa.
Toki, mutta pitäisi rahat piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin. Ei ollut avioehtoa joten jouduin odottamaan reilun 8 kuukautta ennenkuin lunastin voittoni. Jouduin hankkimaan kuponkia varten tallelokeron, koska hermot ei kestänyt miljoonien arvoisen kupongin säilytystä kirjan välissä.
Nice story, bro. Paljonko oli voittosumma tässä tarinassasi?
Todellakin. Perhe-elämä ei ole mulle. 2 pientä lasta, nalkuttava vaimo.. Lähtisin Thaikkuihin ilman paluulippua. Vuokraisin moottoripyörän ja seikkailisin ympäri aasiaa.
En, vaan hemmottelisin häntä kaikella, mitä hän keksisi haluta.
En eroaisi.
Viihdyn elämässäni vaimoni kanssa.
Tietenkään en voi olla varma kui kävisi, jos osat olisi toisinpäin.
En. Helpottaisi yhteiselämäämme maksamalla velat pois. Myisin nykyisen asunnon ja ostaisin jonkin kivamman omakotitalon. Mies saisi minun autoni ja ostaisin itselleni oman. Osan sijoittaisin, jotta voisimme jäädä pois työelämästä silloin kun huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice story, bro. Paljonko oli voittosumma tässä tarinassasi?
No, vähän liioittelin. Ei se ollut kuin 1,8 miljoonaa.
En todellakaan. Lopetettaisiin työt. Eka lähdettäisiin pitkälle matkalle. Vaikkapa vuodeksi. Ostettaisiin asunto Lissabonista ja jäätäisiin 25 vuotta etukäteen eläkkeelle. Olisi varmasti ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta lopettaisin duunit.
Sama
En eroaisi. Ehkä saattaisimme viettää enemmän aikaa erillämme, reissattaisiin myös omien kaverien kanssa. Mutta tämä mies on myös ystäväni, joka tekee elämästä parempaa yhdessä.
Enpä eroaisi, en. Miksi niin tekisin?
Rahatkan olisivat joka tapauksessa minun ja minun tililleni ja sijoituksiin menisivät.
Mutta tottahan niitä käytettäisiin yhteisiin menoihin kuten uuden huvilan eli kunnollisen kesämökin ostamiseen sekä sijoitusasunnon hankkimiseen kaupungista.
Loput jää sitten aikoinaan parille lapsellemme.
Muuttaisin Napapiirin pohjoispuolelle ja sanoisin "tulet perässä jos tulet". Todnäk ei tulisi.
En jättäisi. Itse lottovoittoa tärkeämpää on se että saisin nauttia lottovoitosta juuri vaimoni kanssa. Hän on elämäni valo ja suola. Kaikista kallein asia mitä minulla on. Lottovoitto mahdollistaisi sen että voisimme molemmat jäädä pois töistä ja viettää enemmän yhteistä aikaa. Kotona on sen verran paljon aina tehtävää ettei aika pitkäksi kävisi. Voitaisiin keskittyä niihin asioihin, mitkä tuo molemmille onnellisuutta.
Olen sinkku muutenkin ja löytyy matkailuautokin valmiiksi :)