Eroaisitko kumppanistasi jos voittaisit lotossa tai eurojackpotista täysosuman?
Siinäpä se kysymys olikin. Itse varmaan jättäisin ja olisin vapa tekemään mitä vaan. Ostaisin ison matkailuauton ja asuisin siinä reissaten.
Kommentit (47)
No mies kävi riidan päätteeksi väkivaltaiseksi ja laittoi pihalle.
Jos oltais oltu yhdessä ja voitto tulisi niin en jättäisi mutta varmaan pitäisin suuni kiinni. Mun miehet ei ole oikein osannut käsitellä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En, vaan hemmottelisin häntä kaikella, mitä hän keksisi haluta.
Sama juttu. Laitettaisiin myös molempien ulkonäöt kuntoon, aina hampaista lähtien. Emmehän haluaisi olla epäedustavia yhdessä.❤️
En eroaisi mutta muuttaisin sen verran kauaksi että tavattaisiin haaarvoin. Toki hänelle olisi Finnairin piikki auki elämänsä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi, mutta se kimppalottosopimus pitäisi tietääkseni tehdä jo ennen kupongin viemistä.. korostan: tietääkseni
Näinhän se on. Mutta kuka sen tietää milloin sopimus on todella allekirjoitettu, sillä se ei vaadi todistajia ja heidän allekirjoitustaan. Ja vaikea sitä on vääräksikään todistaa. Laittaa vaan kupongin ostamisen tai vähän aikaisemman päivämäärän.
Sama, että se kimppaosuus pitää maksaa ennen voittamista. Mutta jos molemmat sanovat, että kyllä se maksettiin käteisellä ennen kupongin ostamista, niin millä senkään vääräksi valaksi todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku muutenkin ja löytyy matkailuautokin valmiiksi :)
Sinkku virallisesti itsekin olen ja matkailuauto löytyy, miesystävä on ja en missään nimessä häntä hylkäisi
Niin no, pärjään ilman miestä taloudellisesti nytkin. En ole hänen kanssaan mitenkään jumissa vaan ihan omasta vapaasta tahdostani. Emme ole naimisissakaan niin pesänjakokin olisi nopeaa.
Jos saisin miljoonia, hän varmaan kokisi jotain juonomuuden tunnettu niin en sanoisi mitään. Säästän ja sijoitan pahan päivän varalle.
Vähän ohi, mutta se kimppalottosopimus pitäisi tietääkseni tehdä jo ennen kupongin viemistä.. korostan: tietääkseni