Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko kumppanistasi jos voittaisit lotossa tai eurojackpotista täysosuman?

Vierailija
12.05.2021 |

Siinäpä se kysymys olikin. Itse varmaan jättäisin ja olisin vapa tekemään mitä vaan. Ostaisin ison matkailuauton ja asuisin siinä reissaten.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku muutenkin ja löytyy matkailuautokin valmiiksi :)

Vierailija
2/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks miljoona lisää ei tunnu missään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta lopettaisin duunit.

Vierailija
4/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎶🎶 "Kerro terveisey lapsilleeeeeeeee" 🎶🎶

Vierailija
5/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin. Ei ollut avioehtoa joten jouduin odottamaan reilun 8 kuukautta ennenkuin lunastin voittoni. Jouduin hankkimaan kuponkia varten tallelokeron, koska hermot ei kestänyt miljoonien arvoisen kupongin säilytystä kirjan välissä.

Vierailija
6/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi sinkku, joten ei tarvotse jättää ketään eikä pakon vuoksi jakaa rahoja kenenkään kanssa.

Vierailija
7/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta pitäisi rahat piilossa.

Vierailija
8/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin. Ei ollut avioehtoa joten jouduin odottamaan reilun 8 kuukautta ennenkuin lunastin voittoni. Jouduin hankkimaan kuponkia varten tallelokeron, koska hermot ei kestänyt miljoonien arvoisen kupongin säilytystä kirjan välissä.

Nice story, bro. Paljonko oli voittosumma tässä tarinassasi?

Vierailija
10/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Perhe-elämä ei ole mulle. 2 pientä lasta, nalkuttava vaimo.. Lähtisin Thaikkuihin ilman paluulippua. Vuokraisin moottoripyörän ja seikkailisin ympäri aasiaa.

Vierailija
11/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan hemmottelisin häntä kaikella, mitä hän keksisi haluta.

Vierailija
12/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi.

Viihdyn elämässäni vaimoni kanssa.

Tietenkään en voi olla varma kui kävisi, jos osat olisi toisinpäin.

Vierailija
13/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Helpottaisi yhteiselämäämme maksamalla velat pois. Myisin nykyisen asunnon ja ostaisin jonkin kivamman omakotitalon. Mies saisi minun autoni ja ostaisin itselleni oman. Osan sijoittaisin, jotta voisimme jäädä pois työelämästä silloin kun huvittaa.

Vierailija
14/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice story, bro. Paljonko oli voittosumma tässä tarinassasi?

No, vähän liioittelin. Ei se ollut kuin 1,8 miljoonaa.

Vierailija
15/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Lopetettaisiin työt. Eka lähdettäisiin pitkälle matkalle. Vaikkapa vuodeksi. Ostettaisiin asunto Lissabonista ja jäätäisiin 25 vuotta etukäteen eläkkeelle. Olisi varmasti ihanaa.

Vierailija
16/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta lopettaisin duunit.

Sama

Vierailija
17/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. Ehkä saattaisimme viettää enemmän aikaa erillämme, reissattaisiin myös omien kaverien kanssa. Mutta tämä mies on myös ystäväni, joka tekee elämästä parempaa yhdessä.

Vierailija
18/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä eroaisi, en.  Miksi niin tekisin?

Rahatkan olisivat joka tapauksessa minun ja minun tililleni ja sijoituksiin menisivät.

Mutta tottahan niitä käytettäisiin yhteisiin menoihin kuten uuden huvilan eli kunnollisen kesämökin ostamiseen sekä sijoitusasunnon hankkimiseen kaupungista.

Loput jää sitten aikoinaan parille lapsellemme.

Vierailija
19/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin Napapiirin pohjoispuolelle ja sanoisin "tulet perässä jos tulet". Todnäk ei tulisi.

Vierailija
20/47 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. Itse lottovoittoa tärkeämpää on se että saisin nauttia lottovoitosta juuri vaimoni kanssa. Hän on elämäni valo ja suola. Kaikista kallein asia mitä minulla on. Lottovoitto mahdollistaisi sen että voisimme molemmat jäädä pois töistä ja viettää enemmän yhteistä aikaa. Kotona on sen verran paljon aina tehtävää ettei aika pitkäksi kävisi. Voitaisiin keskittyä niihin asioihin, mitkä tuo molemmille onnellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi